Pc overgeplaatst naar nieuwere kast (oude was beschadigd) pc werkte voorheen nog "perfect".
veranderingen:
processor fan
cd-rom speler (LG)
specificaties pc:
processor: amd xp 1700+
mobo: msi? ddr266 amibios
maxtor 30gb 5200
2x256 mb ddr
Geforce4 kaartje mx480 (64mb)
Wanneer ik deze opstart krijg ik een aantal piepjes te horen.
Als eerst 2 snelle achterelkaar, daarna 8 korte piepjes en na 10 seconden 2 piepjes snel achter elkaar + 1piep.
Beeldscherm blijft uit.
Lampjes op pc blijven aanstaan.
Cd-rom speler kan NIET open. (lampje brand ook niet)
Waar ik zelf aan zat te denken was dat mijn videokaart er niet goed inzat, dus eventjes aangedrukt, maar dit hielp niks. Andere videokaart maakt ook geen verschil.
Batterij losgehaald en erna weer erin geplaatst.
Deze pc heeft ongeveer 2 maanden los van spanning gestaan en heb eerder last gehad van een bios reset. Kan het dus zijn dat de batterij leeg is en hierdoor deze foutmeldingen weergeeft?
Alvast bedankt.
Remco
veranderingen:
processor fan
cd-rom speler (LG)
specificaties pc:
processor: amd xp 1700+
mobo: msi? ddr266 amibios
maxtor 30gb 5200
2x256 mb ddr
Geforce4 kaartje mx480 (64mb)
Wanneer ik deze opstart krijg ik een aantal piepjes te horen.
Als eerst 2 snelle achterelkaar, daarna 8 korte piepjes en na 10 seconden 2 piepjes snel achter elkaar + 1piep.
Beeldscherm blijft uit.
Lampjes op pc blijven aanstaan.
Cd-rom speler kan NIET open. (lampje brand ook niet)
Waar ik zelf aan zat te denken was dat mijn videokaart er niet goed inzat, dus eventjes aangedrukt, maar dit hielp niks. Andere videokaart maakt ook geen verschil.
Batterij losgehaald en erna weer erin geplaatst.
Deze pc heeft ongeveer 2 maanden los van spanning gestaan en heb eerder last gehad van een bios reset. Kan het dus zijn dat de batterij leeg is en hierdoor deze foutmeldingen weergeeft?
Alvast bedankt.
Remco
Hout -> Steenkool -> Olie -> Kernenergie ->-> Duurzame Energie !