Is dit een troll?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Is dit een troll?
Ik kan het bepaald geen ongefundeerde reactie noemen, en het is ook niet onder de gordel. Het is wel denigrerend door het gelach, maar tegelijkertijd lacht 'ie ook zichzelf openlijk uit.

[AYBABTU]
what say you?
[/AYBABTU]
Gepost door venice - vrijdag 17 december 2004 - 15:07 - Score: -1 (Troll)

:+ :+ :+

*whahahahahaha*

Neen, ik lach niet, ik zou niet mogen lachen, dit is om te huilen natuurlijk.
Zojuist lees ik, dat MS een maand of 2 de hele wereld de kans heeft gegeven de spamsoep in te draaien. De hoofdreden waarom SP2 zoveel ophef maakte..

*whahahahahaha*

Ben ik happy met mijn W2K *oops*

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik heb deze in dezelfde draad om vergelijkbaar gegnuif wel een troll verkocht, maar die is minder inzichtvol omdat 'ie specifiek en ten onrechte de complexiteit van het beveiligingswerk bagatelliseert:
OMG, je zou bijna denken dat MS. dit express doet. Na alle commotie over de beveiliging zou je toch denken dat MS. dit soort relatief simpele foutjes niet meer zou maken,... hahahaha.....
- waarmee ik niet wil zeggen dat ik de ts-post als inzichtvol zou beoordelen. Hahaha, er heeft twee maanden een lek in IE gestaan. Nou. Ik neig ernaar die ook een troll cadeau te doen, maar wacht vol spanning andere meningen af :)

Dit is volgens mij wel een troll, of zie ik iets over het hoofd?

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Rataplan schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 15:54:
Dit is volgens mij wel een troll, of zie ik iets over het hoofd?
Wmb overduidelijk de bedoeling om iemand voor schut te zetten en/of voor stommeling uit te maken middels de toegevoegde :r .
Nee, in de OSS communities komen dit soort dingen niet voor. :r
* botoo trekt het reguliere trollentrommeltje open.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:11

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

de genoemde post heeft wel iets twijfelachtigs bij mij, vooral de afsluiter van 'blij met Win2K' komt een beetje over alsof hij daarmee wil beweren dat win2K veiliger zou zijn dan win XP, en dat is verder een onbeargumenteerde kwalificatie..

maar het begin van de posten, over het lachen, maar eigenlijk moeten huilen is idd zeker geen troll, en zelfs een prima beschrijving van gedachtes van mensen bij zo'n bericht
botoo schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:17:

Wmb overduidelijk de bedoeling om iemand voor schut te zetten en/of voor stommeling uit te maken middels de toegevoegde :r .
[...]
idd, ook de voorstaande post, waarop deze reageerde stond op 0:overbodig, terwijl deze ook wel degelijk informatieve elementen had, en zeker niet puur een negatieve post was.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:17:
[...]

Klopt iets niet helemaal met de som van de waarderingen van die reactie...:
Beoordelingen: , +1, +1: Inzichtvol, +1: Inzichtvol, +1: Inzichtvol, -1: Troll, -0,80: Overbodig, -0,67: Troll, -0,57: Troll, 0,50: Ondergewaardeerd, -0,44: Troll, -0,40: Troll, -0,36: Troll, -0,27: Flamebait, Som: -0.0099999999999996 / 13x
Of moet ik dat richting BUG gooien?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2004 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Neuh, is een bekende bug. Een afrondingsprobleempje. Het is al vaker gemeld, maar heeft weinig prioriteit.

Dank iig voor het melden. :)
Pagina: 1