Exchange 2003
Office 2003
Windows XP SP2
Ik heb een ontwerp gemaakt voor briefpapier (extra/opties/emailindeling briefpapier kiezen), dit is een htm bestand. Deze kan ik perfect bij mijzelf gebruiken. Ik kan hem ook doormiddel van een script verder sturen naar de gebruikers. Alleen nu willen wij dat dit briefpapier bij iedereen standaard staat ingesteld. Je kan hier voor bij elke gebruiker langs gaan om in te stellen
maar outlook moet het ook ergens opslaan, register/ config bestandje?
heeft iemand enig idee waar outlook deze instellingen opslaat zodat wij deze instellingen ook verder kunnen versprijden zonder al te veel moeite te doen.
Wat ik tot nu toe gedaan heb;
* zoeken op google, niets bruikbaars kunnen vinden
* doorzoeken van register, ook zonder succes
* hier posten in de hoop op een knappe kop die het weet
Alvast Bedankt
Groeten,
Arjen
Office 2003
Windows XP SP2
Ik heb een ontwerp gemaakt voor briefpapier (extra/opties/emailindeling briefpapier kiezen), dit is een htm bestand. Deze kan ik perfect bij mijzelf gebruiken. Ik kan hem ook doormiddel van een script verder sturen naar de gebruikers. Alleen nu willen wij dat dit briefpapier bij iedereen standaard staat ingesteld. Je kan hier voor bij elke gebruiker langs gaan om in te stellen
heeft iemand enig idee waar outlook deze instellingen opslaat zodat wij deze instellingen ook verder kunnen versprijden zonder al te veel moeite te doen.
Wat ik tot nu toe gedaan heb;
* zoeken op google, niets bruikbaars kunnen vinden
* doorzoeken van register, ook zonder succes
* hier posten in de hoop op een knappe kop die het weet
Alvast Bedankt
Groeten,
Arjen