Ervaringen met Zercom / Asus

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
2 weken geleden een WL-500g gekocht, gister heeft het wireless gedeelte van dit apparaat het begeven. Via de kabels werk het prima, wireless kaduuk... reset helpte niet, nieuwste firmware helpt niet... hij maakt alleen (even) verbinding als ik mijn laptop zowat op/naast de AP zet.

Ik heb meerdere wireless producten, allen zelfde probleem, mijn conclusie => stuk!

Ik heb hem gekocht bij Zercom in Eindhoven. Heeft iemand ervaring met hun retour process? Ga ik nu 4 weken zonder gateway zitten? Of krijg ik direct een nieuwe/ vervangende mee?

Wie is mij verantwoording verschuldigd, Zercom of Asus?

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-05 10:47
waarom bel je niet gewoon met de winkel?

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:28

Godjira

To infinity and beyond!

Dit gebeurd helaas vaker bij de WL-500G. Ik werk in een computer winkel (zal maar niet vertellen welke voor de privacy) en daar krijgen we ze geregeld retour. Dit probleem is volgens mij ook bij Asus wel bekend. Bij ons wordt dit gewoon 1 op 1 omgeruild.

[ Voor 10% gewijzigd door Godjira op 17-12-2004 11:37 ]

Profile

Verwijderd

Waarom ga je niet naar shop survey kijken?

http://www.tweakers.net/shopsurvey/4230

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:32
Tja, hij's defect. Dat gebeurd wel eens.... Waarom bel je niet gewoon direct naar Zercom om te zien wat ze normaal doen? Door hier een topic erover starten gaat hij niet sneller opgeruild worden denk ik...

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
Ik wist niet van het bestaan van een Shop survay...

Zelf werk ik in de DVD industrie, RMA`s (retouren) zijn een logistieke hell, 1 op1 ruilen en vemeend kappote DVD drives weg donderen is vaak goedkoper dan het RMA proces! Om product kwaliteit te verhogen wordt er extensief onderzoek gedaan op de zonderlinge kapotte drive ;)

Ik postte voor 12u, de balie van Zercom is pas na 12u bemand... ik vroeg me alleen af wat ik kon verwachten. Wat uberhaupt de ervaringen zijn met retouren.

Ben net even langs geweest bij Zercom, ben erg tevreden met de service!!
(nog voor het lezen van de survey is Zercom voor mij een blijvertje!!, tenminste niet zo lang in de rij als bij MyCom.)

Verwijderd

Voor de volgende keer:

[rml]Onenigheid met Mycom m.b.t. garantie [ plextor 48x24x48a][/rml]

In de SG valt vrij veel te vinden hierover :) Bijvoorbeeld bovenstaande topic :)

Verwijderd

Mja, dit heeft inhoudelijk weinig te maken met Network Troubleshooting vind ik.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.