Ik ben een installatie script aan het maken die een complete database maakt in MySQL.
Dit gedeelte heb ik geheel aan de praat, maar als ik iets wil toevoegen via het "Installatie script", krijg ik de volgende error:
"Parse error: parse error, unexpected T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING in C:\Program Files\Apache Group\Apache2\htdocs\CentraalPark\Installation\admin.php on line 4"
Ik ben aan het zoeken geweest via Google, en via PHP.net maar kon met beide niks vinden wat mij kon helpen...
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Dit gedeelte heb ik geheel aan de praat, maar als ik iets wil toevoegen via het "Installatie script", krijg ik de volgende error:
"Parse error: parse error, unexpected T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING in C:\Program Files\Apache Group\Apache2\htdocs\CentraalPark\Installation\admin.php on line 4"
Ik ben aan het zoeken geweest via Google, en via PHP.net maar kon met beide niks vinden wat mij kon helpen...
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <? mysql_select_db("Vakantieparkje") or die ("Could not select database"); $sql = 'INSERT INTO `users` (`id`, `user`, `password`, `userid`) VALUES (''1'', ''Administrator'', ''wachtwoord'', ''Administrator'')';"; mysql_query($sql) or die ("[img]\"fout.gif\">"); echo[/img]"; ?> |
I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich