[Amd64] AV8 + Winchester

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Kan een Winchester based CPU zonder problemen draaien op mijn Abit AV8 Rev1.1? Op de compatibility lijst van de Abit site staat de Winchester er niet bij. Kan ook geen nieuwe bios vinden met added Winchester support.

Update: Het lijkt erop dat dit moederbord de Winchester ondersteund vanaf bios versie 16. Ik weet dus niet of mijn mobo deze bios versie heeft :? Het Abit forum lijkt ook engigzins down ;)

[ Voor 35% gewijzigd door KingNothing op 19-12-2004 11:11 . Reden: Moederbord revisie toegevoegt ]

Die-hard Brexiteer

• KingNothing
Schopje dan maar. Ik hoop dat mobo revisie 1.1 de Winchester standaard ondersteund alleen heb ik hier nog geen bevestiging van.

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Waarom kijk je in de asus support list als je abit mobo hebt? Of heb ik iets gemist?

• KingNothing
Sorry, post aangepast. Huidige mobo is een Asus, veel problemen mee gehad ;)

Die-hard Brexiteer

• KingNothing
Laatste schopje :'( met de vraag: Ondersteund de AV8 revisie 1.1 de Winchester met standaard bios?

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Je kan toch heel makkelijk bios updaten met dat abit mobo?

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-02 12:34

makje

Professioneel prutser

Zo moeilijk is dat toch niet te vinden op de Asus site??

http://www.asus.com.tw/support/cpusupport/cpusupport.aspx effe zoeken op mobo A8V en je vind dat alle revisies de D stepping ondersteunen, alhoewel je wel BIOS 1007 moet hebben daarvoor en voor de 3400+ BIOS versie 1008
KingNothing schreef op zondag 19 december 2004 @ 11:12:
Sorry, post aangepast. Huidige mobo is een Asus, veel problemen mee gehad ;)
Ik begrijp tenminste dat je je Abit AV8 hebt ingeruild voor een Asus A8V Deluxe, de nieuwere A8V-E Deluxe ondersteund hem met alle revisies én BIOS versies. De Abit heb ik verder niet opgezocht.

[ Voor 17% gewijzigd door makje op 20-12-2004 11:38 ]

9800x3d

• KingNothing
Dit gaat helemaal fout nu hiero. Een vriendelijk verzoek aan de moderator om dit topic op slot te doen, en mijn excuses voor het ongemak.

Die-hard Brexiteer

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Op slot dan maar :)

Als je een nieuw topic aan wilt maken met een wat duidelijkere beschrijving van wat je probleem nou is dan kan dat natuurlijk altijd :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.