Toon posts:

playstation2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja ja ik weet het een echte tweaker koopt 't niet. Maar van wat voor cd's maakt ie normaal gebruik (dus niet DVD's) met andere woorden kan ik daar ook uhh backup cd's ingebruiken??

En is het de moeite waard om zo'n ding aan te schaffen voor spellen zoals Tekken Tag Tournament en Cool Boarders??

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Geen id hoe het met de kopieen zit, maar ik heb op zo'n apparaat gespeeld, grafisch vond ik mijn pc vele malen beter, maar ik heb wel lol gehad (multitab 4 man :)), Timesplitters, best lachen met zijn 4en en SSX snowboard (ofzo) ook geinig spel.

Flickr | Lego collectie

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
:( ilegaal:(, maar als je vraagt of ie voor zijn spellen gebruik maakt van dvd of "gewonne cd" zeg ik CD!, net zoals de psx 1 :)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:26
Is er niet een mod voor je ps2 zodat ie ook backupjes op cdr kan lezen en je de originele spellen in de kluis kunt bewaren :?

* actieman koopt geen ps2, dan koop ik liever een nieuwe videokaart of proc.

er zal ook wel (weer) een ps2 emulator uitkomen (of al zijn) waarmee je die spellen kunt spelen :P (hopelijk een beetje goeie)

I’m not like the OTTERS

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Mod?, ja voor backupdoeleinden wel, kun je je echte in de kluis gooien :)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

NERO, PSX copy, ....alles kan :)

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Er is op dit moment nog geen Mod chip voor de Europese PS2, voor de US uitvoering is hij er al een tijdje en hij wordt nu getest of dat deze ook op de Europese versie werkt.

Uiteraard is hij er ook voor de Japanse versie al een tijd maar deze werkt niet met de US en Europese versies.

Met deze modchip kun je import spelen voor zowel de van PS1 en PS2 spelen en kun je BackUps van PS1 en PS2 spelen.

Je kunt met deze modchip je PS2 DVD speler NIET regio vrij maken, hiervoor komt een andere oplossing (?), of er nog iets gaat gebeuren op het gebied van de macrovisie weet ik niet.

Als je meer wilt weten kijk dan ff op bv. www.modchip.com.

btw.
Je kunt PS2 Games (niet de DVD's) gewoon BackUppen met bv. CloneCD ofzo...

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:25

ken

ik heb er een gekocht en ik vind het echt super

wel duur :( maar ik had nog een dvd speler nodig dus gelijk maar een ps2

tekken ziet er :9~ uit

op de pc heb je niet van die vechtspellen en dat vind ik jammer

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
De PS2 gebruikt DVD, maar omdat dit nog het begin van de ps2 is worden er nog normale cd-rom's gebruikt, die backupt kunnen worden
Pagina: 1