Toon posts:

krijg in windows xp niet de hele schijf geformateert

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Heb vandaag een andere hdd gekocht. Hij word in mijn bios gewoon gezien als een 160gb van western digital. Maar zo gauw ik met de windows cd wil formatteren geeft hij 131.gb aan. Hoe kan dat? Kan windows deze grote niet aan kwa formatteren?Is er een soort van hulpmiddel waarmee ik wel de volle 160gb te zien krijg.

Heb op dit forum al gezocht maar kan geen vergelijkbare situatie vinden..Wie wil me helpen

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum :)

Omdat het hier op GoT de bedoeling is dat je research pleegt door o.a. de handleiding te doornemen, de supportsite van de fabrikant, de FAQ van het subforum, de GoT-search en tenslotte Google te gebruiken. Aangezien je dat hier duidelijk niet volledig hebt gedaan, gaat dit topic dicht.

Herlees de [faq]registratievoorwaarden[/] en de onderliggende linkjes om een beter beeld te krijgen van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Tip: neem voortaan de "Let op" gedeelte bovenaan in de [New Topic] van elk subforum door voordat je een topic opent. Daarin staat namelijk alles wat je dan minimaal moet kennen en uitvoeren :)

[ Voor 21% gewijzigd door BalusC op 17-12-2004 20:23 ]

Dit topic is gesloten.