[OUTLOOK2003] Autoreply wizardregels

Pagina: 1
Acties:

• Faisalovic
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-10-2025
Windows xp pro sp1
Outlook 2003
Hotmail (voor tests)

wizardregels in Oultook 2003:
-------------------------------------------------------------------------
regel uitvoeren nadat een bericht wordt ontvangen
afkomstig van "mail adres"
beantwoorden met "zelf gemaakt Outlook sjabloon"
--------------------------------------------------------------------------

Ziet er goed uit lijkt me.. En wanneer ik vanuit "mail adres" een mailtje stuur krijg ik in outlook meteen de melding dat het Outlook sjabloon meteen teruggestuurd is. Is ook te checken "onder verzonden items". Helaas ontvang ik alleen niet in "mail adres" inbox. Iemand met suggesties?

• Faisalovic
iemand?

• Faisalovic
Ok het voorgaande is toch gelukt.. had meer met de provider te maken dan de wizardregels zelf.

Blijft er een vraag die iemand misschien wel kan beantwoorden. Er zijn nog heel veel emails, waarvan het adres waarop ge- replied (beantwoord) moet worden, in de body staan.
Ik kan hier na dagenlang zoeken geen oplossing voor vinden. Iemand die dit ooit eerder heeft gedaan.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je komt dan aan (vrij intelligent) scripten/programmeren. In Outlook kan het vast ook i.c.m. VBA, maar ik zou daar geen Outlook meer voor gebruiken maar het op een mailserver gaan afhandelen. Laat de mailserver de specifieke mails doorsturen naar een filter/applicatie die probeert te ontcijferen waar het antwoord naartoe moet.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Faisalovic
Ik heb het als volgt opgelost voor de liefhebbers...

Emails allemaal geexporteerd naar 1 tekst bestand.. deze in laten lezen in acces.... met een omweg dus...