Had ik een kerstpakket van GOT gekregen?

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik had gister een kerstpakket op mijn oude adres gekregen zonder afzender. Vraag ik me toch even af of die rode doos met een houten doos derin van tweakers afkosmtig was. Iemand die opheldering kan geven aangezien ik de jaarlijkse kerstpatstopics in de crewfora niet meer kan volgen? :)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die is inderdaad afkomstig van Tweakers.net HQ :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

En de rest van de users dan?

:+

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

AtleX, athlonkmf is niet 'de rest van de users', hij is recentelijk ex GT-modje :). Een kerstpakket hoort er dus nog bij voor hem O+

* Remy aait athlonkmf :>

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-09 22:11

janklp

FortyTwo Capital

Mod zijn brengt dus meer luxe met zich mee dan gedacht :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:36
athlonkmf schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 12:32:
Ik had gister een kerstpakket op mijn oude adres gekregen zonder afzender. Vraag ik me toch even af of die rode doos met een houten doos derin van tweakers afkosmtig was. Iemand die opheldering kan geven aangezien ik de jaarlijkse kerstpatstopics in de crewfora niet meer kan volgen? :)
Pats0r! :X

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik had toch wel een brief van de CEO verwacht :Y)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Robin Vreuls schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 12:33:
Die is inderdaad afkomstig van Tweakers.net HQ :).
Ah OK _/-\o_

Dacht nog dat het een bomaanslag was aangezien er geen afzender was en mijn oude adres in een recentelijk internationaal bekend stond als terreurbuurt :o
Moet je je naam, adres, bankrekeningnummer, creditcardnummer, pincode, sofinummer en telefoonnummer van je zusje(s) eerst vermelden :)
Januszjes schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 12:37:
Ja, ik dacht gelijk "wat moet ik met nu met 3 linksys wifirouters en 2 Ipaqs?". Die chocolade is wel lekker :)
Remy schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 12:36:
AtleX, athlonkmf is niet 'de rest van de users', hij is recentelijk ex GT-modje :). Een kerstpakket hoort er dus nog bij voor hem O+

en fotografie-mod :)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Januszjes schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 12:37:
Het kerstpakket is een leuke (extra) waardering voor al het vrijwillige werk dat hier wordt verzet op het forum door velen wordt verzet ja :)

Zijn behoorlijk wat mensen die geen idee hebben van hoeveel tijd en moeite er in het runnen van een forum als GoT gaat zitten, dus die 'waardering' valt soms wat tegen in verhouding :+ Maar dan is er bijvoorbeeld weer een leuk topic in LA waarin men zijn waardering uitspreekt, of een lief mailtje. En dat soort dingen maakt je dag toch weer goed :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ik heb er ook een gehad \o/

Nog bedankt _o_

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was pas een topic "krijgen mods ook kerstpaqs..." blijkbaar wel dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-09 22:11

janklp

FortyTwo Capital

Remy schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 12:44:
[...]
Het kerstpakket is een leuke (extra) waardering voor al het vrijwillige werk dat hier wordt verzet op het forum door velen wordt verzet ja :)

Zijn behoorlijk wat mensen die geen idee hebben van hoeveel tijd en moeite er in het runnen van een forum als GoT gaat zitten, dus die 'waardering' valt soms wat tegen in verhouding :+ Maar dan is er bijvoorbeeld weer een leuk topic in LA waarin men zijn waardering uitspreekt, of een lief mailtje. En dat soort dingen maakt je dag toch weer goed :)
Haha, nadat ik bij een GoT meeting ben geweest afgelopen week snap ik wel degelijk wat een mod allemaal doet :) Het is natuurlijk wel een stukje liefhebberij maar ik ben met je eens dat een stukje waardering best op zn plaats is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

I know, heb je de ' :+ ' gemist? :P

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Laatst online: 17:04

Wat is recentelijk. :P O-)

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
LuNaTiC schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 12:44:
ik heb er ook een gehad \o/

Nog bedankt _o_
Had je wel een brief gekregen of probeerden ze je ook bang te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 12:44:
Was pas een topic "krijgen mods ook kerstIpaqs..." blijkbaar wel dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:51

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 12:44:
Was pas een topic "krijgen mods ook kerstpaqs..." blijkbaar wel dus :+
Inderdaad en het is voor een aantal users ook echt geen nieuws, zelfs als ze nooit crew zijn geweest.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Waarom mocht anandus dit gisteren niet vragen?
Krijgen modjes ook een kerstpakket?

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zit er in dan? Allemaal van die kansloze troep die ook in de kerstpakketten zit bij andere bedrijven? :+
idd vind ik ook een beetje raar hoor. Er zijn zoveel dingen die niet boeien en die toch een topic hebben.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 12:51:
Wat zit er in dan? Allemaal van die kansloze troep die ook in de kerstpakketten zit bij andere bedrijven? :+
Een linksys wifirouter, ipaqje. 1GB USB stick, badradio :? chips, chocolade, glijmiddel 8)7 en een exemplaar van de Tweakersmagazine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Geen idee, moto-moi heeft dat topic dichtgemikt, ik zal het hem eens vragen :)
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 12:51:
Wat erin zit vertellen we niet, aangezien een aantal mensen het pakket nog niet gehad hebben en we anders de verrassing zouden verpesten. En het is zeker geen kansloze troep :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

recent als in; was je er nog bij toen de adressen verzameld werden :) En ik gok dat het antwoord op die vraag 'nee' zal zijn ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
Bah. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
maandje of 3 geleden. Maar ik had dan ook een flinke impact achtergelaten als mod zijnde (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 19:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

moah, hoewel ik het een beetje aan de botte kant dichtgemikt vind, kan ik het me wel voorstellen. Eeuwige nieuwschierigheid naar wat wij allemaal wel niet krijgen vind ik zelf ook maar matig gepast en dan kan ik me eventueel die reactie "gaat je niet echt iets aan, vind je niet?" wel voorstellen.

De insteek van dit topic is toch anders, iemand krijgt een pakketje zonder afzender (want die staat er niet op namelijk :P) en vraagt zich af of het van tnet is. Dat kan jij je vast ook voorstellen :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Als je MED even had doorgenomen om te zien wanneer athlonkmf gestopt is, dan had je gezien dat dat 27 augustus was: athlonkmf neemt afscheid :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Remy schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 12:54:

Wat erin zit vertellen we niet, aangezien een aantal mensen het pakket nog niet gehad hebben en we anders de verrassing zouden verpesten. En het is zeker geen kansloze troep :)
Ik heb m nog niet, maar er is al iets verklapt over iets met nat geluid enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
JvS schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 13:01:
[...]

Ik heb m nog niet, maar er is al iets verklapt over iets met nat geluid enzo ;)
Ja, die tube sensilube maakt inderdaad storende geluiden bij nat gebruik...

Maar die chocolade was wel lekker. Of moest ik dat eigenlijk smelten en in combinatie met die tube gebruiken.... Daarom heb je ook een brief/gebruiksaanwijzing nodig |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 18:52

NoTimeRemains

I know

Remy schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 12:54:
[...]
Geen idee, moto-moi heeft dat topic dichtgemikt, ik zal het hem eens vragen :)
[...]
spoiler tags ;) :?
athlonkmf schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 13:03:
[...]

Maar die chocolade was wel lekker. Of moest ik dat eigenlijk smelten en in combinatie met die tube gebruiken.... Daarom heb je ook een brief/gebruiksaanwijzing nodig |:(
waterkoeling gone bad :?

[ Voor 34% gewijzigd door NoTimeRemains op 17-12-2004 13:26 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:34
athlonkmf schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 13:03:
[...]

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:16

botoo

💀 too old to die young

athlonkmf schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 12:53:
Een linksys wifirouter, ipaqje. 1GB USB stick, badradio :? chips, chocolade, glijmiddel 8)7 en een exemplaar van de Tweakersmagazine.
Ow?
Dan hebben ze jou zeker afgescheept met een een overcompleet restjes-pakket?
Bij ons werd het met een Smart gebracht, en die mochten we ook houden :+
:D

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

JvS schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 13:00:
moah, hoewel ik het een beetje aan de botte kant dichtgemikt vind, kan ik het me wel voorstellen. Eeuwige nieuwschierigheid naar wat wij allemaal wel niet krijgen vind ik zelf ook maar matig gepast en dan kan ik me eventueel die reactie "gaat je niet echt iets aan, vind je niet?" wel voorstellen.

De insteek van dit topic is toch anders, iemand krijgt een pakketje zonder afzender (want die staat er niet op namelijk :P) en vraagt zich af of het van tnet is. Dat kan jij je vast ook voorstellen :).
Ik kan me moeilijk iets kwaads voorstellen achter die vraag.
Ik kan me wel voorstellen dat mensen die dat topic zo zien denken: wat doen die gasten toch krampachtig.

Als jullie wat minder moeilijk gaan doen zul je zien dat de users ook milder gaan worden ten opzichte van de crew.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

justmental schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 14:43:
[...]

Ik kan me wel voorstellen dat mensen die dat topic zo zien denken: wat doen die gasten toch krampachtig.
Klopt, zo krampachtig is dan ook nergens voor nodig, vandaar dat ik dus al heb gezegd dat ik moto-moi ga vragen waarom dat zo gepost werd :)
Als jullie wat minder moeilijk gaan doen zul je zien dat de users ook milder gaan worden ten opzichte van de crew.
We doen ons best om minder moeilijk te doen, en hier in Lieve Adjes daarbovenop nog eens zo open als mogelijk/nodig is te zijn, maar men moet wel geduld hebben voordat we de klantvriendelijkheid op een stevig niveau hebben ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Jullie hebben dus toch €€€ :o

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:34

Zym0tiC

^_^

neej tnet/got draait op lucht :p :+

Maar het is altijd leuk om zoiets te krijgen vooral als je als vrijwilliger ergens werkt dan heb je zoiets wel verdient :)

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Aan de ene kant is het goed recht van de moderators om hun kerstpakket stil te houden. Aande andere kant vind ik ook wel leuk om te zien wat ze krijgen.

Ik geloof dat afgelopen jaar daar ook een topic over was. Vond het wel leuk.
Ze hebben zich namelijk een jaar lang op vrijwillige basis bijgedragen aan het rijlen en zeilen van dit forum. Voor de users is het ook leuk om te zien dat ze daar op een leuke manier voor beloond worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Cardinal op 17-12-2004 15:51 . Reden: Topic gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb dit topic met verbazing gelezen. Ik snap niet wat er zo geheim aan een kerstpakket is. Wil je weten wat er in mijne zat? Ik kan het je zo vertellen (non tweakers kerstpakket). Is er iets te verbergen soms?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:28

SmartDoDo

Woeptiedoe

Niet alle crewleden hebben het pakket al gehad dus zou het lullig zijn om dat hier even neer te kwakken :)

Wat het verbergen betreft, dat is niet onze bedoeling. Ik denk dat het meer is als "we moeten zonodig openbaar maken wat erin zit want de (sommige) users willen het weten". Dat alleen al zou voor mij een reden zijn om het niet te zeggen ;) Maarja, ik ben dan ook graag tegendraads op z'n tijd :P
cardinal808 schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 15:48:
[...]

Aande andere kant vind ik ook wel leuk om te zien wat ze krijgen.
Daar kan ik me best iets bij voorstellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_stickie
  • Laatst online: 14-09 11:46
Bor_de_Wollef schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:36:
Ik heb dit topic met verbazing gelezen. Ik snap niet wat er zo geheim aan een kerstpakket is. Wil je weten wat er in mijne zat? Ik kan het je zo vertellen (non tweakers kerstpakket). Is er iets te verbergen soms?
Waarschijnlijk is het zó belachelijk dat ze het niet willen toegeven :+ ;)
Nee serieus, ik begrijp dat wel hoor... je vraagt toch ook niet aan iedereen wat ze verdienen? En wie weet zijn ze wel helemaal niet zo gelijk (gebeurt vaker dan je denkt). Of wie weet zijn ze wel zó vet, dat iedereen plots gaat drummen om modje te worden? of...

en als er dan géén goede reden zou zijn om het niet te vertellen, is dat toch nog geen reden om het wél te vertellen? Als ik ooit modje zou worden, zou ik het ook leuker vinden iets onverwachts te krijgen, dan dat ik nu al weet och ja dan rond kerst krijg ik 'n porsche ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Laatst online: 14-10-2020
The_Stickie schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:49:
Waarschijnlijk is het zó belachelijk dat ze het niet willen toegeven :+ ;)
Een van de redenen om het nog niet te vertellen is zoals al eerder aangegeven dat nog niet iedereen in de crew zijn pakket in ontvangst heeft kunnen nemen. Ook in het crewtopic wordt gewerkt met spoilertags zodat het nog een vraag blijft voor diegenen die het niet willen weten. Het zou dan ook een beetje lullig zijn als ze daar bewust de spoilers overslaan en hier voorbijstrompelen en meteen te zien krijgen wat ze allemaal gekregen hebben.

Verder is het niet echt boeiend wat er in het kerstpakket zit omdat het niet echt erg anders is dan een ander willekeurig pakket. Is het iets om verborgen te houden? Niet echt. Boeit het iets? Ook niet echt imo. Als ik een willekeurige user vraag wat voor kerstpakket ie heeft gekregen zal ie waarschijnlijk ook zoiets hebben van 'boeiend', of willen jullie ook ineens allemaal weten wat Bor_de_Wollef in zijn kerstpakket heeft gekregen want dat is waarschijnlijk net zo interessant. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
* BasieP vind het jammer dat dit niet in crew forum/A61 staat, want nu moet ik mij verbijten op het feit dat ik kerstpakketloos bent :(

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Niet online

solomo

.....huh?

Renegade schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 17:29:
[...]

Verder is het niet echt boeiend wat er in het kerstpakket zit omdat het niet echt erg anders is dan een ander willekeurig pakket. Is het iets om verborgen te houden? Niet echt. Boeit het iets? Ook niet echt imo. Als ik een willekeurige user vraag wat voor kerstpakket ie heeft gekregen zal ie waarschijnlijk ook zoiets hebben van 'boeiend', of willen jullie ook ineens allemaal weten wat Bor_de_Wollef in zijn kerstpakket heeft gekregen want dat is waarschijnlijk net zo interessant. :)
Het is wel leuk om te weten wat er in het kerstpaket zat, misschien een topic voor :P "Het grote kerstpaket topic 2004" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Bor_de_Wollef had vast geen toastjes en jam in z'n pakket zitten, want die zitten vrijwel nooit in een kerstpakket!!!11111

* curry684 ziet er niet zo'n probleem in.... zodra de hele crew 'm heeft wil er vast wel iemand een foto posten, maar tot die tijd is het 'voor ons' ook wel zo leuk als het nog even geheim blijft wat erin zit ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
BasieP schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 17:30:
* BasieP vind het jammer dat dit niet in crew forum/A61 staat, want nu moet ik mij verbijten op het feit dat ik kerstpakketloos bent :(
Verzameling Crew doorsnede met Verzameling A61'ers met kerstpakket = Verzameling Crew. :Y)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
SmartDoDo schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:43:
[...]Wat het verbergen betreft, dat is niet onze bedoeling. Ik denk dat het meer is als "we moeten zonodig openbaar maken wat erin zit want de (sommige) users willen het weten".
Toen ik dat topic opende was het niet onder het mom van "Got-mods zijn public domain, dus wij hebben recht om te weten wat zij krijgen", het was eerder ietwat vriendelijker bedoeld. Ik las elders een kerstpakket-topic en, met het topic van vorig jaar in mijn hoofd, ging ik ervan uit dat jullie dit jaar ook wel beloond zouden worden voor de geweldige geleverde diensten :)

Aldus

En ik kan begrijpen dat het dichtgegooid wordt, zekers, maar Moto-moi deed een goede Kees :+

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
Maar, het kerstpakket was wel teh \o/ :9~

De
spoiler:
chocolaatjes
waren het lekkerst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

justmental schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 14:43:
[...]

we doen met heel veel dingen niets krampachtig. Ik denk dat jij eens iets minder perfectionisme van de crew moet verwachten. Er zijn iets van 20 mensen die in Lieve Adjes een topic kunnen sluiten, dan heb je kans dat er een tussen zit die zoiets heeft van 'gaat je geen reet aan'. Je zou het ook anders kunnen doen, 10.000 regels maken over wie er in welk forum mag modden en hoe enzo en daar exacte rechtensets voor maken en weet ik wat, maar dat lijkt me voor iets als een discussieforum wat overdreven.

We zijn helemaal niet gesloten, we geven vaak antwoord, forum related zaken worden netjes behandeld, etc etc. Je doet nu alsof we alles zo bot lomp dichtknallen. Dat was ooit veel meer zo, dat is allang niet meer zo sterk.

No offense, ik heb best veel respect voor jou, maar je zit er de laatste tijd toch behoorlijk naast qua hele crew over een kam scheren (bijvoorbeeld een complete crew incompetent noemen omdat een persoon iets stoms als een naam openbaar neerzetten had gedaan)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:25

Arno

PF5A

* Arno wacht al jaren op dat kerstpakket :'(

[ Voor 20% gewijzigd door Arno op 17-12-2004 18:23 ]

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:57
oh btw, dat topic over de inhoud zal volgens mij niet voor maart geopend kunnen worden met alle verzend ellende O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

JvS schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 18:06:
we doen met heel veel dingen niets krampachtig. Ik denk dat jij eens iets minder perfectionisme van de crew moet verwachten. Er zijn iets van 20 mensen die in Lieve Adjes een topic kunnen sluiten, dan heb je kans dat er een tussen zit die zoiets heeft van 'gaat je geen reet aan'. Je zou het ook anders kunnen doen, 10.000 regels maken over wie er in welk forum mag modden en hoe enzo en daar exacte rechtensets voor maken en weet ik wat, maar dat lijkt me voor iets als een discussieforum wat overdreven.

We zijn helemaal niet gesloten, we geven vaak antwoord, forum related zaken worden netjes behandeld, etc etc. Je doet nu alsof we alles zo bot lomp dichtknallen. Dat was ooit veel meer zo, dat is allang niet meer zo sterk.
Dat is heel wat anders dan wat ik probeerde te verkondigen. Ik wil juist zeggen, relax een beetje.
Als er een is die denkt 'dat gaat je geen reet aan' dan hoeft dat geen reden te zijn om iemands mond dicht te plakken, laat het lekker links liggen en kijk later nog eens of het echt uit de hand loopt. Waarschijnlijk is er dan wel iemand anders die wel gewoon de vraag beantwoord.

Overigens vind ik het zeker top dat er verandering aan het optreden is in het modbeleid, dit was me ook zeker opgevallen. Het incident met de scheidsrechter geeft echter goed aan dat de users en de crew nog ver uit elkaar staan. Zolang dat nog zo is zal ik campagne blijven voeren voor een menselijker GoT.
No offense, ik heb best veel respect voor jou, maar je zit er de laatste tijd toch behoorlijk naast qua hele crew over een kam scheren (bijvoorbeeld een complete crew incompetent noemen omdat een persoon iets stoms als een naam openbaar neerzetten had gedaan)...
Ik ben me er bewust van dat die actie van toen me veel opgebouwd krediet heeft gekost, maar het doel is het volgens mij waard en ik zag geen ander bruikbaar middel om mijn woorden langer door te laten klinken.
Het doel was ook nooit gericht op een actie van een persoon, dat is hoop ik duidelijk.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me kijkt met scheve ogen naar FAQ: "Aha, dus jullie zijn vet rijk!"

Maar ik vind dat jullie het verdiend hebben hoor :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:52
Vraag ik me toch even af of die zwarte ML 55 AMG met een houten dashboard derin van tweakers afkosmtig was. Iemand die opheldering kan geven aangezien ik de jaarlijkse kerstpatstopics in de crewfora sowieso nooit kan volgen?

Niet dat ik al rijbewijs heb (wat me niet gaat tegenhouden); maar aangezien ik de eerste member was die zich regde met het ID 45129 vroeg ik me af of ik daarom deze kerstmis bedankt word B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

BasieP schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 17:30:
Troost je, het kan erger: ik kan wel bij die topics en ik ben ook kerstpakketloos ;)

Ik had litemod moeten blijven :P

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahja, eindelijk bevestigd dat ie van jullie komt :P

:* voor het kerstpakket, jullie waren de eerste (en vooralsnog enige). Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
Vorig jaar kon ik niet bij die topics en had ik wel een kerstpakket :+

maar ik had Sneeuwwitje ook omgekocht! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

athlonkmf schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 12:43:
<knip>

Moet je je naam, adres, bankrekeningnummer, creditcardnummer, pincode, sofinummer en telefoonnummer van je zusje(s) eerst vermelden :)

<knip> :)
Je mag al die dingen van mijn zusje(s) weten, maar ik heb geen broers of zussen :+
zeef schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 18:33:
oh btw, dat topic over de inhoud zal volgens mij niet voor maart geopend kunnen worden met alle verzend ellende O-)
Nog niets geleerd van vorig jaar?
Toen was er inderdaad iemand die hem in maart kreeg (Stoffige Amerikaan?) mijn geheugen is niet best meer, het was dus T.net kerstpakket komt net binnen :+ wat ik mij herinnerde. en ook iemand die er 2 kreeg

[ Voor 9% gewijzigd door Resistor op 17-12-2004 22:59 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

G33rt schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 22:29:
Vorig jaar kon ik niet bij die topics en had ik wel een kerstpakket :+
Ik vind dat jij 1 van die kerstpakketten maar naar mij moet opsturen :(
Resistor schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 22:41:
Toen was er inderdaad iemand die hem in maart kreeg (Stoffige Amerikaan?)
Volgens mij valt die dit jaar ook buiten de boot, ook te laat PM geworden ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Rataplan op 17-12-2004 22:50 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Och heden! De jaarlijkse heisa rond het T.Net kerstpakket is er weer. :)

Ik hoef niet hier meer te lezen wat er in zit. Ik open nog eens de doos rechts naast me en kijk naar al die lekkere maar vooral naar die dingen die eerder nog als een optie in mijn GGA-verlanglijstje had staan. Hoe krijgt men het voor elkaar! Geweldig!

edit:
Maar het mooiste kerstgeschenk blijft hetgeen in mijn ondertitel staat

[ Voor 12% gewijzigd door Guardian Angel op 17-12-2004 22:49 . Reden: ondertitel ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
zeef schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 18:33:
Niet voor maart? Dan zal het wel rond 1 april worden :+

In ieder geval vind ik het niet meer dan gewoon dat de mensen die zich al dan niet vrijwillig hier inzitten op regiebasis een kerstpakket krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
TRON schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 02:20:
[...]

Niet voor maart? Dan zal het wel rond 1 april worden :+

In ieder geval vind ik het niet meer dan gewoon dat de mensen die zich al dan niet vrijwillig hier inzitten op regiebasis een kerstpakket krijgen :)
[MED]01-04-05
De 1000 meest actieve users krijgen ook een kerstpakket
8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-09 15:16

Blauw

De Schreeuw

* Blauw schrijft motivatie bij in: sollicitatie_voor_Got.doc

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

curry684 schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 17:35:
Bor_de_Wollef had vast geen <span style="background-color:black;color:black">toastjes en jam</span> in z'n pakket zitten, want die zitten vrijwel nooit in een kerstpakket!!!11111

* curry684 ziet er niet zo'n probleem in.... zodra de hele crew 'm heeft wil er vast wel iemand een foto posten, maar tot die tijd is het 'voor ons' ook wel zo leuk als het nog even geheim blijft wat erin zit ;)
Na pasen dus ?

Want voordat die bij dusty aankomt :P

In het vervolg eerst helemaal lezen en dan replyen 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Tomsworld op 19-12-2004 00:22 ]

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik ook een modje wil worden :P
En dat zou ik sowieso al graag willen worden, een modje op zo een groot en gezellig forum :*)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:59

Piggen

Lekker bakkie

Ik merk het, ja :P

/me MPmad denkt niet dat de lasten van het mod-zijn voor hem opwegen tegen de lusten van een kerstpakket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
* whoami heeft nog niets ontvangen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-09 13:57
* cryforhelp denkt dat ze inmiddels allemaal zijn aangekomen. Dus kom maar op met die pics! :)

Maar ik vind eigenlijk dat de users volgend jaar ook eens voor een kerstpakket moeten zorgen voor de mods. Een inzamelingsactie houden dus, en dan alles onder álle mods verdelen. Dus niet alleen de meest populaire, zoals je tijdens de verkiezingen ziet :P

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
[serieus]
Waarom moeten jullie in godsnaam weten wat er in ons kerstpakket zit/zat? Wat is het volgende dat openbaar moet? Mijn sokkenla? De boodschappenbonnen van zaterdag? Hoeveel privacy moeten we eigenlijk opgeven voordat jullie nieuwsgierigheid is bevredigd?

Ik vind dat jullie er niks mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

zeef schreef op zondag 09 januari 2005 @ 19:56:
[serieus]
Waarom moeten jullie in godsnaam weten wat er in ons kerstpakket zit/zat? Wat is het volgende dat openbaar moet? Mijn sokkenla? De boodschappenbonnen van zaterdag? Hoeveel privacy moeten we eigenlijk opgeven voordat jullie nieuwsgierigheid is bevredigd?

Ik vind dat jullie er niks mee te maken hebben.
*fluistermodus*
Zet zelf iets in elkaar maak er een foto van en zet hem online :D

iedereen tevreden.
*fluistermodus uit*

Ieder jaar worden bij diverse firma's grotere winsten geboekt als je ze mag geloven.
Na een jaar hard werken krijg je 3 flessen wijn in een kistje die je weer weg kan geven aan iemand die wel wijn drinkt

*edwin spreekt uit ervaring :/ *

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke!
  • Laatst online: 28-09 06:31

Luke!

#Treinbaas
Je kunt zeggen wat je wilt, maar wat boeit de inhoud van een kerstpakket nu.... Daar ga je toch niet naar vragen :? .... Dat is net of je een winkel inloopt en aan de eerste de beste verkoper vraagt wat hij voor kerstpakket krijgt.... Af en toe kan men echt doorslaan met dat gezanik over zulke onnozele dingen. Dat je er überhaupt naar dúrft te vragen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 17:02:
Ik denk dat ik ook een modje wil worden :P
En dat zou ik sowieso al graag willen worden, een modje op zo een groot en gezellig forum :*)
Goed je best doen dan, want crew op GoT word je voor gevraagd en vraag je niet zelf om, tenzij er heel expliciet een vacature met sollicitatieprocedure in Mededelingenforum staat :)

Verder is dit een nogal nutteloze kick van een topic uit december, dus kan het lekker dicht 8)7 De kerstpakketten zijn uitgepakt, op en in gebruik voor zover het non-food betreft, en nee we vertellen nog steeds niet wat erin zit :)

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.