[XP] Windows Firewall; Kazaa wil er niet doorkomen? *

Pagina: 1
Acties:

• XTWarrior
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-03 09:42
Windows Firewall wil op de een of andere manier mijn Kazaa Lite geen toegang geven tot het internet.

Ik heb Kazaa al een keer uit WFirewall gegooid, en vervolgens bij het opstarten krijg ik de vraag of het programma de blokkering moet behouden of op moet heffen.
Ik vraag dus om de blokkering op te heffen, maar KLite blijft gewoon op 'Verbinden' staan.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Windows Firewall zit ingebouwt in OS en valt dus onder WOS :) Hoe ziet de preciese entry eruit? Op welke poorten heb je Kazaa toegang gegeven? Welke Windowsversie hebben we het over?

Probleem met Windows Firewall > [] Windows Firewall; Kazaa wil er niet doorkomen? *
SA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• XTWarrior
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-03 09:42
Spider.007 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 23:08:
Windows Firewall zit ingebouwt in OS en valt dus onder WOS :) Hoe ziet de preciese entry eruit? Op welke poorten heb je Kazaa toegang gegeven? Welke Windowsversie hebben we het over?

Probleem met Windows Firewall > [] Windows Firewall; Kazaa wil er niet doorkomen? *
SA > WOS
De precieze entry?
Ik krijg gewoon een scherm met de naam van de programmas die toegang hebben tot het internet.
Zover ik weet kan ik in Windows Firewall geen poorten instellen (ik weet iig niet hoe het moet).
Er wordt bij die kennis WindowsXP gebruikt.

Maar het punt is: Als ik de Kazaa entry verwijder en kazaa opstart, dan komt ie nog met de opmerking dat hij geblokkeerd staat door win-firewall. Hoe kan dat als de entry verwijdert is?

Verwijderd

Windows firewall kan poorten instellen (kan al sinds de release, pre-SP2), zoek maar eens in de advanced settings.