Toon posts:

goeie vraag? of domme vraag?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zou graag willen weten hoe ik t klepje openkrijg om de simkaart erin te doen, ik ben bang dat ik m beschadig met geweld en ook in t boekje staat daar niks van, heb geprobeerd te schuifen lukt niet , ik wil nog niet iets ertussen steken dan beschadigt ie op zeker ,

en dan nog iets, zou het mogenlijk zijn om er een navigatie programma op te kunnen krijgen?
mischien een domme vraag, maar toch wil ik duidelijkheid , ik heb m overigens al liggen hier

Verwijderd

Topicstarter
stom van me , ben hier ook nieuw , maar het gaat over de sony ericsson s 700 i sorrie mensen dat ik m verkeerd geplaatst had mijn bericht

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-02 00:21

Floor-is

5.2

Okay okay :P

Als je de GSM vastpakt met de toetsen naar je handpalmen kan je het klepje duidelijk zien. Zet je duimen vlakbij het randje van het klepje, duw voorzichtig naar je handpalmen toe en schuif het klepje naar beneden.

Verwijder de batterij, plaats simkaart, plaats batterij terug en klaar.

Toch omdat ik een ziekerd ben:
- Let op je spelling, we zijn geen MSN-club hier, ook geen school, maar spreektaal en schrijftaal zijn wezenlijk anders.
- Lees even de FAQ door en verder veel plezier :)

[ Voor 77% gewijzigd door Floor-is op 18-12-2004 02:16 ]

Bericht hierboven

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04:42

AzzKickah

06-CENSORED

Je gaat me toch niet vertellen dat dat niet in de handleiding staat?? :? Omdat ik in een goede bui ben zal ik even snel rondkijken op internet voor je... edit me post zo wel.

[EDIT]
Nou dat duurde lang... pagina 7 van de handleiding:

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/_azzkickah/s700i_simkaart.JPG

En een linkje naar de hele handleding, in PDF.

[EDIT #2]
Ik zou nou pas dat er ook nog staat "Zil de SIM-kaarthouder in de richting van het woord OPEN"... 8)7

[ Voor 73% gewijzigd door AzzKickah op 18-12-2004 02:13 ]

Verwijderd

Doen ze dat in de winkel niet voor je? Anyways, pak em tussen je handen vast, de lens naar boven wijzend, maar wel aan de onderkant van je handen (dus je duim-toppen op niet op de lens maar een stukje verderop) en dan ff door duwen, dan schuift het klepje eraf. Even heel simpel: leg je duimen op het groene sony-ericcson rondje aan de kant van de camera en druk en duw ff door, zo gaat ie open :)

Edit:
Nee, navigatie is niet mogelijk voor dit toestel.

En kom op zeg, laat die jongen lekker, alsof jullie nooit zo waren in jullie begin tijd. Wel ffde faq lezen als ik jouw was jungske ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2004 02:07 ]