Toon posts:

Huidige ervaringen Mxstream ADSL

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Graag zou ik van jullie willen weten wat op het moment jullie ervaringen met ADSL van Mxstream zijn. Dus NIET van Cistron (ik weet ook wel dat die beter zijn, maar het is nu eenmaal voor een klant van ons)

Enige tijd geleden diende er nl. via een webpagina aangelogd te worden (als ik het goed heb) en schijnt het zo te zijn dat de verbinding nu zonder dashboard en zonder C-NAT-protocol tot stand komt.

Nu is mijn vraag of dit reeds het geval is en zo ja, wat hier de positieve en/ of negatieve ervaringen mee zijn.

Bij voorbaat dank.

Verwijderd

Ik zit in Den Haag op MxStream, en dat CNAT protocol is er nog steeds gewoon, net zoals dat Dashboard, wel kan je met XS4ALL een beta-test script downloaden, waardoor je met één klik kan connecten..

Down: 50K
Up: 8K :(

Verder ben ik al anderhalve maand zonder enige uitval bezig !! :9

• micebec
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:37
Ik ben er zeer tevreden over. Ik heb hem ook al een tijdje en niet een keer een probleem mee gehad.

Ik heb mijn mxstream via planet besteld en binnen drie weken had ik mijn pakketje.

download 50 tot 60k
upload 5 a 6k

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Mxstream-extra met Euronet

Down: Meestal 50-60 soms ook wel eens 100-130 kilobyte per sec
Up: ong 16 kilobyte per sec

Nooit problemen mee gehad behalve gisteren toen deed ie het voor 6 uur niet :(
en meerdere ip's werken niet met windows me :(:(

Verwijderd

Misschien is het handig als je eerst de zoekfunctie gebruikt i.p.v. iedere keer dezelfde topic aan te maken?

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 15:56
Op donderdag 04 januari 2001 10:30 schreef Ohjajoh het volgende:
Ik zit in Den Haag op MxStream, en dat CNAT protocol is er nog steeds gewoon, net zoals dat Dashboard, wel kan je met XS4ALL een beta-test script downloaden, waardoor je met één klik kan connecten..

Down: 50K
Up: 8K :(
Ik woon ook in Den Haag en het is nou is eindelijk die centrale gereed gemaakt, dus kan ik het bestellen. Mijn vraag: wat is je gemiddelde ping ivm online gaming?

Verwijderd

Hmmmmz.. eehh...ik game nooit online.

Maar naar wat ik hoor van vrienden is het rond de 50 a 60.

Verwijderd

Heb ADSL in Leiderdorp via XS4ALL....bevalt prima. Alleen problemen met ICQ (file-tranfer)en VIDEO-conferencing.
Pagina: 1