Nieuwe emaildienst (nog grotere inbox)

Pagina: 1
Acties:
  • 217 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

pasta

Ondertitel

Topicstarter
Ik las net op Forever Geek dat er een nieuwe GMail concurrent is, Hellacious Riders. In tegenstelling tot Google's GMail bieden zij 1TB (:o) mail accounts aan, met attachments tot 500MB groot. De pagina valt hier te vinden, en hier kun je een account aanmaken.
We have been asked why we would do such a thing. The answer is simple to help people store large amounts of information in a safe and secure environment.

Signature

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
attachments tot 500MB? dat kan je toch niet eens verzenden naar/van de meeste providers :?
imho gewoon een warez-broeinest...

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
The_Stickie schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:14:
attachments tot 500MB? dat kan je toch niet eens verzenden naar/van de meeste providers :?
imho gewoon een warez-broeinest...
:D Ik wil ook wel zo'n accountje dan :P

Arch Linux

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
mja ik heb gmail niet alleen voor die 1 GB, en als ik data wil opslaan doe ik het toch liever bij een echte host, of bij mezelf thuis.

Gmail heeft weer als voordeel dat het ook supersnel, en erg gebruiksvriendelijk is.

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-02 08:02

Arno

PF5A

Beetje zinloos, een TB aan mail.....

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-02 13:48
Heel vreemd moet ik zeggen. Er zal niemand zijn die dit nodig heeft aan puur tekst en wat attachments. Lijkt idd vrij veel op warez handel als je het mij vraagt.
Wel interessant, even in de gaten houden.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

pasta

Ondertitel

Topicstarter
Hmm, ze hebben blijkbaar nu al wat problemen.
We are receiving so many requests for our free 1 TB/500MB attachment email account that you may experience a downtime regarding receiving email for a few hours as we are currently adding more email servers so you can enjoy our site for many years to come.
Ik denk dat zodra ze die extra servers geplaatst hebben, en het hele zaakje ook wel loopt het best een betrouwbare webmail kan worden. :)

Signature

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-02 12:04

tweakerbee

dus..?

Riight, waarschijnlijk is dit een grote voorbereiding voor een slechte 1 april grap.
Die 1TB kunnen ze niet aanbieden, dat kost ze namelijk veel te veel geld per klant. Het enige wat ze kunnen hopen is dat het gros de 100MB niet volmaakt.

You can't have everything. Where would you put it?

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

tweakerbee schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:29:
Riight, waarschijnlijk is dit een grote voorbereiding voor een slechte 1 april grap.
Die 1TB kunnen ze niet aanbieden, dat kost ze namelijk veel te veel geld per klant. Het enige wat ze kunnen hopen is dat het gros de 100MB niet volmaakt.
Dat lijkt me duidelijk. Idem voor ADSL bijvoorbeeld.

Ik vraag me af hoe lang het gaat duren eer er een dienst komt met een *onbeperkte* inbox :)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

silentsnow schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 12:25:
[...]

Dat lijkt me duidelijk. Idem voor ADSL bijvoorbeeld.

Ik vraag me af hoe lang het gaat duren eer er een dienst komt met een *onbeperkte* inbox :)
1TB lijkt me redelijk onbeperkt, tegen de tijd dat je 1TB vol hebt zitten krijg je toch alleen nog maar spam binnen op het adres ;)

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:14
Begint lekker:
Mail Temporarily Down
We are performing updates, Mail will be back online shorty.
Ik geloof er niks aan, maar heb wel een mooi mailadres als het waar is.

SRK35ZS-W

• JaFFoG
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-10-2025
Nouja, ze zetten er zelf notabene bij dat de account gebruikt kan worden voor games, mp3's, etc... Dus die 1TB kan mooi als backup dienen dan. Maar toch, ik geloof er geen ruk van 8)7

Bla

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
ach aanmaken kan geen kwaad.
eentje aangemaakt en het werkt wel.
dus als het echt 1 tb mooi meegenomen.
is het niet dan gewoon rustig dood laten gaan

"If u do something do it with style, or do it at all."

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
is er al een prog van dat je het als virtiuel hd kan gebruiken?! net als bij google!!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:59

Polycom

Poes van goud

Dat zou wel relax zijn :)

• DaannO
stille hint dan! iemand instaat om zo iets te maken?!

ow en ik heb net gereged omdat het wel een handige hd is maarre: This screen will allow you to update your account.

We strive to bring you the best experience possible while you are at Hriders.com.

We are receiving so many requests for our free 1 TB/500MB attachment email account that you may experience a downtime regarding receiving email for a few hours as we are currently adding more email servers so you can enjoy our site for many years to come.

Thank you for your understanding,
Team Leader
Bud

krijg dit dus nu en kan mn account niet in! moet ik nu dus wachten ofzo?!

[ Voor 85% gewijzigd door DaannO op 01-01-2005 18:32 ]

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

PowerSp00n

There is no spoon

Ik kan me nog niet eens indenken dat ze op het moment een opslag van 1TB hebben... Al is dat misschien nog niet nodig en kan het uitgebreid worden als het wel nodig is, maar toch :z

Verwijderd

Iedereen hypt nu Google's Gmail wel en ik denk persoonlijk dat het inderdaad ook de beste webmail·dienst is die er op dit moment op internet te vinden is vanwege de integratie van Google's eigen zoektechnologie, maar wisten jullie dat Gmail niet de enige is die gratis 1 GB of méér aan mailbox ruimte aanbiedt?

Zoals:

@ "UnitedEmail Systems"
webmailbox ruimte: gratis 3 GB
http://www.unitedemailsystems.com/

@ "Spymac™ Mail"
webmailbox ruimte: gratis 1 GB
http://webmail.spymac.com/

@ "Gawab.com"
webmailbox ruimte: gratis 1001 MB = 1 GB
http://www.gawab.com/

@ "Rediffmail"
webmailbox ruimte: gratis 10 MB òf 1 GB (1 GB alléén voor inwoners uit India, anders 10 MB)
http://mail.rediff.com/learnmoreemail.htm?regpg

@ "Walla!Mail"
http://www.walla.com/

@ "XasaMail®"
webmailbox ruimte: gratis 2000 MB = 2 GB
http://www.xasamail.com/

@ "EmailPinoy"
http://mail.emailpinoy.com/

@ "Hriders.com"
webmailbox ruimte: gratis 1 TB = 1000 GB
http://www.hriders.com/web_page.cfm?web_pageID=38

• DaannO
^^^^^^^^^^^^ is tuurlijk wel allemaal waar maar google is gewoon bekend en heeft het gewoon kwa marketing slim aangepakt! typ bij google zelf 1gb mail storage dan heb je veel hits. ik denk dat het bij google allemaal zo mooi maakt omdat het duidelijk en simpel is. maar alle andere zullen vast ook goed zijn.

Verwijderd

DaannO schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 20:28:
^^^^^^^^^^^^ is tuurlijk wel allemaal waar maar google is gewoon bekend en heeft het gewoon kwa marketing slim aangepakt! typ bij google zelf 1gb mail storage dan heb je veel hits. ik denk dat het bij google allemaal zo mooi maakt omdat het duidelijk en simpel is. maar alle andere zullen vast ook goed zijn.
Daar heb je helemaal gelijk in!

Wat ík persoonlijk eigenlijk het allerleukst vind aan Gmail is het feit dat je er niet rechtstreeks een account kunt openen, maar dat dat pas kan wanneer je door iemand mét account wordt uitgenodigd tot registratie. Door zo'n uitnodiging krijg je het idee (dat vind ik althans) dat je lid kunt worden van een sjieke club ofzo, het heeft iets 'exclusiefs'.

Nu weet ik wel dat dit 'uitnodiging·systeem' te maken heeft met het Beta·stadium waarin Gmail zich bevindt, maar toch... Google zou er goed aan doen deze manier van registratie in stand te houden om zich zo te onderscheiden van de rest van de webmail·diensten op internet. Google was tenslotte ook de eerste met 1 GB mailbox·ruimte en met de conversatie·manier van e·mail ordenen; de 1 GB noviteit is er nu na een half jaar wel af (zie mijn eerdere bericht), de volgende nieuwigheid is dan misschien 'registratie per uitnodiging'...

Maar goed, genoeg over Gmail, de topicstarter had het over een "Nieuwe emaildienst met nog grotere inbox" en dat ging niet over Gmail...

Gelukkig Nieuwjaar nog iedereen!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2005 12:54 ]

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:32

WouterG

Dit is geen ondertitel

Het is nog de vraag of ze alle mailtjes veilig opslaan. Kan me niet echt voorstellen dat ze nog goede back-ups maken ook.

• HiddenWolf
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-12-2025
BasieP schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:16:
mja ik heb gmail niet alleen voor die 1 GB, en als ik data wil opslaan doe ik het toch liever bij een echte host, of bij mezelf thuis.

Gmail heeft weer als voordeel dat het ook supersnel, en erg gebruiksvriendelijk is.
Erg handing als bulk-account voor de mailing lists. :-)
Pagina: 1