Toon posts:

Problemen na toevoeging van geheugen

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas een reepje van 512 ddr400 erbij gekocht. Ik had al 2 reepjes van 256 ddr400 erin zitten en er was nog 1 sleuf vrij. Nadat ik de 512 erbij gezet had deed alles het perfect. De computer gaf gewoon netjes aan dat er in totaal 1GB aan geheugen in zat. Totdat ik Battlefield weer even ging spelen. Het spel viel al uit voordat ik in een game zat. Dus ik probeer het nog een keer, ik kom iets verder maar het valt weer uit. Ik heb ook Unreal Tournament 2004 en NFSU2 geprobeerd, maar ook deze 2 spellen vallen na een korte tijd uit door voornamelijk fatal of critical errors. Heel af en toe start de computer gewoon ineens opnieuw op in plaats van dat het spel alleen sluit. Waar kan dit aan liggen? Kan het ook zijn dat ik per ongeluk mijn videokaart beschadigt heb? Deze zit namelijk vlak naast mijn geheugensleufjes en het is heel misschien mogelijk dat ik er tegenaan gestoten heb ofzo, al lijkt me dit sterk.

Ik heb overigens al mijn computer volledig gescant met Norton Antivirus 2004, Adaware en Spybot S&D. Daar vond ik vrijwel geen problemen mee. Bovendien is de computer al ruim 2 maanden niet op het Internet aangesloten.

HELP!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05:56

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG Beleid

en

GoT Huisregels

Hoe verwacht je dat wij hier gaan helpen als volgende info ontbreekt:
- systeem specs (welk mobo, wat voor chips op geheugen etc)
- exacte foutmeldingen (WELKE critical errors?)
- gebruikte OS
- wat gebeurt er als alleen nieuwe RAM gebruikt wordt?

Etcetcetc... we zijn geeks, geen waarzeggers :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.