[XP] "openen met wmp" wordt niet onthouden

Pagina: 1
Acties:

• kris_112
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03 12:52
Windows weigert de instelling openen met - windows media player te onthouden.Voor elk ander programma wordt deze instelling netjes onthouden, maar zodra ik openen met Windows Media Player kies en de optie Dit type bestand altijd met dit programma openen aanvink wordt deze instelling onmiddelijk weer vergeten.

Bij bestandstypen in het menu mapopties staat wel gewoon weergegeven welke bestanden met wmp horen te worden geopend. Spyware en virussen kunnen het probleem niet zijn (aldus spybot s&d en kav).

Het gaat hier om windows XP met SP2

[ Voor 4% gewijzigd door kris_112 op 17-12-2004 18:17 ]

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-04 10:10

P-ter

...

En als je Windows Media Player opnieuw instaleert?
Dan zet hij als het goed is alle extensies ook om naar de nieuwe installatie.

Verwijderd

Probeer het eens via Eigenschappen te veranderen en dan 'Change' (ik weet ff de Nederlandse benaming er niet voor).

• kris_112
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03 12:52
Probleem opgelost.

Het probleem bleek te zijn dat er twee wmp versies waren geinstalleerd. wmp9 en een oudere versie. De oude wmp verwijderen was de oplossing. met dank aan P-ter voor het op het goede spoor zetten.

• FireArrow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05-2022
Ehmmm ik moet meteen denken aan het probleem dan Internet Explorer geen wachtwoorden etc onthoud. Dus daarom vraag ik meteen maar dit: probeer eens met een andere/nieuwe account af te spelen enzo. onthoud ie het dan wel? Want WMP is dé standaard speler van windows.

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-04 10:10

P-ter

...

FireArrow schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 18:28:
Ehmmm ik moet meteen denken aan het probleem dan Internet Explorer geen wachtwoorden etc onthoud. Dus daarom vraag ik meteen maar dit: probeer eens met een andere/nieuwe account af te spelen enzo. onthoud ie het dan wel? Want WMP is dé standaard speler van windows.
Het probleem was al opgelost... O-)
Pagina: 1