Met mijn KT7-raid heb ik een probleem met de A-drive. Ik heb verschillende diskettestations geprobeerd, maar bij sommige krijg ik I/O errors of wil hij geen disks lezen maar gelijk formateren, maar in andere systemen heb ik geen problemen met deze stations, Waar kan dit aan liggen, is mijn plankie brak??
Verwijderd
Heb je dat al geprobeerd met alleen de video kaart erin? Misschien heb je een i/o conflict met bv een ISDN kaart.
Als alles behalve de videokaart eruit is en het werkt nog steeds niet goed, zal inderdaad het mobo kaduuk zijn.
.. of de floppy kabel is brak ...
Als alles behalve de videokaart eruit is en het werkt nog steeds niet goed, zal inderdaad het mobo kaduuk zijn.
.. of de floppy kabel is brak ...
Heb ik ook al geprobeerd, maar ook toen het zelfde probleem. Maar het gekke is de een werk wel de ander niet, maar in andere systemen werken ze allemaal. Er zit toch niet echt een verschil in a-drives??
Ik heb ook al een andere kabel geprobeerd, maar het zelfde
Ik heb ook al een andere kabel geprobeerd, maar het zelfde
Yep,
lijkt wel of er storing in zit of zo.
Als ik ga formateren van een diskette, krijg ik na een tijd , dat er teveel errors zijn en kapt ie er mee, systeem kan ik dan ook ff niet gebruiken
lijkt wel of er storing in zit of zo.
Als ik ga formateren van een diskette, krijg ik na een tijd , dat er teveel errors zijn en kapt ie er mee, systeem kan ik dan ook ff niet gebruiken
of om te draaien? hebbie je hem uberhaupt goed aangesloten?
McFraGG de gekste !!
Het heeft gewerkt en het werkt ook, maar bij sommige a-drives niet.nu hangt mijn (werkendee) a-drive op de grond er naast en dat is niet echt tof.
Maar voor de rest werkt ook alles perfect alleen de adrive niet
Maar voor de rest werkt ook alles perfect alleen de adrive niet
Pagina: 1