Mensen,
Het volgende wazige verschijnsel is mij hier ter ore gekomen
Ik heb hier een win2k server met een E-schijf welke NTFS geformateerd is.
Nu wil ik een map weg gooien, maar hij blijft op 1 bestand haken met de melding toegang geweigerd.
Niks aan de hand zou je zeggen, ff de NTFS permisions op de juist plek recht zetten
en ik krijg weer een access denied melding, wederom niks aan de hand, even de owner recht zetten.
Maar NOG STEEDS een access denied
okay, bovenstaand verhaal dus telkens op de map gedaan waar het bestand in zat, dus nu wordt het tijd om het bestand an sich eens te onderwerpen aan een grondige inspectie.
Ik tover de properties van het desbetreffende bestand naar boven (een mpg bestand btw), en tot mijn verbazing zie ik daar helemaal geen tabblad "security"
hoe is dit mogelijk?
ook al geprobeert het bestand in een CMD weg te gooien, werkt dus ook niet.
Het volgende wazige verschijnsel is mij hier ter ore gekomen
Ik heb hier een win2k server met een E-schijf welke NTFS geformateerd is.
Nu wil ik een map weg gooien, maar hij blijft op 1 bestand haken met de melding toegang geweigerd.
Niks aan de hand zou je zeggen, ff de NTFS permisions op de juist plek recht zetten
en ik krijg weer een access denied melding, wederom niks aan de hand, even de owner recht zetten.
Maar NOG STEEDS een access denied
okay, bovenstaand verhaal dus telkens op de map gedaan waar het bestand in zat, dus nu wordt het tijd om het bestand an sich eens te onderwerpen aan een grondige inspectie.
Ik tover de properties van het desbetreffende bestand naar boven (een mpg bestand btw), en tot mijn verbazing zie ik daar helemaal geen tabblad "security"
hoe is dit mogelijk?
ook al geprobeert het bestand in een CMD weg te gooien, werkt dus ook niet.
[ Voor 6% gewijzigd door Grolsch op 17-12-2004 11:45 ]