Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Nahata
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-11 15:48
Hey ik heb gister de firmware van mij mp3 speler geupadate en nu doet die niks meer. maar hij gaf steeds een error: unable the write ofzo toen kreeg ik van een vriend zijn firmware updater en die uploaden wel maar ik heb al verschildende firmware's geprobeerd(gedownload van packerdbell.nl)maar geeneen werkt bij sommigen geeft die wel de usb-ready plaatje weer en ziet win xp(sp1) hem maar voor de rest niks(en ik gebruik de pc recovery mode)
heeft iemand meschien de goeie firmware ? die van de cd ofzo van mij pc ben ik kwijt

[ Voor 3% gewijzigd door Nahata op 19-11-2011 13:23 ]

Verwijderd

Sorry, ik kan je niet helpen, maar ik een heb een soortgelijk probleem.
telkens wanneer ik op play druk krijg ik een error: "Incorrect format, reformat player"
Maar wanneer ik dan de speler wil openen in verkenner vraagt hij om te formateren, wat ik dan doe, maar hij kan de speler niet helemaal formateren,.
Nu is m'n vraag: heeft iemand een oplossing voor dit probleem, want het is mijn speler niet en't is wel nodig dat hij terug werkt

Verwijderd

Ik heb onlangs een zelfde formateerprobleem gehad. Je moet er voor zorgen dat je FAT16 gebruikt bij het formateren. Als het niet via windows kan, zou je het nog dmv een firmware upgrade kunnen proberen en dan de formateerfunctie van het upgradeprogrammatje gebruiken.
Ik heb zelf de volgende firmware gebruikt: firmware 002.000.001

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Ik heb de 256mb versie van deze speler maar had wel ongeveer dezelfde foutmelding. Ik heb hem naar de winkel waar ik hem gekocht had gebracht en kon hem meteen gratis inruilen voor een nieuwe speler. Waarschijnlijk komt deze fout wel vaker voor dus.