ik heb een jaar geleden een MSI K7N2 DELTA ILSR gekocht en daar stondmet grote letters op dat het bord 128 bit ondersteunde.
tot op heden heb ik me daar niet echt mee bezig gehouden maar nu ik iets meer uit mijn pc wil halen ben ik gaan kijken naar goedkope opties om mijn pc sneller te maken of beter te laten presteren.
ik heb al een hele lading sites bezocht en onderzicht wat 128 bit op de nforce 2 ultra 400 inhoud maar zit echter nog met een paar vragen.
1. werkt de 128 bit alleen met 2x single sided of ook met 2x dual sided ?
mijn 2de vraag is meer een toekomst vraag.
2 heefd de amd 64 socket 754 ook 128 bit ondersteuning of is dat alleen met de socket 939 versie.
en nog 1 laatste vraag over geheugen.
ik was van plan om met mijn nieuwe pc ddr 533 te kopen.
mijn vraag is dus of het helemaal gaat werken als ik de FSB op 266×2×4 zet ( in bios op DDR400 zetten en FSB 1:1 hoger zetten tot mem op 533 staat )dit met een socket 939.
ik hoop dat jullie me met mijn 3 vragen kunnen helpen.
tot op heden heb ik me daar niet echt mee bezig gehouden maar nu ik iets meer uit mijn pc wil halen ben ik gaan kijken naar goedkope opties om mijn pc sneller te maken of beter te laten presteren.
ik heb al een hele lading sites bezocht en onderzicht wat 128 bit op de nforce 2 ultra 400 inhoud maar zit echter nog met een paar vragen.
1. werkt de 128 bit alleen met 2x single sided of ook met 2x dual sided ?
mijn 2de vraag is meer een toekomst vraag.
2 heefd de amd 64 socket 754 ook 128 bit ondersteuning of is dat alleen met de socket 939 versie.
en nog 1 laatste vraag over geheugen.
ik was van plan om met mijn nieuwe pc ddr 533 te kopen.
mijn vraag is dus of het helemaal gaat werken als ik de FSB op 266×2×4 zet ( in bios op DDR400 zetten en FSB 1:1 hoger zetten tot mem op 533 staat )dit met een socket 939.
ik hoop dat jullie me met mijn 3 vragen kunnen helpen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 23:10 ]