Ik heb nu ongeveer 1 jaar mijn computer. ik heb ondertussen al 4 grote crashes gehad. Hij start op ik mag dan kiezen uit veiligheids mode enzo. en als de keuze gemaakt is reboot hij weer. dit is dus een loop. Ik kan xp sp2 niet direct meer instaleren. hij crashed dan tijdens de instalatie net voor het licentie verhaal. Wel kan ik via de instalatie van win98 mijn schijf formateren en dan werkt XP wel corretc. gelukkig heb ik 2 fisieke harde schijven (SATA).
Inmiddels ben ik dit probleem beu. aan gezien ik met beide schijven dit probleem heb ondervonden zit het niet in de harde schijf zelf. ik heb mijn bios geflashed van 1005 naar 1008. ik heb verder nog rond gekeken op internet wat de problemen konden zijn maar weet het eerlijk gezegt niet. hopelijk weet iemand wat het probleem is en of ik het nu verholpen heb of dat ik nog iets moet doen om mijn pc'tje weer levent te houden.
dus even voor de duidelijk heid. Mijn comp doet het weer!! maar de vraag is hoe kan ik voorkomen dat dit probleem zich weer voordoet.
nog eventjes de specs..
AMD athlon 2800+
ASUS a7v600
512 mb intern geheugen
1 Maxtor SATA (120GB) D: schijf
1 Maxtor SATA (80GB) C:schijf
geen RIAD
Ati Radeon 9600
Inmiddels ben ik dit probleem beu. aan gezien ik met beide schijven dit probleem heb ondervonden zit het niet in de harde schijf zelf. ik heb mijn bios geflashed van 1005 naar 1008. ik heb verder nog rond gekeken op internet wat de problemen konden zijn maar weet het eerlijk gezegt niet. hopelijk weet iemand wat het probleem is en of ik het nu verholpen heb of dat ik nog iets moet doen om mijn pc'tje weer levent te houden.
dus even voor de duidelijk heid. Mijn comp doet het weer!! maar de vraag is hoe kan ik voorkomen dat dit probleem zich weer voordoet.
nog eventjes de specs..
AMD athlon 2800+
ASUS a7v600
512 mb intern geheugen
1 Maxtor SATA (120GB) D: schijf
1 Maxtor SATA (80GB) C:schijf
geen RIAD
Ati Radeon 9600