Beste tweakers,
Ik zit een beetje met een dilemma..
Omdat mijn vader via zijn werk een scherm wil gaan bestellen (een simpele 17inch) Je weet toch btw aftrek
En nu mag ik er zelf ook een uitzoeken.. Omdat hij een dell krantje beet had zag hij een mooi 17 inch schermpje.. en ik zag een mooie lcd tv en pcscherm in een voor ongeveer 550 euro (exl btw) 'nou als je 200 euro bijlegt mag jij zo scherm' nou ik dus blij en ik ging meteen even reviews checken van het schermpje:
het gaat om de Dell W1700.

Even het gemiddede van de reviews op kieskeurig.nl
totaal 5
Geluidskwaliteit 6
Beeldkwaliteit 3
Mogelijkheden 6
Gebruiksgemak 5
Vormgeving 8
Duurzaamheid 3
Nou daar ging mijn smile...
gelukkig heb ik mijn vader omgepraat om ergens anders een scherm te kopen.
Dus mijn vraag is ik wil ongeveer zo'n scherm als deze dell hier (hoeft geen tv-tuner in te zitten) maar dan wel een wat betere natuurlijk
prijs mag ongeveer 700 euro zijn (incl btw) en het moet een beetje een winkel zijn zoals dell (mediamarkt, correct etc etc Geen webwinkels)
Wat voor een scherm kan ik dan nemen?
Alvast bedankt PuDy!
Ik zit een beetje met een dilemma..
Omdat mijn vader via zijn werk een scherm wil gaan bestellen (een simpele 17inch) Je weet toch btw aftrek
En nu mag ik er zelf ook een uitzoeken.. Omdat hij een dell krantje beet had zag hij een mooi 17 inch schermpje.. en ik zag een mooie lcd tv en pcscherm in een voor ongeveer 550 euro (exl btw) 'nou als je 200 euro bijlegt mag jij zo scherm' nou ik dus blij en ik ging meteen even reviews checken van het schermpje:
het gaat om de Dell W1700.

Even het gemiddede van de reviews op kieskeurig.nl
totaal 5
Geluidskwaliteit 6
Beeldkwaliteit 3
Mogelijkheden 6
Gebruiksgemak 5
Vormgeving 8
Duurzaamheid 3
Nou daar ging mijn smile...
gelukkig heb ik mijn vader omgepraat om ergens anders een scherm te kopen.
Dus mijn vraag is ik wil ongeveer zo'n scherm als deze dell hier (hoeft geen tv-tuner in te zitten) maar dan wel een wat betere natuurlijk
prijs mag ongeveer 700 euro zijn (incl btw) en het moet een beetje een winkel zijn zoals dell (mediamarkt, correct etc etc Geen webwinkels)
Wat voor een scherm kan ik dan nemen?
Alvast bedankt PuDy!
) niet dat die slecht zijn maar ik wil graag een grote scherm beetje á lá een breedbeeld (dus die dell in de startpost) er hoeft geen audio op te zitten en ook geen tv-tuner (mag wel trouwens) en het liefst zwart maar dat zijn van die kleine dingen die ik door de vingers kan zien..