Toon posts:

[XP] wisselbestandsbewerking fout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg constant de volgende melding in mijn logboek

Er is een fout ontdekt op apparaat \Device\Harddisk0\D tijdens een wisselbestandsbewerking.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.

Aan die aanvullende informatie heb je dus helemaal niets want daar staat dat dat er nog niet is..... Ik ben al gaan zoeken maar kan op het web wel problemen met wisselbestanden vinden alleen is dat met de cd/dvd rom
En in mijn geval is het mn hdd
Ik heb een Samsung Sata 160 Gb

Weet iemand wat dit kan zijn?
Ik raak ten einde raad |:(

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-04 16:48
Misschien een HDD die brak aan het worden is? Of misschien een pagefile (wisselbestand?) die te groot/klein is of waar een fout in zit?

Heeft Samsung geen diagnostiche programma's om je HDD mee te laten controleren. Of pak speedfan, die kan de S.M.A.R.T. van je harde schijf uitlezen :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

Topicstarter
Morax schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 02:34:
Misschien een HDD die brak aan het worden is? Of misschien een pagefile (wisselbestand?) die te groot/klein is of waar een fout in zit?

Heeft Samsung geen diagnostiche programma's om je HDD mee te laten controleren. Of pak speedfan, die kan de S.M.A.R.T. van je harde schijf uitlezen :)
Als ik de S.M.A.R.T lees van mijn hdd dan zit performence helemaal vol en fitnes op 2 blokjes na ook :|
En dat de hd brak is kan ik me niet voorstellen want die is nog mar 3 maand oud |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2004 10:39 ]

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-04 11:28
Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 00:32:Aan die aanvullende informatie heb je dus helemaal niets want daar staat dat dat er nog niet is.....
www.eventid.net al gechecked? Die doet het meestal beter als de ms-site ;)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

De foutmelding die je krijgt is toch echt bijna altijd een probleem met je harddisk - ga dus inderdaad zoals Morax eens zegt eens testen met een harddisk diagnostics programma :)