Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Welke HDD spelers hebben usb on the go?

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-11 08:24
nieuws: Medion brengt iPod-lookalike op de markt

medion "M Pod" :+

[ Voor 15% gewijzigd door sjongenelen op 17-12-2004 14:57 ]

you had me at EHLO

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Wat is dit voor een vraag zeg? Onduidelijke topic, onduidelijke post. Pas het aan, geef meer info of laat dit draadje sluiten.

Verwijderd

uh... search gebruiken of google :?

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:44
ZeilDude schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 14:57:
Wat is dit voor een vraag zeg? Onduidelijke topic, onduidelijke post. Pas het aan, geef meer info of laat dit draadje sluiten.
Wat is er zo unduidelijk aan? Welke HDD spelers hebben USB on the go? Klaar. Ook geloof ik dat alle PMC's dit supporten (Zo ongeveer) Voorbeeld:
http://www.creative.com/p...ry=211&product=9882&nav=0 (Moet wel, windows mobile zit er op)

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
coptician schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 18:01:
[...]

Wat is er zo unduidelijk aan? Welke HDD spelers hebben USB on the go? Klaar. Ook geloof ik dat alle PMC's dit supporten (Zo ongeveer) Voorbeeld:
http://www.creative.com/p...ry=211&product=9882&nav=0 (Moet wel, windows mobile zit er op)
Wat er onduidelijk aan is? Nou...
  • Uit de topictitel blijkt helemaal niet om wat soort apparaat het gaat, je hebt het alleen over de term 'USB-on-the-go'. Zo lijkt het net alsof het om een algemene bespreking over dit onderwerp gaat.
  • Uit de inhoud van je (start)post is me het nog steeds niet duidelijk om wat voor soort apparaat het gaat. Ok, ik vermoed dat het om een MP3-speler waar de gegevens op een harde schijf staan. Alleen zijn vermoedens niet zo handig op een forum.
  • Verder is niet duidelijk wat je met de term 'usb-on-the-go' bedoelt. Bedoel je daarmee dat je een apparaat zoekt dat zonder drivers als harde schijf in een computer wordt gezien? Of iets anders? Ook hier heb ik wel vermoedens, maar moet ik eigenlijk raden wat JIJ bedoelt.
  • Tot slot maak je niet duidelijk welke (zoek)acties je al hebt ondernomen en is me niet duidelijk wat de waarde van je vraag is voor je mede-Tweakers.

[ Voor 4% gewijzigd door ZeilDude op 17-12-2004 19:11 ]

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:57
voor zover ik weet slaat de term USB on the Go op het feit dat er een usb host aanwezig is op het apparaat, ik ga er vanuit dat de TS dit in ieder geval bedoelde.

In dat geval zoekt hij dus een apparaat dat zonder tussenkomst van andere apparaten usb drives (Mass Storage Devices) kan uitlezen. Een mp3 speler dus, waar je je fotocamera, je usb-stick, of je cardreader e.a. aan kan hangen en de data die daarop staat kan kopieren.

Ik kan er zo geen uit mijn hoofd opnoemen, maar ze zijn er dacht ik wel.
Ik denk dat je met zoeken op "usb host" al weer wat verder kan komen..

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
iRiver H3x0 reeks heeft usb on the go, alleen niet elke apparaat werkt er mee.
Voor wat moet het dienen? Als imagetank, dan moet je kijken welke usb-cardreaders ondersteunt worden door de speler.

Verwijderd

iRiver H320/H340/PMP120/PMP140 en iFP 900/995/999 zover ik weer zijn ze dat allemaal
Pagina: 1