[SMB+AFS] lange bestands namen op windows share

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02-2025

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
Je hebt
mac sharing
windows sharing

mac sharing kan iets van 9 tekens maar ook speciale tekens zoals / of *
windows sharing kan veeel meer tekens maar geen speciale tekens.

Nu is dit een probleem want ze willen op de mac afdeling het beste van allebei. Nu is daar wel iets voor maar dat is BETA en ik ga er geen BETA opzetten.

Mijn vraag is eigenlijk ik had al gezocht maar is er nog iets anders dan die ( ik weet de naam niet meer sorry als die me te binnen schiet zet ik hem erbij).

en ik zei al tegen ze neem windows sharing maar dan zeiken ze om speciale tekens omdat ze bijvoorbeeld willen rood / wit

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:02
Speciale tekens van de mac is echt het eerste wat je moet verbieden, een / wil je echt niet in directory namen zeker niet als je wilt uitwisselen met een pc. En om nog maar niet over een backup restore te spreken.

Maar als je het echt wilt, dan kun je dave voor de mac een proberen. Deze draait bovenop de ralle smb van mac os x, hiermee connect je dan op smb niveau maar met de resource fork en andere optie's van apl. Mischien kan deze ook speciale tekens aan, maar beter is het maken van keuzes en gewoon universeel zonder deze tekens gaan werken.

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
Ja ik weet het je hebt helemaal gelijk ook.

maar hun zijn klant en hun antwoord is we weten dat het kan en we willen het tjah en hun betalen he. En geloof me als ik nee zegt dat werkt niet bij die gasten :)

Verwijderd

dan doen ze het toch zelf. Als het BETA is moet je het niet live gaan implementeren. Daar krijg je juist meer gezeur van

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
ik gooi er zoeizo geen BETA zooi op

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[NOS]>[APL]

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:34

chem

Reist de wereld rond

Wat een geweldig onduidelijk verhaal heb je gemaakt.

Lalala iets met BETA (mag ook in kleine letters hoor) en mac ofzo.

Probeer het nog maar eens, en nu zodat iedereen het in 1x begrijpt.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.