Rustig, rustig, de dag is nog geen avond 
De noizykoeh is losch!
De noizykoeh is losch!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
elk uur...ColdFusion schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 10:00:
Hmm hoe vaak zijn er statsupdates? Ik heb vanochtend 5.30 een heel klein beetje verstuurd, maar ik zie nog steeds niks?
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
De client maakt een sendlog aanCaLeX schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 10:11:
kan helaas ook niet verefieeren of alles van mij eruit gegaan is...
hopelijk zijn ze voor 2 uur gemaakt, anders heb ik een flush probleem
Verwijderd
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Je kan ze altijd naar mij mailen/ftp-en, ben nu ook een paar vreemde grote uiers aan het uitknijpen die met ftp bij mij zijn neergezetCaLeX schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 10:11:
[...]
elk uur...
maar denk dat ze er ietswat uitliggen
wat wil je... met deze aantallen....
kan helaas ook niet verefieeren of alles van mij eruit gegaan is...
hopelijk zijn ze voor 2 uur gemaakt, anders heb ik een flush probleem
sendlog is wel aangemaakt....ColdFusion schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 10:18:
[...]
De client maakt een sendlog aanDaarin kun je het zien (mits je wel van te voren wist hoeveel results je ging opsturen...).
Je buffers mailen naar iemand anders evt geen oplossing?
[ Voor 5% gewijzigd door CaLeX op 17-12-2004 11:10 ]
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Verwijderd
Twee buffers met 1 client?? Wat bedoel je precies? Of heb je twee afzonderlijke result files met dezelfde client na elkaar verzonden???CaLeX schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 11:10:
[...]
sendlog is wel aangemaakt....
maar zit me toch niet helemaal lekker....
heb namelijk 1 regel maar wel 2 keer geflusht verschillende buffers met 1 client
dat zeg ikVerwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 11:13:
[...]
Twee buffers met 1 client?? Wat bedoel je precies? Of heb je twee afzonderlijke result files met dezelfde client na elkaar verzonden???
[ Voor 16% gewijzigd door CaLeX op 17-12-2004 11:18 ]
offtopic:
Verwijderd
ik heb backupsVerwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 11:22:
staat er geen extra bestand in je dir??? (iets van username-date-time????) Zo ja kun je die renamen naar result.txt en opnieuw versturen.
offtopic:
offtopic:
Die vreten ook een hoop ruimte zeg, die backupsCaLeX schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 11:41:
done
zo te zien staat het nu wel goed
maar laat me backups toch maar ff staan
Van klussen krijg je grijze haren
1
2
3
| *Vraag 1: Heeft u ADHD o Ja, ga door naar vraag 2 o Nee, in dit team heeft u helaas geen toegevoegde waarde, gaarne bij een ander team solliciteren |
offtopic:
We hebben juist extra pilletjes genomenCowArt schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 12:44:
@ Noizy Cows: "Alles sal reg kom!" [afbeelding]
De stats van Stephen Brooks zijn inderdaad sinds vanmorgen een uur of zes niet meer ververst, maar hij zal in de loop van de dag die server nog wel een duwtje geven [afbeelding]
Jullie zijn wel druk vandaag trouwens. Hebben jullie vanmorgen je pilletje niet gekregen ofzo?
[ Voor 91% gewijzigd door YakuzA op 17-12-2004 13:12 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
valt al weer mee dat niemand onze secret stats gevonden heeftYakuzA schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 13:00:
mjah we zijn pas net begonnen ^^
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Verwijderd
Daarom heten ze ook 'secret-stats'... Maar daar hebben we nu weinig meer aanMewBie schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 13:03:
[...]
valt al weer mee dat niemand onze secret stats gevonden heeft
Verwijderd
Snie waar. Het is Kuuke zijn schuld, ik weet het zeker.Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 13:20:
En bedankt NC, nou hebben we de komende 3 weken geen stats meer door een overspannen script bij meneer Brooks.
En verdervoor deze actie!
tja ons werd toevertrouwd dat de servers alles in 1 dag aankonden, ik geloof dat we alleen vergeten waren erbij te zeggen om hoeveel het ongeveer zou gaanVerwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 13:20:
En bedankt NC, nou hebben we de komende 3 weken geen stats meer door een overspannen script bij meneer Brooks.
En verdervoor deze actie!
*beeeeep*
Verwijderd
http://stephenbrooks.org/muon1/?hide=1&teams=1RoeKoe schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 14:28:
en waar zie jij dat.. want bij mij zijn de stats nog steeds het zelfde als om 8:00 vanochtend
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Verwijderd
Staat bij jou nog ergens in cache/proxy?? dpad.qik.nl is nu ook net geupdate! Daar staan we al nummer 1, maar volgens de projectstats moeten we nog een krappe 2 miljoen.RoeKoe schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 14:28:
en waar zie jij dat.. want bij mij zijn de stats nog steeds het zelfde als om 8:00 vanochtend
ja klopt ik zie het... Whoeih en ik als Divisie Wijckel sta binnen TCF op nummer 1 !!Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 14:36:
[...]
Staat bij jou nog ergens in cache/proxy?? dpad.qik.nl is nu ook net geupdate! Daar staan we al nummer 1, maar volgens de projectstats moeten we nog een krappe 2 miljoen.
Verwijderd
Nog niet helemaal dus, zie
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 14:44:
[...]
Nog niet helemaal dus, zie
http://www.stephenbrooks....team=*&sortby=4&oldness=0
Nog iets minder dan 2 miljoen en we zijn TA officieel voorbijmaar let op, ik verwacht ook nog wel een tegenflusje zodra ze het in de gaten krijgen..dus, doorflushen met die hap
Verwijderd
Klopt, maar er zitten kleine afwijkingen in de eigen DPC stats voor dit project ten opzichte van de projectstats.
We kunnen ze voorzichtig wakker maken.Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 14:44:
[...]
Nog iets minder dan 2 miljoen en we zijn TA officieel voorbijmaar let op, ik verwacht ook nog wel een tegenflusje zodra ze het in de gaten krijgen..dus, doorflushen met die hap
[ Voor 14% gewijzigd door DPCquatar op 17-12-2004 14:52 ]
Verwijderd
Of laat ze gewoon nog maar even lekker dromen tot we ze helemaal voorbij zijnDPCquatar schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 14:52:
[...]
We kunnen ze voorzichtig wakker maken.![]()
Iemand geregd op hun forum?
PSN
Verwijderd
Zeker..en met dit... lijkt het toch wel erg waarschijnlijk dat DPC het nieuwe jaar ingaat als nummer 1 op dit projectm_p_g schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 14:56:
Of TA nog een tegenflush geeft of niet, dit is in ieder geval een numero uno actie van NC.
Verwijderd
Dooreten jij!!!Mark83 schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 15:46:
Ik zei toch dat er op 5 dec een team was met 25 meloen!!!
* Mark83 stopt met pepernoten eten
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 16:01 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 16:10 ]
Dat gebeurde bij mij, ik verstuurde results voor TomaHawk. Het probleem was dat er niets te zien was van het flushen van die punten in de sendlog.log file (wat normaal dus wel gebeurd) en ik dus het idee had dat ze niet verstuurd waren en ze nogmaals verstuurd heb.Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:02:
Even een algemene opmerking, let bij dit soort grote flushes op dat je GEEN files dubbel verzend, dit geeft behoorlijk veel load voor de dupecheck in de statsgenerator!!!
Van Stephen:
I cleared an error this morning and they have updated again. Also right now I seem to be getting a lot of files from [DPC]NGS~Freemann... probably some sort of megaflush.
[DPC]NoizyCows~Tomahawk also submitted a lot of results, but they're mostly duplicates. It may be a few hours before the stats update again because it's having to eliminate ~50MB of duplicates.
Verwijderd
Verwijderd
Meld dat ff op forum van Stephen dan.. weet hij meteen dat dat een ongelukje was..ParaNoiMia schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:13:
[...]
Dat gebeurde bij mij, ik verstuurde results voor TomaHawk. Het probleem was dat er niets te zien was van het flushen van die punten in de sendlog.log file (wat normaal dus wel gebeurd) en ik dus het idee had dat ze niet verstuurd waren en ze nogmaals verstuurd heb.
Verwijderd
Was ik mee bezig toen jij dit postteVerwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:16:
[...]
Meld dat ff op forum van Stephen dan.. weet hij meteen dat dat een ongelukje was..
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 16:25 ]
Wil hier even op reageren:Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:02:
Even een algemene opmerking, let bij dit soort grote flushes op dat je GEEN files dubbel verzend, dit geeft behoorlijk veel load voor de dupecheck in de statsgenerator!!!
Van Stephen:
I cleared an error this morning and they have updated again. Also right now I seem to be getting a lot of files from [DPC]NGS~Freemann... probably some sort of megaflush.
[DPC]NoizyCows~Tomahawk also submitted a lot of results, but they're mostly duplicates. It may be a few hours before the stats update again because it's having to eliminate ~50MB of duplicates.
https://www.taltion.nl, https://www.trekhaakkoffer-huren.nl, https://www.fietsendrager-huren.nl, https://www.fietskar-huren.nl
Verwijderd
Los verzenden is prima hoor!! Stephen geeft zelfs het advies om files niet groter te laten worden dan 10mb (voor de zekerheid), hoewel het met groter ook gewoon goed gaat.Freemann schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:23:
[...]
Wil hier even op reageren:
Heb het ook al op ons forum gevraagd/gezegd of het handig was om alles te mergen. Maar daar werd geadviseerd om alles los te verzenden. Het ging om 24 files waarvan zo'n 75% groter is dan 3 Mb. Het leek mij dus handiger om dus ook handiger om deze los te verzenden. Maar goed dit blijkt niet echt gewenst te zijn. Kan wel zeggen dat er voor 90% zeker geen dupes tussen zitten. Zitten die er wel tussen dan zijn het er niet zo heel erg veel.
https://www.taltion.nl, https://www.trekhaakkoffer-huren.nl, https://www.fietsendrager-huren.nl, https://www.fietskar-huren.nl
Verwijderd
Verwijderd
Zal best.. maar intussen hebben de slaapkoppen zich wel in laten halen...Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:30:
Okay, nu gaat het spel beginnen:
op TA forum Zbox: 1.454 Tpts lead... That's nothing. Time to turn on the juice
Let wel, hij heeft echt veel CPU power tot zijn beschikking maar is indertijd deels van het project afgestapt. Tijdens zijn topperiode flushte hij rond de 1 miljoen punten per dag....
Verwijderd
heheVerwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:32:
[...]
Zal best.. maar intussen hebben de slaapkoppen zich wel in laten halen...
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 16:46 ]
Verwijderd
1 miljoen per dag is niks, dan had je campbridge moeten zien, die deed voor TA 30 miljoen per dag.Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:30:
Okay, nu gaat het spel beginnen:
op TA forum Zbox: 1.454 Tpts lead... That's nothing. Time to turn on the juice
Let wel, hij heeft echt veel CPU power tot zijn beschikking maar is indertijd deels van het project afgestapt. Tijdens zijn topperiode flushte hij rond de 1 miljoen punten per dag....
Verwijderd
Verwijderd
Inderdaad ja.. dat was pas echt deprimerend..Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:52:
[...]
1 miljoen per dag is niks, dan had je campbridge moeten zien, die deed voor TA 30 miljoen per dag.
De echte die hard muon/dpad crunchers weten dit nog wel.
Verwijderd
Was dan gelukkig voor mijn tijd hierVerwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:55:
[...]
Inderdaad ja.. dat was pas echt deprimerend..
Denk niet dat dit gaat gebeuren, is pas nog een DPAD FP geweest namelijkVerwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:54:
Ik vind trouwens dat deze actie best een FP post waard is... iets in de trant van:
"DPC accellereert TA voorbij met deeltjesversneller project"
PSN
Verwijderd
Neemt niet weg dat ik deze actie nog steeds een FP waard vindYakuzA schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 17:03:
[...]
Denk niet dat dit gaat gebeuren, is pas nog een DPAD FP geweest namelijk
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 17:10 ]
[ Voor 9% gewijzigd door M-spec op 17-12-2004 17:15 ]
R7 5800X3D | RTX 3090 | C6H X370 | Evolv customloop | PV: 8500Wp ; 24x LG Neon2 ; SMA STP 8.0 | Daikin EHVX 6kW | custom smart grid + EVSE
Verwijderd
Wat hij zegt is BS IMO.Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 17:09:
[...]
Neemt niet weg dat ik deze actie nog steeds een FP waard vind
oh ja:
"DPAD participants ought to know by now that large dumps result in significant problems for the stats due to the fragile nature of the entire muon1 system. Not only does it create unnecessary headache and extra work for the project's author, Stephen it is disrespectful to the rest of the muon1 community and is counterproductive to the actual progression and goals of the project. More involvement is wonderful, but please just run the client as intended or plan your flushes in a more appropriate manner (split chunks between hourly stats updates)."
Volgens TA (Zbox) mag dit dus niet.. disrespectfull to the community..
Er is er iig 1 van TA die behoorlijk over de zeik is..
Verwijderd
"just run the client as intended"Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 17:12:
[...]
Wat hij zegt is BS IMO.
Volgens mij kan Zbox er gewoon niet tegen dat zijn team door DPC ge0wned word.
preciesVerwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 17:19:
[...]
"just run the client as intended"
De watjes zijn pissed omdat ze het niet hebben zien aankomen.. Men wil daar blijkbaar ruim vantevoren zien aankomen dat ze ingehaald gaan worden, zodat ze er rustig iets aan kunnen doen..
Ik geef toe dat het voor het project op zich 'misschien' niet optimaal is, maar volgens mij is het enige effect (naast het stotteren van de stats-update) dat de 'best MUON percentage' iets langzamer klimt... so bloody what??
*beeeeep*
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:52:
[...]
1 miljoen per dag is niks, dan had je campbridge moeten zien, die deed voor TA 30 miljoen per dag.
Verwijderd
Nee de scores zijn van alle teams toen gereset nadat er een nieuwe client uit kwam.Gijsh schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 18:09:
30 miljoen, hoe kan het dat TA dan maar zo laag staat? Heeft ie maar kort meegedaan ofzo?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 20:33 ]
Verwijderd
Idd dat met die campbridge kan ik me nog wel voor de geest halen. Maar deze flushde volgens mij toen gewoon dagelijks belachelijk veel. Ben nog steeds benieuwd naar wat voor power ze daar voor hebben gebruikt destijds.Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:52:
[...]
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Verwijderd
Ach...... dan nog... dat zijn zorgen van morgenThomson schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 21:49:
Ook nog ff zeggen:
Ze hadden een heel deel van hun power op lifemapper staan. Aangezien dit project eindigt op 1 januari 2005 kan het zijn dat heel wat mensen overswitchen naar DPAD nudat ze hun eerste plaats kwijt zijn.
BTW nog mooie flush NC en de andere
Verwijderd
Ik wist niet dat dpad gaat eindigen 1 januari.Thomson schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 21:49:
Ook nog ff zeggen:
Ze hadden een heel deel van hun power op lifemapper staan. Aangezien dit project eindigt op 1 januari 2005 kan het zijn dat heel wat mensen overswitchen naar DPAD nudat ze hun eerste plaats kwijt zijn.
BTW nog mooie flush NC en de andere
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 22:43 ]
Verwijderd
Lifemapper stopt op 1 jan.Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 22:38:
[...]
Ik wist niet dat dpad gaat eindigen 1 januari.
Ik zal iig tot die tijd mee blijven crunchen, dpc hoord gewoon op nr.1 te staan.
In vergelijk met veel anderen hier hebben wij niet superlang meegedaan hoor.DPCquatar schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 23:48:
* DPCquatar stoot zijn teen
Welke idioot heeft hier nou weer de Mount Everest neer gelegd
grmbl, had je niet ff een paar minuutjes kennen wachtenParaNoiMia schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 23:53:
[...]
In vergelijk met veel anderen hier hebben wij niet superlang meegedaan hoor.
(hoewel we al een aardig tijdje aan het sparen waren, voor de statsverslaafden, meer info op http://dpad.kennisdelen.net (sorry Mewbie) )
*beeeeep*
offtopic:
Verwijderd
HeeCaLeX schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 02:42:
Zo en dan nu ff masteruberen op de stats en dan me nest in![]()
Forza Mucca!
DPC stond ooit 1e, zo'n 2 of 3 jaar geleden. We zijn ingehaald door Seti Germany en vervolgens AnandTech.Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 21:44:
[...]
Want, correct me if I'm wrong, volgens mij heeft DPC nog nooit ook maar 1e gestaan op dit project.
-trin-it.nl- Dual AMD 2600+ en hier en daar nog een losse Ghz -codewarrior.nl-
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq