Toon posts:

self-destruct e-mail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag mails kunnen versturen die na het lezen (of na bepaalde tijdsduur) zichzelf vernietigen, zodat er enige zekerheid ontstaat dat slechts 1 persoon die mail gelezen heeft...

Is dit op de een of andere manier mogelijk?

• Foxfire
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 13:46
volgens mij heb jij teveel films gezien :P

Dat dan weer wel......

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Je kan een HTML mail versturen waar de inhoud van internet wordt geplukt (iframe oid), die jij dan host. Zodra er 1 hit is geweest verwijder je de content uit de database of uit een file, en het is niet meer te lezen :)

Maar hoe je print screen of foto camera's uitschakelt zou ik je niet kunnen vertellen :+

--edit--

Voor zowel mijn oplossing als die van razorhead geldt dat er ook nog temp. inet files zijn, en de content dus gecached is. Dus waterdicht wordt het nooit

[ Voor 23% gewijzigd door RupS op 18-12-2004 12:08 ]

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:23
wat je zou kunnen doen is een mail verzenden met daarin de tekst als jpg,
de jpg wordt getoond door een php, in je mail komt dus een [img]"http://mywebserver/images.php"[/img]
wanneer die php voor de 2e maal aangeroepen wordt is het plaatje niet beschikbaar,

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-08 22:58

S1W

Als je zeker wilt zijn dat maar 1 persoon je mail mag lezen moet je eens aan PGP denken???

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 12:01:
Ik zou graag mails kunnen versturen die na het lezen (of na bepaalde tijdsduur) zichzelf vernietigen, zodat er enige zekerheid ontstaat dat slechts 1 persoon die mail gelezen heeft...

Is dit op de een of andere manier mogelijk?
het is volgens mij mogelijk met lotus notes mail en ibm office/vm, maar niet met reguliere email(clients)

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Outlook 2003 kan het ook (zie de opties van een mail). Maar je moet 100% zeker zijn van mailapplicatie en versie en instellingen hiervan bij de ontvanger. Iets specifiek voor Outlook of Notes vereist die client bij de ontvanger en een plaatje bijvoorbeeld zou bij mij en vele anderen niet werken omdat de mailapp niet het net i opgaat en HTML zooi uitstaat.

Kortom: als je het eenmalig wilt doe je een telefoontje. De rest komt alleen foolproof voor in films ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1