Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

DVD_rom frontje herspuiten ?

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hello,

ik heb hier een zwarte pc-case, maar merk dat mijn DVD-rom (Plextor) niet echt zwart is (eerder grijzig blauw). Dit steekt dus enorm af ...

Hoe zou ik dit frontje kunnen herwerken ?
- Is een frontje makkelijk te verwijderen ?
- Hoe zou ik het herspuiten, welke spray moet ik gebruiken om hetzelfde effect te krijgen van de rest van de case ?

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
ja, kwestie van loswippen, spuitbus eroverheen, gewoon de spuitlak van de karwei gebruiken. Heb ik goede ervaringen mee :D

Heb het ongeveer 3 maanden geleden net op deze manier gedaan, aangezien ik geen zwart frontje voor mn dvd burner had :'(

[ Voor 35% gewijzigd door spone op 18-12-2004 14:43 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11 11:24

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

stealthen vind ik een mooiere oplossing.... :)

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:54

Polycom

Poes van goud

word.. ik heb ook een zwarte kast en heb bij de mediamarkt een stealth ding gekocht voor 14 euro. Dat ding is van high quality.. je moet alleen wel je dvd/cdrom een stukje naar achter doen anders steekt het uit.

Het enige jammere van het ding is het knopje... die hangt nogal los. Maar volgens mij kan je dat met plakband wel oplossen.

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:20

Creesch

bla bla!

Frequently Asked Questions CME

het staat allemaal duidelijk in de FAQ hoor :)

• sw_reijnders
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-08-2022
autolak pakken, meer kleurvariatie. misschien nog kunststof primer dr onder (ook op de spuitbus verkrijgbaar).

maar dat zijn dingen die je met een beetje moeite makkelijk zelf had kunnen uitvogelen.
de plaatselijke verf handel of schadeherstel bedrijf kan je zo aan een spuitbus verf helpen.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Tuurlijk kan je dat spuiten, dat wordt zoveel gedaan :)
Of een stealth mod natuurlijk :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.