bevriezing van het beeld waarna het zwart wordt.......de comp blijft wel doordraaien, pcprobe je laat een temperatuur zien van rond de 50 graden na nfs2 gespeeld te hebben of doom3, wie herkent deze problemen? waar ligt het aan, de videokaart?
hallo,
ik heb de videokaart pas, verder heb ik een amd 1600 met een asus moederbord a7v 266 256 ddr werkgeheugen, het vervelende is dat tijdens surfen of gewoon computergebruik het beeld soms ook wegvalt eerst bevriezing dan zwart en de monitor valt dan in standby modus, of een wit beeld met nog wittere horizontale strepen. computer handmatig restarten blijft het beeld hangen, monitor aan uit en het is weg......of het beeld wordt gewoon zwart en de monitor komt in standby...........
ik heb de videokaart pas, verder heb ik een amd 1600 met een asus moederbord a7v 266 256 ddr werkgeheugen, het vervelende is dat tijdens surfen of gewoon computergebruik het beeld soms ook wegvalt eerst bevriezing dan zwart en de monitor valt dan in standby modus, of een wit beeld met nog wittere horizontale strepen. computer handmatig restarten blijft het beeld hangen, monitor aan uit en het is weg......of het beeld wordt gewoon zwart en de monitor komt in standby...........
AGP op 4x zetten in BIOS. En kijk dan nog eens.
Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 13:00:
hallo,
Tubes....It's what make music music!
zal het proberen....maar wat doe ik dan precies....?silitek schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 13:36:
AGP op 4x zetten in BIOS. En kijk dan nog eens.
[...]
tijdens reboot of opstart <del> indrukken kom je in de BIOS. Daar zoek je je AGP setting op en op 4x zetten.
Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 14:09:
[...]
zal het proberen....maar wat doe ik dan precies....?
Tubes....It's what make music music!
Pagina: 1