Het zit zo:
Ik heb een Pentium III 800 met Adaptec 2940 uw scsi kaart
op deze scsi kaart is er normaal een 8x plextor CD-Writer aangesloten met 4MB Buffer. Ik draai Win ME
Mijn probleem is het lukt niet meer om cd's te burnen.
De volgende dingen heb ik geprobeerd:
- Aspicheck van Adaptec gedownload, de aspi files gecheckt.
- Deze waren al redelijk oud, dus nieuwe aspi drivers gedownload en geinstalleerd
-> probleem nog altijd hetzelfde
ik dacht misschien writer kapot, dus had ik nog een andere writer liggen (TEAC R55S), die aangesloten, de scsi kaart herkent die, terug een cd proberen burnen, geen succes. zelfde probleem.
-> Dus ik dacht het ligt al niet aan m'n writers.
Ik dacht misschien aan de software van Nero, aangezien ik vroeger wel kon burnen met die software en nu niet meer misschien iets verkeerd gedaan aan de software ofzo. dus Nero opnieuw geinstalleerd en helaas nog steed dezelfde fouten met beide writers.

Hebben jullie soms enig idee wat dit zou kunnen zijn ?
Het rare is dat ik dus wel cd's kan lezen van beide writers ...
Ligt het misschien aan de scsi kaart of softwarematig ???
Ik heb een Pentium III 800 met Adaptec 2940 uw scsi kaart
op deze scsi kaart is er normaal een 8x plextor CD-Writer aangesloten met 4MB Buffer. Ik draai Win ME
Mijn probleem is het lukt niet meer om cd's te burnen.
De volgende dingen heb ik geprobeerd:
- Aspicheck van Adaptec gedownload, de aspi files gecheckt.
- Deze waren al redelijk oud, dus nieuwe aspi drivers gedownload en geinstalleerd
-> probleem nog altijd hetzelfde
ik dacht misschien writer kapot, dus had ik nog een andere writer liggen (TEAC R55S), die aangesloten, de scsi kaart herkent die, terug een cd proberen burnen, geen succes. zelfde probleem.
-> Dus ik dacht het ligt al niet aan m'n writers.
Ik dacht misschien aan de software van Nero, aangezien ik vroeger wel kon burnen met die software en nu niet meer misschien iets verkeerd gedaan aan de software ofzo. dus Nero opnieuw geinstalleerd en helaas nog steed dezelfde fouten met beide writers.
Hebben jullie soms enig idee wat dit zou kunnen zijn ?
Het rare is dat ik dus wel cd's kan lezen van beide writers ...
Ligt het misschien aan de scsi kaart of softwarematig ???