It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.
upgrade je browser eens, 1.0 is zeker niet de laatste versie namelijk en bevat nog aardig wat bugs...
Intentionally left blank
Je hebt wat dat betreft gelijk.crisp schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 13:12:
upgrade je browser eens, 1.0 is zeker niet de laatste versie namelijk en bevat nog aardig wat bugs...
offtopic:
Alleen is een browser upgraden op de Mac niet zo makkelijk, dan moet ik namelijk ook mijn hele OS upgraden (naar 10.3), en Apple bied geen upgrades aan, alleen maar volledige paketten en die zijn erg duur. Als dan over 3 maanden 10.4 komt, zal er weer geen upgrade komen, maar weer alleen een volledig pakket. Ik wacht dus momenteel op 10.4. Ondertusen kan ik wel FF gaan proberen.
Maar ik vraag me af of het aan mijn browser ligt. Dezelfde menus op de FP doen het namelijk wel, alleen die op het forum worden compleet verkeerd neergezet.
Alleen is een browser upgraden op de Mac niet zo makkelijk, dan moet ik namelijk ook mijn hele OS upgraden (naar 10.3), en Apple bied geen upgrades aan, alleen maar volledige paketten en die zijn erg duur. Als dan over 3 maanden 10.4 komt, zal er weer geen upgrade komen, maar weer alleen een volledig pakket. Ik wacht dus momenteel op 10.4. Ondertusen kan ik wel FF gaan proberen.
It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 23:38
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
De menu's op de FP zijn qua code totaal anders opgebouwdflowerp schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 14:07:
Dezelfde menus op de FP doen het namelijk wel, alleen die op het forum worden compleet verkeerd neergezet.
Aha, dat wist ik niet. Ze zien er wel verdacht identiek uit. Wel jammer dat de 'nettere' code het niet doet op Safari 1.0. Het kan natuurlijk heel goed zijn dat dit inderdaad 100% aan Safari ligt.
Btw, checken de ontwikkelaars van react ook met de nieuwste Safari versies? Of wordt het voornamelijk met IE en FF gecontrolleerd?
Btw, checken de ontwikkelaars van react ook met de nieuwste Safari versies? Of wordt het voornamelijk met IE en FF gecontrolleerd?
Uh, neeflowerp schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 14:07:
[...]
Je hebt wat dat betreft gelijk.
offtopic:Maar ik vraag me af of het aan mijn browser ligt. Dezelfde menus op de FP doen het namelijk wel, alleen die op het forum worden compleet verkeerd neergezet.
http://www.apple.com/safari/
Je kan gewoon 1.2 downloaden.
Anyways, ik heb zelf de 1.3 (developer-release) draaien maar gebruik hem nooit, ik vind het maar een onding.
Camino \o/
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 23:38
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Dat was ook het doel van crisp als ik me niet vergisflowerp schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 15:29:
Aha, dat wist ik niet. Ze zien er wel verdacht identiek uit.
Ja, maar lieve schat kijk dan naar die requirements:chem schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 15:37:
[...]
Uh, nee
http://www.apple.com/safari/
Je kan gewoon 1.2 downloaden.
Op mijn G3 Imac draait nog 10.2. Als apple nou eens aan updates deed was ik allang over, nu vind ik 160 ofzo te duur en wacht liever op 10.4.Requirements for Safari 1.2:
Mac OS X 10.3 or later
Any Macintosh computer
Elke versie die je koopt ís een upgrade - nieuwe versies (zoals windows in de winkel te koop is) bestaan niet.flowerp schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 16:09:
[...]
Ja, maar lieve schat kijk dan naar die requirements:
[...]
Op mijn G3 Imac draait nog 10.2. Als apple nou eens aan updates deed was ik allang over, nu vind ik 160 ofzo te duur en wacht liever op 10.4.
Elke Mac is tenslotte met "een" Mac OS versie uitgerust, dus een "clean install" bestaat per definitie niet.
Maar goed, dat is meer iets voor Apple Talk.
iig kan je niet van crisp verwachten om elke browser op elke versie te testen. Safari 1.0 testen is helemaal lastig omdat t.net (of ik) niet over zo'n oude browser beschikken.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Ik test over het algemeen in de laatste versies van Konqueror onder slack10/KDE. Aangezien Safari gebaseerd is op KHTML neem ik aan dat de rendering en ondersteuning ongeveer gelijk ligt.
Verder ga ik gewoon uit van standaarden en W3C valid HTML/CSS, en test ik het meeste in Firefox. Als zowel Firefox en Opera het goed doen, maar Konqueror niet dan probeer ik workarounds te vinden (zo ondersteunt Konqueror en dus ook Safari bijvoorbeeld nog steeds geen border-collapse in CSS). Als dan uiteindelijk blijkt dat Safari het nog niet goed doet (wat ik dus niet 100% kan testen) dan is dat over het algemeen dus een bug in safari.
Van Firefox op Mac kan je echter wel verwachten dat het qua ondersteuning gelijk is aan Firefox onder linux (zelfde codebase), dus als je met een verouderde safari zit opgescheept (heerlijk, vendor lock-in) dan is dat zeker het beste alternatief.
Verder ga ik gewoon uit van standaarden en W3C valid HTML/CSS, en test ik het meeste in Firefox. Als zowel Firefox en Opera het goed doen, maar Konqueror niet dan probeer ik workarounds te vinden (zo ondersteunt Konqueror en dus ook Safari bijvoorbeeld nog steeds geen border-collapse in CSS). Als dan uiteindelijk blijkt dat Safari het nog niet goed doet (wat ik dus niet 100% kan testen) dan is dat over het algemeen dus een bug in safari.
Van Firefox op Mac kan je echter wel verwachten dat het qua ondersteuning gelijk is aan Firefox onder linux (zelfde codebase), dus als je met een verouderde safari zit opgescheept (heerlijk, vendor lock-in) dan is dat zeker het beste alternatief.
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()