Iemand heeft mij gevraagd op zoek te gaan naar eenvoudige monitors voor een digitale piano. Het gaat gewoon om in de huiskamer, dus het hoeft niet echt hard te gaan. Ingebouwde versterker is wel een vereiste.
Ik heb even doorgevraagd, en het bleek dat ze een Roland G800 als digitale piano gebruikt
Even voorzichtig uitgelegd dat dat nu iets anders is dan een digitale piano, meer een keyboard, maar goed. Het hoeft dus niet echt hoogstaand te zijn, maar geen bonkend laag (heb ik last van, goedkope speakers bij een G800 speelt niet echt lekker piano
).
Ik ben vanochtend bij feedback langs geweest, en die raadden mij ESI nEar 5 aan. Klonk idd wel aardig, maar zijn wel 129 euro per stuk. Ik denk dat ze 260 voor 2 te duur vindt, en 1 te weinig (speelt niet lekker als je geluid van opzij komt).
Mijn vraag: Weten jullie twee relatief goede monitorspeakers voor minder dan 200 euro (evt 2e hands)?
Ik heb even doorgevraagd, en het bleek dat ze een Roland G800 als digitale piano gebruikt
Ik ben vanochtend bij feedback langs geweest, en die raadden mij ESI nEar 5 aan. Klonk idd wel aardig, maar zijn wel 129 euro per stuk. Ik denk dat ze 260 voor 2 te duur vindt, en 1 te weinig (speelt niet lekker als je geluid van opzij komt).
Mijn vraag: Weten jullie twee relatief goede monitorspeakers voor minder dan 200 euro (evt 2e hands)?