Ik kom er niet echt meer uit 
Ik heb 2 tabellen.
1ste tabel Heeft een aantal velden maar daar heb ik alleen maar de belangrijkste van nodig.
Namelijk CommID,SiteID,DayStamp en SessionID. De eerste 3 roep ik aan in een where functie. Dus binnen die marge moet ik wat ophalen. De SessionID gebruik ik om Tabel 2 te linken. In Tabel 2 zit een HTTP_USER_AGENT en Die ID.
Er kunnen per DayStamp,CommID,SiteID meerdere SessionID's voorkomen.
Een query om dit te laten zien is bijv
Dit werkt. Je krijg keurig een lijst te zien. Het probleem is echter dat ik de meeste gebruikte browser (HTTP_USER_AGENT) wil hebben bij een combi van DayStamp,CommID,SiteID.
Ik heb al aardig wat gebrobeerd met Group etc maar ik krijg het niet voorelkaar
Heeft iemand een idee?
Ik heb 2 tabellen.
1ste tabel Heeft een aantal velden maar daar heb ik alleen maar de belangrijkste van nodig.
Namelijk CommID,SiteID,DayStamp en SessionID. De eerste 3 roep ik aan in een where functie. Dus binnen die marge moet ik wat ophalen. De SessionID gebruik ik om Tabel 2 te linken. In Tabel 2 zit een HTTP_USER_AGENT en Die ID.
Er kunnen per DayStamp,CommID,SiteID meerdere SessionID's voorkomen.
Een query om dit te laten zien is bijv
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| SELECT CommID,SiteID,DayStamp,HTTP_USER_AGENT FROM tblStats_arc_PageLog T1 LEFT JOIN tblStats_arc_SessionLog T2 ON T1.SessionID=T2.ID WHERE CommID=600 AND SiteID=2890 AND DayStamp BETWEEN '11/1/2004' AND '12/1/2004' |
Dit werkt. Je krijg keurig een lijst te zien. Het probleem is echter dat ik de meeste gebruikte browser (HTTP_USER_AGENT) wil hebben bij een combi van DayStamp,CommID,SiteID.
Ik heb al aardig wat gebrobeerd met Group etc maar ik krijg het niet voorelkaar
Heeft iemand een idee?