Toon posts:

[XP] alles uitgezet; toch nog popups

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is de ANWB nou zo briljant? Ik heb sp2, security hight staan, alleen cookies in de allowed list geaccepteerd, popups geblokkeerd, activex opties staan op hetzij prompt of disabled. Kijk vanmorgen naar de files
http://www.anwb.nl/servle...keersinformatie_nederland
En klik op Randstad, staat er 10 seconden lang een reclame popup voor mijn neus.
Oftwel zometeen doet iedereen dit en is alles weer voor niets.
Wat te doen?

(p.s. ik betaal anwb lidmaadschap (-: )

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-04 15:52
Wat voor browser gebruik je dan? heb je de google toolbar geinstalleerd bij IE? laatste updates gedraaid van IE.
Anders gebruik je firefox, weinig tot geen last van :)

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• GUBO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-03-2025

GUBO

Jij hier ?

Hier krijg ik geen reclame Popup hoor.

[ Voor 12% gewijzigd door GUBO op 17-12-2004 09:33 ]

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-04 00:27

wvdburgt

MacOS all the way baby!

ik gok dat het dus spyware is wat op eigen houtje die zooi doet. ik hou mezelf meestal aan dat eenmaal die rommel er op krijg je et niet meer eraf. met firefox kun je die rommel goed weghouden. bij mij is dat gelukt vanaf 30 april tot gister. toen crashte helaas mijn harde schijf...

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit heeft niets met WOS te maken; maar begin anders even met het goed schoonmaken van je PC met behulp van deze guide: [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] Mocht je er niet uitkomen kun je in SA of BV een nieuw topic starten. Aangezien niemand hier lastheeft van popups zal het ongetwijfeld aan jouw geinfecteerde PC liggen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.