heb laatst een erd commander cdtje... in macht gekregen en vind dit echt te gek voor woorden. Het werkt zo goed maar iets mis ik er nog in.
zou het niet mogelijk zij om daar adaware of spyware en een virus remover erbij te installeren?
dit zou echt een uitkomst zijn. want soms loopt windows vast omdat de spy/ad ware en virussen allemaal actief zijn.
ook heb ik knoppix cds geprobeer en ook ubuntu (live cd's)
dat werkt ook allemaal perfect maar omdat je vaanf cd draait kan je natuuurlijk niets installeren.
Ook zou "als" je zon cd zou kunnen maken de schijf niet helemaal dicht branden maar sessies maken om elke keer nieuwe definities te updaten.
zou dit kunnen werken of nog beter bestaat die al?
ps natuurlijk zou een live cdtje met hitman pro helemaal gewelidig zijn
zou het niet mogelijk zij om daar adaware of spyware en een virus remover erbij te installeren?
dit zou echt een uitkomst zijn. want soms loopt windows vast omdat de spy/ad ware en virussen allemaal actief zijn.
ook heb ik knoppix cds geprobeer en ook ubuntu (live cd's)
dat werkt ook allemaal perfect maar omdat je vaanf cd draait kan je natuuurlijk niets installeren.
Ook zou "als" je zon cd zou kunnen maken de schijf niet helemaal dicht branden maar sessies maken om elke keer nieuwe definities te updaten.
zou dit kunnen werken of nog beter bestaat die al?
ps natuurlijk zou een live cdtje met hitman pro helemaal gewelidig zijn