Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

zelf videokaart koelen met standaard 80mm fan

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik merkte dat de fan op mn gainward ti4200 GS veruit het meeste lawaai maakte in mijn systeem dacht ik dit met een papstje 80mm 3 pin die ik nog had liggen op te lossen. Het is gelukt maar niet zo netjes: oud pci videokaartje 4 gaatjes geboord, bouten door de fan en de videokaart met pluggen eromheen om de fan op afstand van de kaart te houden. Omdat ik de gemolesteerde kaart niet meer in mijn mb wilde steken heb ik em een paar sloten verderop tussen 2 sloten ingezet met antistatisch plasic om de voet en em krampachtig vastgeschroefd alsog ie wel in een slot zat.
Kortom een zooitje.
Het werk wel (kan GPU temo geloof ik niet meten voor zo ver ik gevonden heb maar alles is stabiel) maar heeft iemand dit al wel eens subtieler gedaan, terwijl het toch bijna niks kost?

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Topics over koeling horen in Die-Hard Overclocking & Cooling ;)

Maareh, alternatieve koeling op je videokaart klussen is iets dat vaak genoeg gedaan wordt. Gebruik de search bijvoorbeeld maar eens, dan kom je wel het een en ander tegen :)

Dit topic is gesloten.