Patient gamer
[ Voor 67% gewijzigd door SleutelMan op 17-12-2004 22:53 ]
You've just spent two seconds reading this signature and learned nothing new.
Verwijderd
Mijn pc start niet meer op behalve als ik even tegen de koeler duw. Soms hoor ik een lange piep en moet ik hem uitzetten. Weet iemand wat dit betekend? Ik was zelf aan de processor aan het denken.. los contactje?
Over wat voor cpu heb je het?Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 12:36:
Ik weet niet of het de bedoeling is, maar ik heb een vraag over dit onderwerp.
Mijn pc start niet meer op behalve als ik even tegen de koeler duw. Soms hoor ik een lange piep en moet ik hem uitzetten. Weet iemand wat dit betekend? Ik was zelf aan de processor aan het denken.. los contactje?
als het een slot cpu is moet je hem gewoon een keer goed aandrukken, in het geval van een socket cpu zou ik eens kijken naar of de cpu wel goed in de socket zit.
Verwijderd
hoeft niet persee stuk te zijn, kan ook verkeerd ingezet zijn (in de pc). Of er kan iets ontbreken en dat ie daarom piept (videokaart)SleutelMan schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 22:52:
Dit piepje moet je sowieso horen als je je pc opstart. Wees iig blij dat hij niet meerder keren piept(want dan is er iets stuk
)
Verwijderd
Ik heb eergister een Zalman koeler gekocht, omdat ik de processor niet van de originele koeler kreeg werd me aangeraden hem in de vriezer te leggen. Hij liet goed los. Uurtje later heb ik hem terug in de pc gezet. Alles werkte tot hij die avond uitviel. Ik heb hem al 3x uit en in elkaar gezet. Probleem blijft
anders mag je je pc nog wel eens nagaan
over er geen fouten in zitten
I am always right :p
Dat zou goed eens kunnen betekenen dat je cpu het niet meer heel lekker doet. Soms doet hij niets, soms gaat hij dan als een gek piepen.Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 13:02:
PIEEEEEP tot ik hem uitzet.. als hij normaal opstart hoor je een kort piepje
Test alle hardware eens in een andere machine en kijk eens wat er dan nog werkt? Want het zou goed kunnen dat je proc op een of andere manier dood is.
sorry mijn verkeerde bewoording....Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 12:46:
[...]
hoeft niet persee stuk te zijn, kan ook verkeerd ingezet zijn (in de pc). Of er kan iets ontbreken en dat ie daarom piept (videokaart)
You've just spent two seconds reading this signature and learned nothing new.
Verwijderd
das toch niet de bedoeling ?Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 16:32:
Ik heb alles onderzocht en ik denk dat mijn socket een contactje los heeft zitten. Tijdens het verwijderen van mijn koeler trok ik de processor uit de socket (die nog op slot zat). Even testen wat ie doet met een ander moederbord.
maaruh losse contacten zijn door de regel idd veroorzakers van problemeen die opgelost worden door ergens op te drukken....hoef je je hardware niet voor om te zetten in een andere pc
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Patient gamer
Verwijderd
Dit is iig niet de manier om een "Help, mijn PC doet het niet!" topic te starten. Neem voortaan de "Let op" tekst bovenaan in de New Topic pagina door voordat je een topic post. Daarin staat namelijk wat je dan allemaal minimaal moet kennen en uitvoeren.
Dit topic is gesloten.
![]()