DaannO schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 20:28:
^^^^^^^^^^^^ is tuurlijk wel allemaal waar maar google is gewoon bekend en heeft het gewoon kwa marketing slim aangepakt! typ bij google zelf 1gb mail storage dan heb je veel hits. ik denk dat het bij google allemaal zo mooi maakt omdat het duidelijk en simpel is. maar alle andere zullen vast ook goed zijn.
Daar heb je helemaal gelijk in!
Wat ík persoonlijk eigenlijk het allerleukst vind aan Gmail is het feit dat je er niet rechtstreeks een account kunt openen, maar dat dat pas kan wanneer je door iemand mét account wordt uitgenodigd tot registratie. Door zo'n uitnodiging krijg je het idee (dat vind ik althans) dat je lid kunt worden van een sjieke club ofzo, het heeft iets 'exclusiefs'.
Nu weet ik wel dat dit 'uitnodiging·systeem' te maken heeft met het Beta·stadium waarin Gmail zich bevindt, maar toch... Google zou er goed aan doen deze manier van registratie in stand te houden om zich zo te onderscheiden van de rest van de webmail·diensten op internet. Google was tenslotte ook de eerste met 1 GB mailbox·ruimte en met de conversatie·manier van e·mail ordenen; de 1 GB noviteit is er nu na een half jaar wel af (zie mijn eerdere bericht), de volgende nieuwigheid is dan misschien 'registratie per uitnodiging'...
Maar goed, genoeg over Gmail, de topicstarter had het over een "Nieuwe emaildienst met nog grotere inbox" en dat ging niet over Gmail...
Gelukkig Nieuwjaar nog iedereen!
[
Voor 9% gewijzigd door
Verwijderd op 02-01-2005 12:54
]