Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil al langere tijd een PDA aan gaan schaffen. Zelf heb ik er nooit een gehad dus weet niet echt welke PDA ik nou het beste aan kan schaffen als ik een max prijs wil uitgeven van 400-500 euries.

Ben nu zelf in het bezit van een Sony Ericsson P800.

Aan de ene kant zeg ik dat ik de PDA en me telefoon wel weer wil scheiden van elkaar, maar aan de andere kant als ik die P910i zie denk ik wel van mmhaw, kan misschien wel die nemen

Wie heeft er ervaring mee en wie kan mij een beetje adviseren met deze keuze

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11 15:44

RSpliet

*blink*

Als je nou eens begint met op www.pdashop.nl kijken wat er op dit moment beschikbaar is. Vervolgens op de site van de fabrikant de specs naloopt, en daarna hier eens terug meldt met de modellen die je op het oog hebt en waarom ;) Ik kan jou wel een Treo 650 voorleggen, maar als jij er niet mee hoeft te bellen, en je een grafhekel hebt aan alles wat geen Windows heeft, schieten we er nog niks mee op ;)
Wel enige sturingen. Ik hoor van veel mensen dat PDA's met PalmOS makkelijker in gebruik zijn als de PDA's met PocketPC. Software is heel persoonlijk, maar voor beiden is praktisch alles wel te krijgen. PocketPC's hebben een gratis MSN Messenger client, voor Palms zijn er verschillende betaalde alternatieven. Over de kwaliteit van de PPC client kan ik je niets vertellen.
De meegeleverde mediaspeler met een PPC schijnt tegenvallend te zijn, voor audio is het opensource alternatief GSPlayer.
De Tungsten T5 en Treo 650 hebben wat kleine probleempjes met de (te grote) blocksize in het geheugen. Resultaat: een database van 80B neemt 512B in. PalmOne is hieraan bezig en biedt als tijdelijke oplossing een gratis SD kaartje van 128MB aan.

Voor specifieke vragen over Palms kunnen ze je wellicht beter helpen op palmclub.nl, voor pocketpc's schijnt er ook nog pocketpcclub.nl te zijn

[ Voor 90% gewijzigd door RSpliet op 17-12-2004 16:07 ]

Schaadt het niet, dan baat het niet

Verwijderd

Topicstarter
thnks, zeer goede tip