crisp schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 12:50:
[...]
Nee, de template blijft zoals hij nu is tot in den eeuwigheid

Serieus: uiteraard blijven we dingen verbeteren en zullen we van tijd tot tijd dus ook updates doen. Er zit zoals ik al eerder melde wel degelijk een subtiele zebra-striping in de topic-listing, of was dat niet wat je bedoelde?
[...]
Daar staat nog een bugreport/FR voor open en ga ik nog naar kijken. Misschien is de dropdown-optie iets voor je? Ik ben nog bezig om een uitsplitsing te maken voor de dropdown optie tussen dropdowns in topic-listings en de dropdown in de message-listing.
Nu zie ik die zebra striping ook

(gebruik dan nog stiekum de got layout, had alleen ff globaal gekeken naar de nieuwe update). Alleen bij de bookmarks zie ik niets.
En dropdown menu's hou ik niet zo van, maar dat is puur persoonlijk. Als bijvoorbeeld zo'n dropdown geval geselecteerd is dan MOET ik altijd ff op een stukje leegte klikken zodat het niet meer geselecteerd is en dat is irritant (vooral als het niet je bedoeling was om erop te klikken)
Wat ook wel voorkomt (hier niet in FF op GoT gelukkig) is dat als een dropdown geselecteerd is en je scrolled met je wieltje dat dan direct een pagina erop reageerd. Door dit soort dingen zit het er bij mij nog ingebakken zeg maar dat ik er niet veel van moet hebben