30x sf175s + gw5000-dt op oost
10 meter moet kunnen. Ik heb een s-vhs kabeltje (10m) lopen van hollywood kaart naar tv met daar een converter naar scart. Werkt prima, ik heb niet het idee dat ik veel kwaliteit verlies heb.
Succes
ps als je weet waar je 10meter s-vhs kabel kan vinden moet je ff waarschuwen. ik heb nu 1*5m en 2*2,5 wat dus ook al minder is.
Succes
ps als je weet waar je 10meter s-vhs kabel kan vinden moet je ff waarschuwen. ik heb nu 1*5m en 2*2,5 wat dus ook al minder is.
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Ik heb nu 10 meter Tulp vanaf mijn Dxr3 en het ziet er zeer strak uit.
Ik wilde eerst ook SVHS gebruiken maar kon ook al geen 10 meter vinden!
Ik wilde eerst ook SVHS gebruiken maar kon ook al geen 10 meter vinden!
Verwijderd
Heb 10 meter vanaf mijn G400 naar S-VHS-in van mijn teevee. Gaat perfect.
Wel zelf gemaakt die kabel. Is niet standaard. Twee S-VHS-connectortjes gekocht en (iets meer dan) 10 meter kabel.
Is wel een gepriel om te solderen!
Ook even de goeie pin-layout opzoeken op het web, bij BBC geloof ik.
Voor audio heb ik een standaard 10 meter kabel gekocht (tulp-tulp), moest wel de stekkers eraf knippen en 2 nieuwe solderen ivm met door de muur.
Succes
Wel zelf gemaakt die kabel. Is niet standaard. Twee S-VHS-connectortjes gekocht en (iets meer dan) 10 meter kabel.
Is wel een gepriel om te solderen!
Ook even de goeie pin-layout opzoeken op het web, bij BBC geloof ik.
Voor audio heb ik een standaard 10 meter kabel gekocht (tulp-tulp), moest wel de stekkers eraf knippen en 2 nieuwe solderen ivm met door de muur.
Succes