Toon posts:

Op zoek naar gamer laptop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik regelmatig voor mijn werk in het buitenland ben en ik ook de nieuwste FPS wil kunnen spelen ben ik op zoek naar een goede gamer laptop.
Ik ben op zoek naar een laptop met de volgende specs:
- AMD 64 processor
- 512 MB / 1 GB geheugen
- MR X800 grafische kaart
- Dual Layer DVD brander
- webcam voor videoconf. (liefst geintegreerd)

Heb al heel wat sites afgestruind maar een laptop met dergelijke specs blijkt nog niet op de markt te zijn, of in ieder geval niet in NL.

Iemand die wel een producent weet die een laptop met dergelijke specs fabriceert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-10 16:30

Nibbz

Postmaster General

1 woord "Alienware"

kijk maar eens op www.alienware.com

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou Promedion in de gaten, elk moment kunnen zij de D900T introduceren. Die heeft niet de x800 maar wel de 6800 go. Die is voorlopig goed om alles erg snel te draaien en is later ook te vervangen door een andere videokaart (PXIX). Maar zo'n kreng weegt wel zo'n 5 kilo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Alienware is afgrijselijk duur en bovendien zitten ze in Amerika, dus als je laptop kapot gaat moet je hem naar Amerika opsturen.
Alienware is echt alleen een optie voor mensen met veel te veel geld.
Verder zou ik ook geen enkele leverancier weten die een x800 videokaart in de laptop heeft zitten. Alienware volgens mij ook niet trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:56
UltraR-pc schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 14:02:

Verder zou ik ook geen enkele leverancier weten die een x800 videokaart in de laptop heeft zitten. Alienware volgens mij ook niet trouwens.
jawel Dell verkoopt ze

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Dell levert geen amd64 ;) en waarom niet gewoon een m9700 ik kan er alles mee spelen jaja zelfs HL2 alles op high en resolutie 1400*1050 (acer ferrari 3400) als je echt DIE kaart in je laptop wil houd dan wel rekening met een erg duur prijskaartje ;)

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties tot zover. Alienware heeft geen AMD 64 en ook nog geen X800.

Heb de voorkeur aan X800 boven 9700 vanwege PCI-X. Op http://www.eurocom.com/ kan je trouwens de D900T al vinden.

Misschien is het nog te vroeg voor een laptop met deze specs en is die gewoon nog niet uit.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2004 15:03 ]

Pagina: 1