Ik heb een probleem met een aantal werkstations (Windows 2000). Ik gebruik op het netwerk hier SUS om de Windows updates te downloaden en te distribueren. Ik krijg van een aantal werknemers de laatste tijd echter steeds meer klachten dat hij elke dag dezelfde updates wil gaan installeren. Als ze dan op OK drukken dan installeert hij de update ook goed (er komt geen foutmelding). Alleen de volgende dag staan dezelfde updates er weer. Wat wel opvalt is dat het betreffende KB nummer ook niet in het software scherm terug komt, terwijl andere updates daar wel staan.
Ik heb op GoT een aantal topic’s hier over gevonden maar uit geen één topic komt echt een oplossing. Soms is de “tijdelijke” oplossing om een overlappende update te installeren en dan lijkt het weer een tijdje goed te gaan. Omdat het bij mij echter om verschillende updates gaat is dit niet echt een oplossing. Ik ben meer opzoek naar een lange termijn oplossing.
Heeft iemand hier ervaring mee en dit probleem weten op te lossen?
Een overzicht van aanverwante topics:
[rml][ XP] Automatische update[/rml]
[rml][ XP] Windows Update: Q329048 blijft terugkomen? *[/rml]
[rml][ XP] Update blijft terug komen[/rml]
[rml][ XP] Update wordt niet correct geinstalleerd?*[/rml]
Ik heb bij mij 1 werkstation er tussen uitgehaald en daar komen elke dag de volgende 2 updates terug:
KB824145
KB828750
(maar dit is dus niet voor elk werkstation hetzelfde)
Iemand een idee?
Ik heb op GoT een aantal topic’s hier over gevonden maar uit geen één topic komt echt een oplossing. Soms is de “tijdelijke” oplossing om een overlappende update te installeren en dan lijkt het weer een tijdje goed te gaan. Omdat het bij mij echter om verschillende updates gaat is dit niet echt een oplossing. Ik ben meer opzoek naar een lange termijn oplossing.
Heeft iemand hier ervaring mee en dit probleem weten op te lossen?
Een overzicht van aanverwante topics:
[rml][ XP] Automatische update[/rml]
[rml][ XP] Windows Update: Q329048 blijft terugkomen? *[/rml]
[rml][ XP] Update blijft terug komen[/rml]
[rml][ XP] Update wordt niet correct geinstalleerd?*[/rml]
Ik heb bij mij 1 werkstation er tussen uitgehaald en daar komen elke dag de volgende 2 updates terug:
KB824145
KB828750
(maar dit is dus niet voor elk werkstation hetzelfde)
Iemand een idee?