Als ik TeamSpeak of bijvoorbeeld communiceer met microfoon met anderen, dan horen ze bijvoorbeeld de gamesounds of de muziek die ik draai... hoe kan ik zoiets uitzetten? Heb in de taakbalk SoundEffect staan... weet niet of ik het daar mee uit zetten kan...
Zet een koptelefoon op of zorg voor een microfoon die wat gerichter geluid afvangt. Dit heeft niets met Windows of met anders software te maken
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Wat het ook kan zijn, is dat je in je soud settings, het opnemen op "What U hear" hebt staan, ipv microphone. In dat geval neemt hij alles op wat er op dat moment via je Geluid uitgang afgespeeld word
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Morax schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 18:33:
Wat het ook kan zijn, is dat je in je soud settings, het opnemen op "What U hear" hebt staan, ipv microphone. In dat geval neemt hij alles op wat er op dat moment via je Geluid uitgang afgespeeld word
offtopic:
hij heeft windows 2000, daar heeft het beestje nog een GOEDE naam, ipv de XP vernaggeling van technische termen, om het voor huisvrouwen aantrekkelijk te maken
hij heeft windows 2000, daar heeft het beestje nog een GOEDE naam, ipv de XP vernaggeling van technische termen, om het voor huisvrouwen aantrekkelijk te maken
hij bedoelt dus dat je bij je sound settings (klikken op dat speakertje onderin)
even naar opties-->eigenschappen moet gaan, dan het opnemen aanklikken, en daaronder zo veel mogelijk selectie vakjes aanvinken.
dan ok OK klikken, en je krijgt een hele andere volume schuifjes voor je neus. Als het goed is moet daar dan alleen 'microphone/microfoon' aangevinkt staan. (geslecteerd)
als er bij dingen als 'wave out' of 'line in' ook een vinkje staat moet je die uitzetten.
This message was sent on 100% recyclable electrons.