[Steam] Kan FileSystem_Steam.dll niet laden?

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 15:48
Hoi,

Ik heb steam dus geinstalleerd, alleen gisteren was hij aan het updaten, en sloot hij opeens af. Als ik nu steam probeer te starten krijg ik de volgende fout melding.

Afbeeldingslocatie: http://img160.exs.cx/img160/8194/fatalerror0ao.jpg

Ik heb al een tijd lopen zoeken, maar mensen die hetzelfde probleem hebben werken met dingen als Hammer of iets dergelijks :?

Verder heb ik ook een "fix" thread gevonden op het steam forum, maar dan zou ik alles moeten uninstallen om dat te proberen. En ik heb er weinig zin in dat ik nu weer alles kwijtraak en wéér alles opnieuw te moeten downloaden.

Iemand toevallig een oplossing?

edit:
Ik heb trouwens alles origineel, en in de bin map staat gewoon het FileSystem_Steam.dll bestandje...

[ Voor 11% gewijzigd door Utopist op 17-12-2004 16:11 ]

Verwijderd

OKE INFO !!!!
windows ??? versie ???
Pc ????
wat heb je al gedaan ???
Google ???
je zegt dat meerdere mensen het hebben, dan is er dus vast wel iets van een fix.
en reinstall gewoon anders, als het goed is kan je je game data bewaren (ergens een vinkje)

• Utopist
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:11:
OKE INFO !!!!
windows ??? versie ???
Pc ????
wat heb je al gedaan ???
Google ???
je zegt dat meerdere mensne het hebben, dan is er dus vast wel iets van een fix.
en reinstall gewoon anders, als het goed is kan je je game data bewaren (ergens een vinkje)
Excuseer, ik was meer meer vergeten achteraf.

WindowsXP pro Versie 2002
PC: Abit NF7-s Rev2, AthonXP 2800+, 512Mb Corsair XMS geheugen, GF4 64 Mb, Laatste drivers voor alles zo'n beetje)

Er is weinig dat ik eraan kon doen, ik heb mijn Pc gereboot, (okay, klinkt heel lauw, maar er is weg weinig dat ik hier zelf aan kan fiksen, heb ik het idee.)

Toen ik erachter kwam en ging zoeken, kwam ik allemaal Fixes tegen van mensen die er veel meer mee doen als ik. Ik speel er gewoon een beetje HalfLife2 mee, thats it, ik ben niets aan het spel aan het tweaken, ik gebruik geen cheats, ik doe er niets extreems mee, ik krijg in HL2 niet eens mijn Console geopend! :P

Inderdaad, ik ben het probleem vaker tegen gekomen, maar dan staat het in posts als DEZE of DEZE Maar die is bezig met eigen maps enzo :?. En Deze is niet echt van toepassing, want die error melding is anders

[ Voor 24% gewijzigd door Utopist op 17-12-2004 16:23 ]

Verwijderd

als je zegt dat je alleen HL2 er mee speelt dan is het toch makkelijk om te herinstalleren, wand 98% van de data haalt hij van de install DVD en dat ene update je dan binnen halen lijkt me erg snel gedaan wand zo veel is er niet aan HL2 geupdate veel meer voor CSS en HL2DM.
Dat zal in ieder geval moeten werken.
verder gebreuk ik ook hammer en zo van HL2 (mooi pakket trouwens) en heb nergens last van.
Maar de mensen die het probleem hebben gebreuken meer als jij doet zeg je, wat zal jou dat nou wat schelen zo lang de oplossing maar helpt.
Probeer anders steam opnieuw over de oude heen te installeren, moet vast wel gaan.

Verwijderd

ps heb je wel een legale versie ?

• Utopist
jaja, ik heb zeker een legale versie! Ik heb ook generations orgineel, en alles, ik speel er ook meer mee, maar de laatste tijd alleen HL2. Ik was aan het wachten op de Day Of Defeat Update. ik speel er verder ook CS, DeathMatch enzo mee. (iets van 5 in totaal, en dat is best wel wat download werk...)

Dus eigenlijk niet alleen HL2 mee, alleen kan ik HL2 dus nu niet meer laden. Omdat Steam die foutmelding geeft.

Dit stond op een ander forum, onder de zogenaamde "fix"
That's all I have. I know it's a rare problem but I hope this helps somebody.
Alleen dan moet ik _alles_ gaan uninstallen, en zelfs de hele registry cleanen handmatig...

Verwijderd

kan je steam niet uit je register gooien en opnieuw over zig zelf heen installeren ?

• Utopist
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:34:
kan je steam niet uit je register gooien en opnieuw over zig zelf heen installeren ?
Hm ik kan misschien inderdaad steam eens proberen te installeren eroverheen, hopen dat ie dan al m'n gegeven overzet, want ik ben mijn wachtwoorden kwijt :P :/

Ik ga dat nu proberen, ik laat wel wat weten als het lukt.

edit:
Ow en ik ga niet in mijn regestry lopen kloten...

Daar ben ik een te grote n00b voor :P

[ Voor 12% gewijzigd door Utopist op 17-12-2004 16:37 ]

Verwijderd

oky laat het maar weten, als het niet lukt geef nog effe een gil zal ik het vanavondn in ons CSS ventrilo groepje gooien.

• Utopist
Wat is dat Hammer eigenlijk voor iets?

En ik ga nu opnieuw steam ff downloaden....

Thanks voor de hulp en het meedenken BTW ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Utopist op 17-12-2004 16:39 ]

Verwijderd

Hammer, daar kan je mappen mee maken voor Css en HL2, erg mooi pakketje, heb zelf al wat mappen in me kaar gedraait, wat zimpele aim mappen maar ben nu met een groot serieus project bezig om mijn ouders huis in frankrijk na te maken en een stuk van de omgeving en dat speelbaar te krijgen, het is al voor zoon 80 % af en woord erg mooi, alleen is het wel heeeeeel veel werk, maar om dat je in source alles kan instellen en stuk kan laten gaan en zo woord het wel weer intressant.

• Utopist
Okay, ff steam gedownload, en eroverheen geinstalled.

Normaal gesproken, zou hij dan steam starten, alleen in mijn geval niet dus. Zelfde fatal error...

:'(

Verwijderd

over iets meer als een uur ben ik thuis. zit nu op me werk. dan kan ik proberen mijn filesystem_steam.dll naar je op te sturen

• Utopist
Okay, misschien dat dat inderdaad zou werken ja.

Ik neem aan dat daar niet de Usergegevens instaan?

Thanks alvast daarvoor, vind ik tof.

offtopic:
Je rijdt ook motor zie ik?

[ Voor 16% gewijzigd door Utopist op 17-12-2004 16:56 ]

Verwijderd

Ik denk niet dat me gegevens er in staan en dan nog zou je moeten in loggen en me pass weten en natuurlijk check ik de dll even maar ga nu weg van werk effe langs me PA, meld wel waneer ik thuis ben en dan mail ik je het wel effe.

offtopic: Ja ik rij zins kort motor, maar omdat iknog geen 21 ben een simpel 125 cc tje.
Cagiva mito

• Utopist
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 17:00:
Ik denk niet dat me gegevens er in staan en dan nog zou je moeten in loggen en me pass weten en natuurlijk check ik de dll even maar ga nu weg van werk effe langs me PA, meld wel waneer ik thuis ben en dan mail ik je het wel effe.

offtopic: Ja ik rij zins kort motor, maar omdat iknog geen 21 ben een simpel 125 cc tje.
Cagiva mito
Okay. cool, het is geen dringend geval hoor, en ben allang blij dat je beetje helpt.

offtopic:
Ik ook, maar ben meer als 21: Honda CBR 600f uit 2000, 110 pk

Ik moet ook ff weg, maar mail het filetje maar richting:
utopist chimpancheekont gmail punkt com

[ Voor 11% gewijzigd door Utopist op 17-12-2004 17:27 ]

• Utopist
Okay, Ik had je mailtje, en meteen geprobeerd, en het werkte gewoon met jouw .dll file, gewoon eigen gegevens, en zonder problemen!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Echt toppie! Dank je voor de hulp!

En rij ze nog! ;) Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/forum/images_oud/smilies/crossy.gif

d:)b

Verwijderd

Graag gedaan

Never hurts to help
Pagina: 1