en nu heb ik er zat van

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Topicstarter
Ik begin een beetje echt enorm spuugzat te krijgen van mensen zonder humor op dit forum.

Laat ik het nog eenmaal uiteleggen, en laten we er dan allemaal klaar mee zijn, want ik heb serieus een slechte dag gehad.

Ik zit in mijn stamkroeg te ouwehoeren met een te grote hoeveelheid bier op; vervolgens verzin ik het idee van scheidsrechter en bral dat naar wat admins en ander tuig. Die maken er een grap van.

Alle zogenaamde rechten en plichten die daar zogenaamd bij horen blijken achteraf onzin, ik moest ze horen in een topic hier in LA waar veel te veel mensen veels te serieus op in gingen. Een scheidsrechter is onzin, en ik geloof dat ik dat in mijn eerste post duidelijk heb gemaakt. Ik vond mezelf opeens terug met een paarse nick, een titel en een aantal bevoegdheden die niet waar waren. Ik ben nooit te beroerd om een spelletje mee te spelen, maar over de rug van mij humor maken gaat me te ver.

Ik ben er klaar meer. Echt heel erg klaar mee,

Ondanks alles wat er voor en er tegen te zeggen is, en hoe leuk het is om allemaal crew-inside grappen uit te halen, het interesseert me eigenlijk geen moer meer. Al zijn jullie god en keizer hier op tweakers, zak er in.

Tuurlijk snap ik dat er een aantal mensen zijn die dit forum serieus moeten nemen, om het allemaal in goede banen te leiden, tuurlijk snap ik dat er mensen zijn die grappen en grollen niet vinden kunnen op een bepaald nivieau en daar kwaad over worden. Terecht

Voor de goede orde, er is mij in een mailtje achteraf uitgelegd dat het eigenlijk grappig bedoeld is, en ondertussen post men hier dingen over mij waar ik me persoonlijk beledigd over voel. Jullie kennen me niet of nauwelijke en ondertussen wordt gedaan alsof het mijn intentie was.

Weet je wat ik van tweakers vind? ik vind W&G leuk omdat ik het fijn vind mensen met serieuse vragen verder te helpen. Ik vind het leuk om in het lekkere jonge wijven topic te kijken en wat rotzooi in de huiskamer te vinden en verder vind kan heel tweakers me gestolen worden, Althans als het gaat om dit soort 'in crowd shit'. Jullie hebben wat? 60.000 gebruikers? ga daar eens naar kijken. Het gaat om je users, niet om je crew.

Nou, is dat wat jullien willen? een forum vol para-nerds die serieus niet meer weten dat de lucht blauw is? be my guest, I couldn't care less. Maar mij lopen beledigen is niet de weg om te gaan. Zoek eens op wat ik post, kijk eens naar mijn website en ga dan vertellen wat je er van vind. Ik ben deze humor spuugzat en dat ik er aan meegewerkt heb is meer te wijten aan het feit dat ik de afgelopen dagen even wat anders aan mijn hoofd had dan 'just another forum'op het internet.
Het zal iedereen opgevallen zijn dat ik zelf verdomd weinig over de scheidsrechter te vertellen had.

Tuurlijk een aantal grappen roep je af. XangadiX is een ballenjongen, Xangadix heeft geen ballen, XangadiX dit, XangadiX dat. Lachen, en ach, wat interesseert mij een post op tweakers nou? Wat denken die mensen nou? dat ik het leuk vind om te lezen? dat ik het van me af moet laten glijden? tuurlijk, maar kom dan even hierlangs, geef me je adres en dan scheit ik in je tuin.

Ik wil niemand dissen of flamen, en heb mijn best gedaan om de boel zo gemoedelijk mogelijk te houden. Het thema scheidsrechter en al wat dies meer zij kan me oprecht gestolen worden. Ik was bezig de politie te vertellen dat de sloten uit mijn voordeur geveild werden door mijn huisbaas omdat die niet kon verkroppen dat de woningbouw deze woning echt bezig was terug te voderen.
Weleens geprobeerd? bedreigd worden door een paar grote mannen en dat je te verstaan gegeven word dat je je huis uit moet. Vanavond nog.

Nou voordat iemand me komt aanspreken over het waarom en het hoezo dan, ik sta net zo schuldig als eenieder die het bedacht heeft. Laat ik daarover duidelijk zijn, Ik heb niet geprotesteerd en voor een deel zelfs gedacht dat het een ECHT probeersel was. Zelfs toen ik wist dat het een grap was heb ik geen halt geroepen, dus ook ik moet met de roede mijn rug kapotslaan tot er bloed uit komt. Maar al met al is het een grap waarvan men de humor niet kon inzien.
Het interesseerd me minder dan niks dat mensen zich aangesproken voelen; ga maar naar al die 'in-crowd' mensen die vonden dat ze er iemand tussen moeten nemen. En als je er bij hoort, voel je maar verantwoordelijk, ga in een hoek staan met een gele puntmuts waar 'dumb' op geschreven is.

Het kinderachtige gedrag (van de tegens en de voors overigens) komt me mijn neus uit en dronken en verrot als ik op het moment ben wil ik dat graag mededelen. Ondanks dat iedereen alles wat er over ging gesloten heeft. Ik heb van werkelijk NIEMAND een meeltje gehad met de vraag wat ik er nou eigenlijk van vond, en daarom post ik het hier.

Dus, Lieve Adjes, neem de volgende keer iemand anders in de zeik, en schuif je humor niet af op mensen die gewoon oprecht bezig zijn een forum van zijn cachet te voorzien. Ik heb al te veel mensen zien wegrennen omdat een forum of een plek niet meer interssant was.

Ik ben niet geinteresseerd in een 'got-like' status, ik ben niet geinteresseerd in mensen die geen google in hun browser kunnen tikken.
Ik ben geinteresseerd in de mensen die me oprecht een mail sturen met 'dank je wel man, dat hielp wat je postte'.

En als iemand er een probleem mee heeft dat ik mee speelde dan spijt me dat enorm. Ik wist niet wat er nou precies allemaal de bedoeling van was (dat werd me na een meel pas duidelijk en toen was het eigenlijk te laat)

En als iemand daar dan een probleem mee heeft dan mag hij me bannen hier.

Afbeeldingslocatie: http://www.xangadix.net/public/mongool%5B1%5D.jpg

ow wacht, dit soort plaatjes posten mag niet.
yeah, whatever

[ Voor 17% gewijzigd door XangadiX op 17-12-2004 04:31 ]

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dude, relax?

Wát is nou exact je probleem? :? Dat er met jou een geintje uit is gehaald door de crew? :?

Overigens zou ik het op prijs stellen dat je, ook al ben je nog zo boos, ernstige ziektes niet in de mond neemt, daar zou je sommige mensen écht mee kunnen kwetsen, including me.. :/

En tja, geintjes, ik heb ook wel es een paar dagen met een roze nick rondgelopen en heb nu ook weer een "grappige" title, so be it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:28
Mja, helaas zag 90% van de mensen niet dat het een grap was, ondanks dat het er gewoon te dik bovenop lag. Ikzelf had het praktisch meteen door en heb daarom ook totaal niet op de kwestie gereageerd.

Ik heb daarentegen wel het onderwerp nauwlettend gevolgt, en ik moet zeggen dat het hard tegen hard was op sommige momenten en er zijn nogal wat opmerkingen over en weer gegooid.

Dat jij XangadiX als "slachtoffer" genomen bent, is misschien omdat jij wat dichter bij de crew stond en wat bekender was en daarmee de perfecte persoon.

Ik weet om eerlijk te zijn of je deze post dan ook serieus bedoeld of niet, al krijg ik het gevoel van wel. Maar ik vind wel dat jij dan wel had mogen aangeven dat je geen zin/tijd had om aan de grap mee te doen. Ik neem aan dat jij ook wel snapt dat je niet van de 1 op de andere dag een "scheidsrechter" bent, terwijl men niet eens contact met je opgenomen heeft.
Een grap als deze moet kunnen, mits het "slachtoffer" er mee instemt en het niet over zijn rug gaat wat in dit geval gebeurt is als ik je verhaaltje zo lees.
Ik denk dat de crew het best wel snapt als jij hier niet aan mee wilt doen, maar dan moet je dat wel aangeven :)

In ieder geval nog sterkte wat je woonsituatie betreft. Ik hoop serieus voor je dat alles weer op zijn pootjes terecht komt :>

[ Voor 13% gewijzigd door Morax op 17-12-2004 04:31 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

Topicstarter
hmm, je hebt gelijk, die enge ziektes heb ik uit mijn post gehaald; als ik er mensen op aanval dan zal ik er ook geen mensen mee om de oren slaan.

TGM|MoraX|NL @ Enemy :
Ik weet om eerlijk te zijn of je deze post dan ook serieus bedoeld of niet, al krijg ik het gevoel van wel. Maar ik vind wel dat jij dan wel had mogen aangeven dat je geen zin/tijd had om aan de grap mee te doen. Ik neem aan dat jij ook wel snapt dat je niet van de 1 op de andere dag een "scheidsrechter" bent, terwijl men niet eens contact met je opgenomen heeft.
deze post is heel serieus bedoeld (ja deze wel), en zoals ik schreef vond ik mezelf letterlijk terug met een paarse nick en een 'scheidsrechter insignia', en op zich vind ik grappen leuk om aan mee te doen, maar de hoeveelheid vuil die over me heen gestort is vind ik een stuk minder.

Misschien probeer ik op een wat uitgebreide manier te zeggen dat ik me er van distantieer, maar de manier waarop dit allemaal is verlopen. Vind ik beneden de maat. Niet alleen vanuit de mensen die de grap wilen uithalen, maar ook, en misschien vooral wel, de manier waarop er gereageerd is.

offtopic:
Ow en toen de politie eenmaal die kerel vertelde dat het toch echt niet de bedoeling was om sloten uit te veilen heeft ie het geloof ik begrepen, ik hoop alleen niet dat ik morgen wakker wordt met een pistool tegen mijn hoofd (de kerel is ECHT gek)

[ Voor 91% gewijzigd door XangadiX op 17-12-2004 04:38 ]

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
XangadiX schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 04:30:
deze post is heel serieus bedoeld (ja deze wel), en zoals ik schreef vond ik mezelf letterlijk terug met een paarse nick en een 'scheidsrechter insignia', en op zich vind ik grappen leuk om aan mee te doen, maar de hoeveelheid vuil die over me heen gestort is vind ik een stuk minder.

Misschien probeer ik op een wat uitgebreide manier te zeggen dat ik me er van distantieer, maar de manier waarop dit allemaal is verlopen. Vind ik beneden de maat. Niet alleen vanuit de mensen die de grap wilen uithalen, maar ook, en misschien vooral wel, de manier waarop er gereageerd is.
K, dan weet ik iig dat dit serieus bedoeld is. En zoals ik al zei, het is op sommige momenten echt hard tegen hard gegaan, het leek echt net een Content Advertising 2 :/

Maar had je je niet beter aan kunnen geven tegenover de crew op het hoogtepunt van "Jongens, er word nu zoveel vuil over me heen gestort dit is niet leuk meer". Jammer dan dat de grap vroegtijdig beëindigt is, maar het moet nogmaals niet ten koste van het "slachtoffer" gaan en ik denk dat de crew dat ook wel zal begrijpen :)

offtopic:
Dude, jij zit daar echt in een klotesituatie :X (sorry voor woordgebruik). Is er geen goede vriend of vriendin waar je tijdelijk bij kan verblijven, want ik zou daar toch niet willen blijven als je het risico loopt zwaar mishandeld, bedreigt of erger nog: vermoord te worden :|

[ Voor 13% gewijzigd door Morax op 17-12-2004 04:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Ik heb de grap zelf maar gedeeltelijk gevolgd (sticky in W&G gelezen etc), maar kun je een voorbeeld geven van "vuil over je heen gestort"? Bedoel je daar users mee die je uitscholden ofzo? :?
Dat zou dan immers meer de schuld van die users zijn, dan van de crew. Ok, grap is dan misschien wel uit de hand gelopen, maarja, je weet natuurlijk nooit exact hoe de users gaan reageren...

Nou ja, en verder is altijd al duidelijk geweest dat de Devschuur nooit zo subtiel was, dus dan zullen ze dat ook wel niet zijn in hun grappen moet je maar denken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-09 22:44

Sosabowski

nerd

Deze grap is dus al net zo geslaagd als Content Advertising is 1 april grap :)

[ Voor 25% gewijzigd door Sosabowski op 17-12-2004 04:43 ]

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de clou van het probleem hier zit:
Voor de goede orde, er is mij in een mailtje achteraf uitgelegd dat het eigenlijk grappig bedoeld is, en ondertussen post men hier dingen over mij waar ik me persoonlijk beledigd over voel. Jullie kennen me niet of nauwelijke en ondertussen wordt gedaan alsof het mijn intentie was.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, alhoewel e.e.a. wel iets serieuzer opgevat wordt dan misschien bedoeld.

Je hebt een idee; je blaat daar dronken wat over en zie daar.. het idee wordt uitgevoerd. Je krijgt een status, inclusief MED topic en LA topic. Vervolgens ontspoort het LA topic en hoor je een dag later dat alles een grapje was.

Hoewel ik de grap an sich wel kan waarderen, kan ik het me als user best voorstellen dat het een beetje een wrange smaak nalaat als je eerst een status toebedeeld krijgt, inclusief MED topic, rechten, kleurtje, enzovoort, en deze status 1 of 2 dagen later weer weggehaald wordt met de mededeling dat het een grapje was. Dit is vergelijkbaar met iemand geheel volgens de regels mod maken, en 'm dan een dag later laten weten dat het feest niet doorgaat. Ik kan me voorstellen dat je je dan op je pik gegtrapt voelt.

Aan de andere kant denk ik dat XangadiX het serieuzer opvat dan bedoeld, er is toch niets negatiefs over hem gezegd? Het is dat hij hier nu dit post, anders had ik er nooit meer over nagedacht. Dat het scheidsrechter-idee onzin was, was eigenlijk direct al duidelijk, en dat hij het grapje meespeelde ook. Ik zie er geen negatieve berichten over hem in?

Bekijk het zo: de crew haalt niet dit soort grappen uit met mensen die ze niet mogen. Osiris heet niet aandachtsgeil omdat men een hekel aan 'm heeft, evenals dat dit geintje met XangadiX niet uitgehaald werd omdat ze 'm wilden dissen. Althans, zoveel vertrouwen heb ik nog wel in ze.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 04:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
^^ met stom. Het meeste gal werd over de functie scheidsrechter an sich uitgespuwd, en niet over degene die de scheidsrechter was imho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-09 22:23

dusty

Celebrate Life!

Modbreak:Iemand die problemen heeft met de grap die de devschuur gedaan heeft met de mensen, mogen best MIJ mailen. ( dusty (bij) tweakers.net ).

Dat "Xangadix" scheidsrechter was geworden is in principe door de devschuur-mods besloten, Juist omdat Xangadix in ons ogen in hoog aanzien staat. Afreageren op de grap an-sich kan dus via de email bij mij, en niet bij Xangadix, zet er wel meteen bij je email of je wel of niet een antwoord wilt van mij.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 04:43:
Osiris heet niet aandachtsgeil omdat men een hekel aan 'm heeft
offtopic:
Nou, dat weet ik nog zo net niet :X

[ Voor 5% gewijzigd door Osiris op 17-12-2004 04:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

Topicstarter
ik heb eerlijk gezegd echt geen zin om de topics er bij te gaan zoeken, maar laten we het erop houden dat als het 'hard tegen hard' gaat dat er uiteindelijk iemand gaat huilen. En ik ben mans genoeg om toe te geven dat ik dat uiteindelijk was. Ik ben serieus geschrokken van de heftigheid waarmee mensen hier willen en durven posten. Zoals Rodney King zei, 'please, why can't we just ge along?'

en ja? is de devschuur zo hard? helemaal niet, alles wat er gevraag word is dat mensen zelf die 6 lettertjes intikken alvorens te posten. Ga toch weg, als dat op een forum niet mag dan spijt me dat, maar dan moet je het forum opheffen.

Zoals ik al zei is een heleboel langs me heen gegaan en wat me stoort is dat een heleboel mensen aanstoot hebben genomen aan dit hele gebeuren. Ik ben nooit de vriendelijkste user geweest en ben ook niet van plan om het te worden maar er zijn grenzen.

Op het moment dat van 'hogerhand' er dingen geregeld, bedisseld en gedaan worden ruikt dat naar een soort ontgroening en inwijding waar ik geen deel van wens uit te maken. whatever hier besproken wordt, het zal wel. Ik kwam nooit in LA en hoop na dit topic hier ook nooit meer terug te keren. Ik hoop wel dat iedereen zich hier achter de oren krabt en zichzelf afvraagt hoever kunnen we gaan met users voordat ze er simpelweg een punt achter zetten.

Nogmaals, ik zat net zo fout als eenieder die dit hele verhaal verzonnen heeft en nee, ik heb geen idee waar advertising 2 over gaat (en het interesseert me ook niet), maar wat ik wel vind is dat er een serieus gebrek aan respect voor users (nee, niet ik, maar voor alle mensen die ik een gele kaart had moeten geven) heerst.

nah, ik wil het eigenlijk gewoon gezegd hebben en er klaar mee zijn

En als je 'gaaf' bent omdat de mods in al hun hemelse wijsheid besluiten dat je onderdeel bent van een grap, fine, maar kies een ander alsjeblieft. Ik voel me er alles behalve gaaf over. Maar de kern van het probleem ligt hem in het idee dat er mensen rondlopen die zichzelf 'kaasgaaf' vinden omdat ze een gekleurd nickje hebben. En eerlijk gezegd; als je het daar van moet hebben... :X

Nogmaals, het gaat om je USERS niet om je crew.

Ik zal wel overreageren, overdrijven en weet ik veel wat, maar ik moest het gewoon kwijt.

edit: ow, en als iemand me wil 'eren' omdat ik zo'n gewaardeerde user ben of whatever, zet maar onder mijn nick 'was right all along'. Dan snap ik er misschien iets van. Doe het anders simpel: 'Staat in hoog aanzien' of zo. En zoniet, laat me dan gewoon mensen helpen die dat prettig vinden, en op mensen bitchen die niet weten hoe je google schrijft.

Daarbij wil ik dit helemaal geen topic over mij maken (ja ik was de scheidsrechter en nee dat was nooit serieus bedoeld door mij) ik wil graag dat modjes zich eens afvragen voor wie ze nu al die tijd in dit forum steken.

En modjes die zich niet in mijn verhaal kunnen vinden omdat ze bezig zijn om dit een top-forum te maken: _/-\o_

[ Voor 39% gewijzigd door XangadiX op 17-12-2004 05:03 ]

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XangadiX schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 04:52:
ik heb eerlijk gezegd echt geen zin om de topics er bij te gaan zoeken, maar laten we het erop houden dat als het 'hard tegen hard' gaat dat er uiteindelijk iemand gaat huilen. En ik ben mans genoeg om toe te geven dat ik dat uiteindelijk was.
Ik heb ook gereageerd; mocht het om een reactie van mij gaan dan bied ik mijn excuses aan; het was in ieder geval niet zo bedoeld zoals opgevat. Ik denk eigenlijk dat dat voor iedereen geldt.
en ja? is de devschuur zo hard? helemaal niet, alles wat er gevraag word is dat mensen zelf die 6 lettertjes intikken alvorens te posten.
/me is nieuwsgierig welke 6 letters het over gaat?
Ik heb zelf niet de indruk dat de devschuur te hard is; integendeel ik vind soms andere fora te soft. Het heet hier wel Gathering.tweakers.net..
Zoals ik al zei is een heleboel langs me heen gegaan en wat me stoort is dat een heleboel mensen aanstoot hebben genomen aan dit hele gebeuren. Ik ben nooit de vriendelijkste user geweest en ben ook niet van plan om het te worden maar er zijn grenzen.
Als je doelt op het ontsporen van dat LA topic; ik denk dat dat eerder veroorzaakt wordt door een running vete tussen bepaalde personen op basis van oud zeer. Ik denk niet dat jij daar ook maar iets mee te maken hebt, het was gewoon totaal offtopic en uncalled voor. Ik zou me daardoor niet aangesproken voelen als ik jou was..
Ik zal wel overreageren, overdrijven en weet ik veel wat, maar ik moest het gewoon kwijt.
Ik kan me je reactie wel voorstellen, ik kan alleen zeggen dat ik denk dat het niet zo bedoeld was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

Topicstarter
* De Generaal is nieuwsgierig welke 6 letters het over gaat?
'google' natuurlijk ;)

Maar of het nou van jouw kwam of van een ander dat maakt me niet uit (al was het maar omdat ik nooit iets kan hebben tegen iemand die een nick kiest op basis van een van de beste strips die dit taalgebied ooit gekend heeft :*) ), ik las het topic door toen het al een pagina of 5 dik was en schrok me rot. En dan nog niet eens over het idee dat ik de grond in geboord werdt, maar over de manier waarop mensen met elkaar omgingen.
Begrijp me niet verkeerd, ik kom hier nooit en heb geen idee van de vetes die er heersen, maar als dit tekenend is voor de adjes... :X

Waar gaat dat over? er loopt hier een van de grootste fora wereldwijd, met interessante informatie over alles computer-related. En zo gaan de mensen die iets te zeggen hebben erover met elkaar om? Dat is ziek!

[ Voor 11% gewijzigd door XangadiX op 17-12-2004 05:13 ]

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me typt google in in z'n browser --> niets ;)
En dan nog niet eens over het idee dat ik de grond in geboord werdt, maar over de manier waarop mensen met elkaar omgingen. Begrijp me niet verkeerd, ik kom hier nooit en heb geen idee van de vetes die er heersen, maar als dit tekenend is voor de adjes... :X
In dit geval moet ik je denk ik toch ongelijk geven. De mensen in kwestie waren ex-modjes en users.. de modjes zelf heb ik eigenlijk vrij weinig aan die ruzie zien bijdragen, anders dan 'm teleurgesteld op slot gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Sja, waar gehakt wordt vallen spaanders..

Maar daarom snap ik nog niet waarom jij je die gehele offtopic discussie (want dat was het volgens mij, 't ging compleet niet meer over "scheidsrechters" etc) nou zo persoonlijk aantrekt? Volgens mij was het jij helemaal niet die de grond in geboord werd? Het was immer sowieso niet jouw keuze om scheidsrechter te worden, maar de keuze van de crew? :? Ik snap het niet.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

Topicstarter
hmja, osiris, waarom trek ik het me persoonlijk aan?

Dat is een goede vraag. Ik kan namelijk best tegen een stootje en zoals ik al eerder aangaf kan ik al helemaal tegen een stootje op internet en specifiek een forum. Waarom dan?
Blijkbaar gaat me toch iets van got me aan het hart, dat is waarschijnlijk de reden dat ik al jaren in W&G hang en dat is waarschijnlijk de reden dat ik naar meetings toe ga. En er is een reden dat ik om half zes snachts zit te posten. Wat me echt stoort is dat die 'vetes' en onzin op meer of mindere mate over mijn rug gevoert werden

Kijk, ik snap de argumentatie dat het niet zozeer over over de scheidsrechter, over mij laat staan over mij persoonlijk ging. Sure. Dat zal allemaal best wel. Ik heb ook echt niet letterlijk zitten huilen hoor, maar ik heb wel met grote ogen naar mijn scherm zitten kijken over de posts die mensen doen. Er is een reden dat ik me weinig of niets met Got-politics bemoei. Het is simpelweg niet waar got voor mij over gaat.

Maar nu ik het eens van dichtbij heb gezien ben ik me er kapot van geschrokken. Ik denk dat ik me daar het meest druk over maak.

edit: nou ja dat, en dat ik misschien wel mensen vreselijk hard in hun ballen heb getrapt, misschien zelfs wel een kant heb gekozen waar ik eigenlijk helemaal niet achter sta

[ Voor 9% gewijzigd door XangadiX op 17-12-2004 05:31 ]

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XangadiX schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 05:30:
Wat me echt stoort is dat die 'vetes' en onzin op meer of mindere mate over mijn rug gevoert werden
[..]
Maar nu ik het eens van dichtbij heb gezien ben ik me er kapot van geschrokken. Ik denk dat ik me daar het meest druk over maak.
Accoord, maar 'val' je dan niet de verkeerde mensen 'aan'? De modjes wilden die wending ook niet, het waren reguliere users die gingen bekvechten voor zover ik kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

Topicstarter
ik val iedereen aan die denkt dat GoT belangrijker is dan een mooie zonsopgang zien, die denkt dat een forum belangrijker is dan een net warm gestreken broek op koude dagen en ZEKER iedereen die denkt dat het staren in haar ogen het niet haalt bij een bijdehandte post.

dat klinkt klef, maar ik meen het wel.

edit: daarbij zitten in LA volgens mij maar weinig 'reguliere users', het zijn stuk voor stuk mensen die een 2000+ postcount of zoiets hebben en weten wie waar over gaat. 'Reguliere' users zijn voor mij nog steeds de mensen die slechts 2x per week dit forum checken ;)

[ Voor 32% gewijzigd door XangadiX op 17-12-2004 05:38 ]

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
XangadiX schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 05:33:
ik val iedereen aan die denkt dat GoT belangrijker is dan een mooie zonsopgang zien, die denkt dat een forum belangrijker is dan een net warm gestreken broek op koude dagen en ZEKER iedereen die denkt dat het staren in haar ogen het niet haalt bij een bijdehandte post.

Helaas ben ik het alleen met je laatste statement (haar ogen) eens. En da's nou 't mooie van een forum. Mensen verschillen :) Zonsopgangen en warm gestreken broeken kunnen mij niet boeien (heck, ik ben student, kan niet eens strijken :+), maar dat wil niet zeggen dat GoT meteen hét ultieme levensdoel voor mij is ofzo. (al lijkt het ahv mn postcount wel anders, dat ben ik me bewust).
Voor sommige mensen is het gewoon een leuke hobby. Omgaan met mensen via 't internet is een kunst apart en IMO erg leuk als tijdsverdrijf :) Dat sommige mensen vetes uitvechten via 't internet, tja, het kan allemaal? :)
Het is gewoon jammer dat het zo heeft moeten lopen en IMO had er wel eerder ingegrepen mogen worden door de crew. Maarja, nobody is perfect.. :)
edit: daarbij zitten in LA volgens mij maar weinig 'reguliere users', het zijn stuk voor stuk mensen die een 2000+ postcount of zoiets hebben en weten wie waar over gaat. Refuliere users zijn voor mij nog steeds de mensen die slechts 2x per week dit forum checken ;)
Ik heb met een postcount van 20k+ geen flauw idee wie iedereen exact is en waar die vete allemaal over ging hoor? :)

[ Voor 19% gewijzigd door Osiris op 17-12-2004 05:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie verwoording..

Inhoudelijk.. als je ergens x uur per dag tijd aan besteed, kan ik me voorstellen dat je er belang aan hecht. Reageren op een forum is zo makkelijk, en mensen het bloed onder de nagels wegpesten ook. Dan krijg je al snel dat soort discussies.

Het is hetzelfde als het verschil tussen geschreven post en e-mail. Er is geloof ik een jaar geleden een onderzoek geweest naar agressie via e-mail en daar kwam uit dat mensen vooral eerst moesten afkoelen voordat ze iets deden. Bij geschreven dingen moet je de moeite nemen, bij een post op het forum niet. Een paar toetsaanslagen, een muisklikje en hij staat er.

Gevolg daarvan is dat er soms dingen staan die mensen een paar uur/dagen/weken later helemaal niet zo meenden. Mensen zijn nu eenmaal mensen, en hebben emoties.. ook emoties die, achteraf gesproken, op totaal onnuttige wijze naar buiten komen.

GoT is groot. Dan kun je verwachten dat er mensen tussen zitten die hun emoties soms de vrije teugel geven, en de ratio in de koelkast zetten. Heb ik zelf ook wel eens gedaan.

Dat dit topic zo moest uitmonden is inderdaad erg jammer en de mensen die daar verantwoordelijk voor zijn mogen zichzelf best eens achter de oren krabben. Tot zover ben ik het helemaal met je eens. Ik denk echter niet dat modjes verantwoordelijk zijn voor het op die manier ontsporen van dat topic, dat had niemand aan kunnen zien komen.

Om iemand zomaar een status te geven en vervolgens weer af te nemen, is wel een beetje dubieus en misschien onnadenkend. Maar om daar nu zoveel kwaad achter te zoeken..

edit:

en vergeef osiris zijn barbarisme; hij moet gewoon nog een keer een echte zonsopgang zien ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 05:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

Topicstarter
nou ja, warmgestreken broeken doen het eerlijk gezegd voor mij ook niet, maar ik vond de zinsnede zo mooi.

iig bedankt voor het luisteren en reageren op mijn rant, ik moest het gewoon kwijt geloof ik. Ik hoop dat we allemaal iets geleerd hebben hiervan en ik hoop dat ik de ondertitel 'is always right' krijg ;)

ben benieuwd wat er morgen allemaal in dit draadje staat, als het niet gesloten is, maar mijn sigaretten zijn op, en mijn thee ook dus ik ga slapen. En ja, met een beter gevoel als toen ik nog 'even' achter mijn computer ging zitten.

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

edit:

Overbodig.

Om toch maar wat toe te voegen en een lege ruimte alsnog te benutten:

Niet alleen de TS is het slachtoffer maar ook de gebruikers die er serieus op in gingen en er over dachten mee te kunnen denken.

[ Voor 255% gewijzigd door Guardian Angel op 17-12-2004 07:49 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Eej Xanga, ik heb het tijdens de meeting niet meegekregen, zat denk ik aan het bier in een andere hoek ;) dus ik heb gereageerd met de intentie dat het idee serieus was.

Nu vind ik dat een grap op zun tijd wel moet kunnen maar vind ik deze 1 van de mindere zeker omdat het te onduidelijk was dat het een grap betrof en gezien de soms, andere achterlijke ontwikkelingen op GoT, best waar kon zijn.

Maar misschien doet het je wat.. misschien ook niet. Maar ik had het er gisteren met wijlen (in de GoT zin des woords) cutter over via MSN. En ook over het feit dat ik met het flauwe grap idee in mijn hoofd zat. Verder waren we het er beiden over eens dat we een achterlijk iets als een scheidsrichter idee niets voor jou vonden, simpelweg omdat jij nadenkt in tegenstelling tot vele anderen. Mag je best zien als compliment.

Ik hoop dan ook dat jij je niet zo genaaid voelt dat je GoT ook maar laat wat het is, er lopen al teveel mensen-met-inhoud de deur uit door de stemming die er soms heerst in bepaalde fora. En dat is jammer aangezien je met de 'ik-kan-google-niet-spellen' -generatie juist wat mensen nodig hebt die wel de kennis hebben.

So cheer up m8 :*

Blijf ik verder bij mijn comments dat mods die of bot reageren, of gewoon geen reet uitvoeren op moeten tieven en plaats moeten maken voor nieuwe frisse mensen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het me goed voorstellen, ... zulke zaken vergeten mensen niet snel. "Ow Xangadix dat was die ene die zo graag scheidsrechter wilde zijn".

Het zou bijzonder jammer zijn als je weg zou gaan, er zijn al niet veel mensen met kwaliteit die iets toevoegt, en op grafisch gebied vind ik je toch wel een topper.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Reuze handig, zo'n OzBoz die alvast hetgeen je wilt posten voor je post. Scheelt een hoop typwerk. Niet de eerste keer :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guardian Angel schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 07:12:
edit:

Overbodig.

Om toch maar wat toe te voegen en een lege ruimte alsnog te benutten:

Niet alleen de TS is het slachtoffer maar ook de gebruikers die er serieus op in gingen en er over dachten mee te kunnen denken.
Ja dat idee had ik dus ook, nadat het topic zo lekker makkelijk werd gesloten en ik moeite had gedaan om een uitgebreid concept uit te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-09 20:13

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

XangadiX schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 03:58:
te ouwehoeren met een te grote hoeveelheid bier op
En als iemand daar dan een probleem mee heeft dan mag hij me bannen hier.
:)

Wil je een eerlijke reactie?
De enige die hier te weinig humor heeft ben jij... lees alle posts nog maar eens door en kom tot die conclusie.
Als je in je favo stamkroeg zit met je vrienden ouwehoer je toch ook een beetje? Iedere sociale vent hier op het forum is irl wel eens verweten dat ie geen ballen heeft :) ... En als de crew hun macht een beetje misbruikt voor een geintje moet je 1 ding bedenken: zou jij daadwerkelijk een betere mod zou zijn?

GoT is, net als andere fora, een afspiegeling van de maatschappij; alleen weten ze hier wel hoe een pc werkt...

Relax en probeer zelf ook de humor er van in te zien...en anders :w het ga je goed!

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

OzBoz schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 08:37:
Eej Xanga, ik heb het tijdens de meeting niet meegekregen, zat denk ik aan het bier in een andere hoek ;) dus ik heb gereageerd met de intentie dat het idee serieus was.
Blijkbaar pakten velen het idee dan ook serieus op, gezien de discussies hier in LA erover ;) Of toen mensen een beetje doorkregen dat het een grap was, konden ze het niet waarderen: iedereen heeft natuurlijk een ander gevoel voor humor. Wat ik ervan vindt, doet op dit moment even niet terzake ;)
Nu vind ik dat een grap op zun tijd wel moet kunnen maar vind ik deze 1 van de mindere zeker omdat het te onduidelijk was dat het een grap betrof en gezien de soms, andere achterlijke ontwikkelingen op GoT, best waar kon zijn.
Ja, er zijn al genoeg dingen in het leven die serieus zijn, dus her en der een grap hier mag best wel. In dit geval ben ik het met je eens dat het te onduidelijk was, vandaar dan ook de heftige reacties van een aantal (denk ik) :)
Maar misschien doet het je wat.. misschien ook niet. Maar ik had het er gisteren met wijlen (in de GoT zin des woords) cutter over via MSN. En ook over het feit dat ik met het flauwe grap idee in mijn hoofd zat. Verder waren we het er beiden over eens dat we een achterlijk iets als een scheidsrichter idee niets voor jou vonden, simpelweg omdat jij nadenkt in tegenstelling tot vele anderen. Mag je best zien als compliment.
XangadiX ken ik (helaas) niet zo goed hier op het forum, daarvoor lurk ik net ff te weinig in W&G. Echter begrijp ik uit jouw text dat hij gewaardeerd wordt, en dergelijke mensen moet idd zuinig mee omgegaan worden ;)
Ik hoop dan ook dat jij je niet zo genaaid voelt dat je GoT ook maar laat wat het is, er lopen al teveel mensen-met-inhoud de deur uit door de stemming die er soms heerst in bepaalde fora. En dat is jammer aangezien je met de 'ik-kan-google-niet-spellen' -generatie juist wat mensen nodig hebt die wel de kennis hebben.
Yep, als iedereen hier uiteindelijk 'Google!!111' gaat roepen ipv behulpzaam te zijn, kan dit forum zijn deuren wel sluiten en bouwen we het om tot een Q: $vraag A: Google $keywords! site. ;)
So cheer up m8 :*
Goed idee, er zijn nogal wat mensen, waaronder ook XangadiX zoals ik het in zijn topicstart lees, zeg maar 'disgruntled' door deze grap. Met welke grap dan ook blijft het lastig om te voorzien wat voor impact deze zal hebben, en op een forum als dit met zovele ego's, history's, meningen etcetera moet met grappen als dit Scheidsrechter-verhaal helemaal uitgekeken worden, zo blijkt ;)
Blijf ik verder bij mijn comments dat mods die of bot reageren, of gewoon geen reet uitvoeren op moeten tieven en plaats moeten maken voor nieuwe frisse mensen.
Voor bot zijn is geen enkel excuus te geven, zeker een moderator hoort een voorbeeldfunctie te geven. Als een mod al bot reageert of een slotje zet, hoe kan het ooit het subforum waarin hij/zij modereert opkrikken qua sfeer? Anderen zien zo'n botte post of slotje, en gaan dat nadoen. Foute boel natuurlijk :)

Als laatste wil ik aan XangadiX vragen om even de tijd te nemen om dit te laten bezinken: het verhaal in je topicstart komt behoorlijk zwaar over, en ik heb iig respect voor de manier waarop je het hier hebt neergezet. Neemt niet weg dat je er best even je gedachten over kan laten gaan op een wat later tijdstip als dit allemaal afgekoeld is. Ik ben benieuwd wat je reactie dan zal zijn :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Met ^^ helemaal eensch is.......

[ Voor 83% gewijzigd door Guardian Angel op 17-12-2004 09:01 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:36

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Xan, ik heb het gebeuren vanaf het begin nauwelijks serieus genomen, vooral omdat het compleet rook naar slechte planning, slechte comunicatie (de rest van de crew wist er ook niks vanaf)..

Ik heb in mijn posts erover maar een keer iets serieus gemeend en dat was in mn eerste posts:
serieus, Xangadix, het lijkt me een best wel zwaar experiment, maar zeker ook het proberen waard
Dat ik het 'zwaar' noemde was omdat jij al individuele user opeens in een rol zat waarbij ook alle zeik over je kop wordt uitgeschud;
daarin ben je zeker niet alleen, dat komt vaak voor juist bij mensen die individueel een enorm zware last op hun schouders nemen en zich hier persoonlijk voor inzetten ...
Ik weet dat er meerdere mensen zijn, sommigen niet meer actief op GoT, die dit gevoel heel goed kennen, en die dat negatieve gevoel niet verdiend hebben.

Als dat je vooraf niet echt duidelijk is geweest, alswel als ook anderen je daarvoor niet duidelijk gewaarschuwd hebben, is dat inderdaad een kwalijke zaak.

Maar het neemt niet weg dat ik iedere vorm van gebruikers die wel de moeite doen, ook het risico aangaan afgemaakt te worden, maar wel omdat ze zich betrokken voelen bij dat 'just-another-forum-on-the-internet' zelf bij mij ook wel degelijk veel respect afdwingt:

Omdat het moediger is dat te doen, dan kritiek te blijven leveren vanaf de zijlijn ...

Het is makkelijk vanaf een afstand te roepen dat 'die-of-diegene' bot en onbehulpzaam is, en hierin vaag te blijven, maar daarbij ook juist betrokken mensen te beledigen ...
en ja dat dat pijn doet, als je zelf probeert iets positiefs tot stand te brengen, dat weet ik ook evvenzeer ...

Ik geloof echter per definitie, dat las dat niet meer gebeurt, dat GoT eigenlijk beter per direkt zijn deuren kan sluiten, omdat het gemaakt wordt door deze mensen... :)

[ Voor 5% gewijzigd door RM-rf op 17-12-2004 11:16 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Laatst online: 12-11-2023
offtopic:
--quote--
Weleens geprobeerd? bedreigd worden door een paar grote mannen en dat je te verstaan gegeven word dat je je huis uit moet. Vanavond nog.
--quote--

Dat hele scheidsrechter gedoe is totaal irrelevant als je weet hoe dit voelt! Maar ik kan je vertellen dat ik dit wel eens geprobeerd heb ja. Het is mij deze zomer exact zo overkomen. Ik heb die situatie destijds zo uitgespeeld dat ik voor een jaar een tijdelijke woning via de woningbouw heb gekregen. Mocht je daar tips over willen hebben of een aantal handige telefoonnummers indien de woningbouwcooperatie in kwestie Ymere betreft, mail of MSN me dan ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Ik heb geen zicht op wat er precies allemaal gebeurd is, maar ik kan begrijpen dat XangadiX zich geschoffeerd voeld doordat hij als speelbal is gebruikt.
Verder valt dit hele gedoe onder het opzetten van een hoax en daar hebben we in de HK een duidelijke policy over.

Al met al wordt er weer onvoorzichtig met gewaardeerde gebruikers omgesprongen en dat vind ik een erg kwalijke zaak.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Lars
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

X-Lars

Just GoT it.

Mmm... eerlijk gezegd dacht ik eerst ook dat het redelijk serieus was (gelukkig had ik dat niet bij die content advertising 1 april grap). Wat me nu wel opvalt is dat veel mods en ex-mods iets teveel vrijheden nemen imo op het gebied van dit soort grappen (met users), maar ook op het gebied van (semi) offtopic one-liners in allerlei topics (op plekken waar een user erop gewezen zou worden). Die tijd kan veel beter besteed worden aan allerlei andere zaken. Ze worden in de Devschuur door velen nog steeds als bot gezien, nietwaar. En als men zegt dat de kwaliteit van het forum omhoog moet, is dat een aardige uitdaging lijkt mij. Uiteraard wil ik hen het plezier niet ontnemen en vind ik het terecht dat moderators wat meer vrijheden hebben op het forum, maar laat de users daarvan dan niet de dupe zijn (of ze zijn zelf het onderwerp van de grap, of ze doen eraan mee of lezen al die topics). En vooral niet de gewaardeerde users, zoals justmental zegt. De HK en crewfora lijken mij daarvoor meer geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:39

Pelle

🚴‍♂️

* topic gelezen heeft *
* schrik doet *

Okee, mensen, het moge duidelijk zijn: het was een grap. Een W&G grap, ontstaan op een gezellig meeting. In DC (Devschuur Crewforum) vonden we dit dermate aardig dat het idee ontstond om er een soort hoax van te maken, het hoeft immers niet altijd serieus te zijn.

Na een hoop heen en weer geouwehoer over de vorm waar we het dan in zouden steken, en instemming van een aantal niet devschuur-mensen (Admins en MT), hebben we besloten om het zooitje maar in gang te zetten. Om het allemaal nog een beetje cachet te geven en het niet een 'loze taak' te laten zijn, is er ook nog een verzonnen sanctie aan gehangen.
Er is geen MED gepost, want het ging toch om een W&G/Devschuur only grap, en de rest van het forum heeft er eigenlijk helemaal nooit iets mee te maken gehad. Wat er echter natuurlijk meteen gebeurde, was een LA topic waarin meteen weer aan de kaak gesteld moest worden wat er nou eigenlijk aan de hand was. We hadden het liever niet gehad, want welke beslissing of vernieuwing je ook presenteert, het levert altijd gezeik op. Zo ook hierbij; misschien naief van ons, want het was natuurlijk wel te voorzien. Aan de andere kant, een hoax zonder gezeik is natuurlijk ook niet leuk.
Anyhow, het LA topic was er, en dus spring je er op in, want na 2 minuten wil je niet dat je je grap weer aan de wilgen moet hangen. Besloten werd om het een paar dagen te laten sudderen, en de grap daarna openbaar te maken, waarna iedereen weer fijn over kon gaan op de orde van de dag.

Nou zijn er in dit hele verhaal 2 betreurenswaardige zaken:

1) Gezien het feit dat een crewmember het idee lanceerde, en het met XangadiX over dit hele scheidsrechtersgebeuren gehad had, hadden we het idee dat XangadiX wist wat er zou gaan gebeuren, en ook wist dat het een grap was, zeker gezien de grote hilariteit die het lanceren van het idee tijdens de W&G meeting tot stand bracht. Dit is een misvatting geweest, waarvoor ik de hand in eigen boezem steek. Blijkbaar wist XangadiX toch niet wat hij er van moest vinden, en dat heeft gezorgd voor de nodige verwarring. Dom dom dom, als je een grap uitvoert moet je ook zorgen dat iedereen er van op de hoogte is die er aan meewerkt. Er zijn aannames gedaan die niet juist bleken, en daar trekken we als Devschuur Crew het boetekleed voor aan.

2) Geheel los hiervan staat de manier waarop er hier in LA met de hele kwestie wordt omgegaan. Het feit dat het om een pilot gaat moet toch genoeg zeggen? Ik wordt af en toe kotsmisselijk van al die mensen die iets nieuws weer aan moeten grijpen om weer eens lekker te gaan lopen flamen, en plannen tot de grond toe afbranden. Er wordt hard op de persoon gespeeld, en dat tijdens een fscking pilot in één subforum |:(
Nergens is gemeld dat het forumwide wordt ingevoerd. Nergens is gemeld dat er geen discussie over mogelijk is. Nergens is gemeld dat men het maar moet accepteren. En toch staat LA weer op z'n kop, want 'er is weer iets nieuws verzonnen'. Tsjonge jonge jonge zeg, wanneer kapt iedereen hier nou eens met het om de haverklap geven van kritiek? Wacht eerst eens iets af, voor je begint te zeiken. Houd eens een keer je mond en wacht op uitleg, als je het idee hebt dat je banadeelt wordt.

* Pelle wil graag XangadiX zijn excuses aanbieden voor de ontstane verwarring en hoopt dat de users die ik in 2) bedoel, de schoen eens aantrekken als ze hem passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reacher
  • Laatst online: 07:26

Reacher

oldschool

Zet je er boven, want als je je druk zou moeten blijven maken over dergelijke zaken ga je het nog verliezen. Je wilt niet weten hoe users afgevlamt worden in de achterkamertjes etc. Soms ben jij het standbeeld en soms ben je de duif. En zolang het op een forum is... who cares.

but I don't like you in that way
the best things in life are illegal
born to do porn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

Pelle schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 13:04:
Wat er echter natuurlijk meteen gebeurde, was een LA topic waarin meteen weer aan de kaak gesteld moest worden wat er nou eigenlijk aan de hand was. We hadden het liever niet gehad, want welke beslissing of vernieuwing je ook presenteert, het levert altijd gezeik op. Zo ook hierbij; misschien naief van ons, want het was natuurlijk wel te voorzien.
Mag ik het erg naief vinden dat je schrikt van de reacties? Ik heb het intern al gezegd, onduidelijke communicatie en veranderingen leveren altijd kritiek op. Wat jullie nu gedaan hebben, het zogenaamd invoeren van een extra functie die helemaal indruist tegen de manier waarop het forum het laatste jaar is georganiseerd (zonder onnodige functies, geen litemods, mods, hgms, regulars etc meer), plain and simple: mods en admins.

Jullie hebben expres een controversieel iets bedacht, waarvan het behoorlijk duidelijk was dat het een (IMO slechte en flauwe en nutteloze) grap was, maar zelfs voor mij was dat niet echt duidelijk omdat het zo stug volgehouden werd dat het wel waar was. Daar kan je op je klompen aanvoelen dat mensen het aan de kaak stellen, want het is ook een belachelijk idee uiteraard. Dat je omwille van botte crew extra taken verzind met semi-nutteloze sancties die niet eens forum-wide gelden, heerlijk en onduidelijk... Als je dan ook nog eens vol gaat blijven houden dat het geen grap is, vind ik dit niet verbazend... En ik was ook niet de enige met deze voorspelling.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

2) Geheel los hiervan staat de manier waarop er hier in LA met de hele kwestie wordt omgegaan. Het feit dat het om een pilot gaat moet toch genoeg zeggen? Ik wordt af en toe kotsmisselijk van al die mensen die iets nieuws weer aan moeten grijpen om weer eens lekker te gaan lopen flamen, en plannen tot de grond toe afbranden. Er wordt hard op de persoon gespeeld, en dat tijdens een fscking pilot in één subforum |:(
Ik heb absoluut geen idee of je mijn reacties daar ook onder verstaat. Zo ja dan weet je me te vinden. Ik geloof dat je dergelijke feedback bij een dergelijk idee kon verwachten namelijk, grap of geen grap. Het toont voor mijn gevoel aan dat er een zekere mate van betrokkenheid is bij GoT en dat er mensen zijn die fanatiek inspringen op dingen die volgens hun slecht zijn voor hun forumpje. Dat zou ik persoonlijk eerder positief dan negatief uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Wederom eensch is met ^^.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

2) Geheel los hiervan staat de manier waarop er hier in LA met de hele kwestie wordt omgegaan. Het feit dat het om een pilot gaat moet toch genoeg zeggen? Ik wordt af en toe kotsmisselijk van al die mensen die iets nieuws weer aan moeten grijpen om weer eens lekker te gaan lopen flamen, en plannen tot de grond toe afbranden.
Doel je hiermee ook op onderbouwde reacties van mensen die iets proberen bij te dragen? Ik egrijp dat je zat wordt van ongefundeerde one-liners in zo'n LA topic, maar veel mensen hebben een serieuze post gemaakt en geprobeerd constructief bij te dragen. Dit was ook m'n grootste "bezwaar " bij de 1 april grap van dit jaar, mensen die zich op de een of andere manier betrokken voelen en een onderbouwde mening op iets willen geven staan weer mooi voor jan met de korte achternaam.

edit:
OzBoz, ga uit m'n gedachten :)

[ Voor 4% gewijzigd door P_de_B op 17-12-2004 13:27 ]

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Laatst online: 08:39

Pelle

🚴‍♂️

OzBoz schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 13:14:
Ik heb absoluut geen idee of je mijn reacties daar ook onder verstaat. Zo ja dan weet je me te vinden. Ik geloof dat je dergelijke feedback bij een dergelijk idee kon verwachten namelijk, grap of geen grap. Het toont voor mijn gevoel aan dat er een zekere mate van betrokkenheid is bij GoT en dat er mensen zijn die fanatiek inspringen op dingen die volgens hun slecht zijn voor hun forumpje. Dat zou ik persoonlijk eerder positief dan negatief uitleggen.
Als ik jouw reacties had bedoeld dan had je mij daar deze week wel over gehoord hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

OzBoz schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 13:14:
[...]

Het toont voor mijn gevoel aan dat er een zekere mate van betrokkenheid is bij GoT en dat er mensen zijn die fanatiek inspringen op dingen die volgens hun slecht zijn voor hun forumpje. Dat zou ik persoonlijk eerder positief dan negatief uitleggen.
Ik heb jouw reacties niet specifiek gelezen dus geen idee of je onder de groep 'overdrijvers' valt, maar wat mij vooral teleurgesteld heeft in dit geheel is dat er zowat een absentie van humor uitspreekt die ik dan weer jammerlijk voor het forum vind.

I mean, d'r wordt iemand roze geverfd, die krijgt een volstrekt idiote titel, en die gaat met volstrekt ongeloofwaardige plaatjes een beetje spelen. Dat zelfs dat tot een flamewar van hier tot Tokio moest leiden heeft me echt verbaasd, zo niet geshockeerd. What's next, we geven iemand een als forumtitel 'Roze Olifant' en het recht om op crewleden te gaan staan als ze zich misdragen, en dan gaat iedereen het ook geloven en zichzelf bannen? :?

Ik was ook vantevoren op de hoogte van deze grap, en zag er ook geen problemen in omdat het zo extreem idioot was dat ik me niet kon voorstellen dat mensen de grap er niet van in zouden zien. En als ik dan de reacties zie krijg ik echt angst over wat voor zuurpruimen sommige mensen IRL moeten zijn als ze op een forum dit soort grappen al niet kunnen herkennen, of apprecieren als ze erin gestonken zijn... :X

Dat XangadiX niet 100% op de hoogte was is natuurlijk een stomme fout, en daarvoor is reeds verexcuseerd. Tja, foutjes worden gemaakt. Gaan we dan nu weer over tot de serieuze orde van de dag? ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

justmental schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 12:49:

Verder valt dit hele gedoe onder het opzetten van een hoax en daar hebben we in de HK een duidelijke policy over.
Eventjes daarover, volgens mij reageren ze in de HK een beetje erg streng tov. sommige hoaxes, nadat er een enkele finaal uit de hand liepen (flames ed.) en de Toverstaf fase, waarin er erg veel van dat soort topics werden opgestart en het inderdaad ook een beetje moeilijk werd om startposts an sich daar ook soms serieus te kunnen nemen ..

Maar zou het nu niet heel erg treurig worden als per definitie iedere vorm van 'grapjes-maken' wordt afgefakkeld en bij voorbaat afgekeurd?
Zoiets kan toch ook het alledaagse forumgedrag ook een beetje draagbaar worden ..

en als je dan ook een keertje bij het ootje genomen wordt, tja, dat moet je ook soms kunnen accepteren (ik heb ook best wel respect hoe G33rt de halve crew in rep-en-roer kreeg door zijn self-ban, waarmee hij toen de grappenmakers zelf weer enigszins terugpakte)..

blijft natuurlijk staan dat deze grap kennelijk niet goed gelukt is ...
Maar laten we als gebruikers in LA (ik ben in deze zin dus ook een gebruiker, ik was vooraf niet op de hoogte, en werd dat pas gister via een topic in de crewfora, alhowel ik toen allang daarhad dat het weinig serieus was) niet net gaan doen alsof gewone gebruikers zo 'zwaar' getroffen zijn door deze grap... tuurlijk Xan kan dat met recht zijn, maar dat maakt het nog geen onrechtmatige daad tegenover 'alle andere Got-gebruikers'...

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:48

SmartDoDo

Woeptiedoe

curry684 schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 13:30:
en zag er ook geen problemen in omdat het zo extreem idioot was dat ik me niet kon voorstellen dat mensen de grap er niet van in zouden zien.
Hoewel ik nergens van wist kon ik ook enkel tot de conclusie komen dat het een grap was. Mede door wat curry684 al aangeeft. Zonder mensen iets te willen verwijten, maar ik denk dat het ook een heel nuttige les voor een aantal mensen kan zijn om eens na te denken over wat ze wordt voorgeschoteld en dan pas te reageren :) Er zaten teveel zottigheden in het scheidsrechterverhaal om het serieus te laten zijn.
RM-rf schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 13:34:
[...]

Eventjes daarover, volgens mij reageren ze in de HK een beetje erg streng tov. sommige hoaxes, nadat er een enkele finaal uit de hand liepen (flames ed.) en de Toverstaf fase, waarin er erg veel van dat soort topics werden opgestart en het inderdaad ook een beetje moeilijk werd om startposts an sich daar ook soms serieus te kunnen nemen ..
Het is denk ik afhankelijk van de opzet van de startposter, maar dat is iets waar intern over gesproken kan worden. Persoonlijk zie ik een hoax als iets ongewenst en staat het een stukje vertrouwen in de weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz

OzBoz

Pelle schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 13:27:
[...]
Als ik jouw reacties had bedoeld dan had je mij daar deze week wel over gehoord hoor ;)
Goed zo :) zo hoort het!
curry684 schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 13:30:
Ik heb jouw reacties niet specifiek gelezen dus geen idee of je onder de groep 'overdrijvers' valt, maar wat mij vooral teleurgesteld heeft in dit geheel is dat er zowat een absentie van humor uitspreekt die ik dan weer jammerlijk voor het forum vind.
Ach ja het geheel was gewoon niet handig. Maar buiten de flames werden er ook nog best wel zinnige dingen gezegd door deze en gene. En dat zie ik eerder als betrokkenheid en dus positief. Dat meningen zoals altijd wisselen, daar zijn we mensen voor. Het is ook overdreven om door een beetje geflame een draad maar helemaal op die stapel te gooien. Viel nog best mee. Maar ik ben dan ook wat gewend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

@RM-rf
Ik speel hier expres een beetje advocaat van de duivel om de duidelijk te maken dat dit soort dingen niet in regels te vatten zijn.
Het zijn persoonlijke dingen, er wordt op edele delen gestaan en daar worden onderlinge verstandhoudingen mee verpest.

De gang van zaken geeft naar mijn idee al aan dat er er het eea. ondergronds borrelt.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

justmental schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 13:42:

De gang van zaken geeft naar mijn idee al aan dat er er het eea. ondergronds borrelt.
;) we hebben een forum met 120.000 geregistreerde gebruikers, waarvan 30.000 wekelijks actief (SmartDoDo meent 20.00 lees ik net, maar dat is een HK-mod, die kan niet tellen) ...
iets van 80 of 90 mods, verdeeld over 7 Hoofdgroepen (met redelijk verschillende onderwerpen/preciese taken; HW, SG, Netwerken, Devschuur, GC, Doktersteam, en Frontpage)

Natuurlijk borrelt er op een groot forum altijd wel eea, hell zeef borrelt volgens mij op dagelijkse basis ...
Maar ik denk dat overal altijd maar 'meer' achter zoeken is volgens mij eerder een vorm van doorgeslagen paranoia ...

[ Voor 13% gewijzigd door RM-rf op 17-12-2004 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 13:47:
[...]

...
Maar ik denk dat overal altijd maar 'meer' achter zoeken is volgens mij eerder een vorm van doorgeslagen paranoia ...
Nee, dat is gezonde paranoia aangezien het niet de eerste keer is dat er vanuit de crew mensen "in de zeik" worden genomen. Een beetje geschiedenis leert dat je dit soort zaken met wantrouwen moet behandelen O-)

Dat dit totaal uit de hand is gelopen, is wel erg sneu overigens, maar het geeft ook wel weer aan dat er veel mensen zijn die alles maar voor zoete koek aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Dat klopt, maar daar sta ik hopelijk niet om bekend.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmartDoDo schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 13:38:
Er zaten teveel zottigheden in het scheidsrechterverhaal om het serieus te laten zijn.
Hier wilde ik toch wel even op reageren, want dit komt me een beetje over als makkelijk afschuiven en mensen belachelijk maken van "hoe hadden die sukkels dat ooit serieus kunnen nemen". :) Het zal vast niet zo bedoeld zijn denk ik.

Gezien de geschiedenis met GoT betreffende OW's OWV's OVW's of wat dan ook voor "hoe creeer ik zoveel mogelijk bureaucratie en regeltjes" gedrag is het helemaal niet zo vreemd dat mensen zoiets serieus gaan nemen. Als dit soort zaken nooit voorkomen is het een ander verhaal, maar niet crewleden zien bij wijze van elk half jaar wel een nieuwe rechten, rollen, straffen hype ontstaan. Het is dan ook niet vreemd dat dit serieus wordt genomen, men ziet de crew er schijnbaar voor aan. Dat heeft niets te maken met de users, maar te maken met de geschiedenis betreffende allerlei wijzigingen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk wakker worden voor XangidiX :|
Eerst schrijf je van je af dat je je een soort Hofnar-dwerg-werp-exemplaar voelt, duikt dan tegen de ochtend je bed in, om dan wakker te worden met weer een gehasseflas om/over/rond je onboelde "rol" in je eigen topic.

Goed van Pelle dat hij z'n excuus daar voor aanbiedt, jammer dat dan de zwarte piet wordt toegeschoven naar de mensen in LA die hierop reageerden. Het klinkt een beetje als verongelijkt zijn over een klapsigaar die in je eigen gezicht is ontploft i.p.v. te kunnen grinniken wanneer dat bij die ander gebeurt die hem had moeten aannemen.
GoT is nu eenmaal een verzamelbak van een boel fora, beetje naiefjes om te bedenken dat W&G een eilandje op zich is, of is dit tekenend juist

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 14:31 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Basszje

Reisvaap!]

Is dit nou ook een grapje? :P -> Dan moet je minder vaak naar de kroeg :P

yo yo check it ,
ik wil niemand dissen,
maar als scheids vuren uitpissen
lekker kansloze nerds wegfluiten,
fuck die shit, rot op naar buiten.

Als mijn W&G homies checken mij
roze kleurtje, rugridders wij en zij
En kan je daar verdomme niet aan wennen
Ken je me maar beter bannen.

yo yo

:P

[ Voor 114% gewijzigd door Basszje op 17-12-2004 14:34 ]

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

maar niet crewleden zien bij wijze van elk half jaar wel een nieuwe rechten, rollen, straffen hype ontstaan.
Gordijnstok, is dat niet een heel negatieve houding? En daarbij, klopt dit nu werkelijk, is dat op een realiteit gebaseerd, of gewoon een grove generalisatie van een misschien wel verkeerd beeld...?

Is het werkelijk zo dat het beleid erop gericht is zo ingewikkeld en moeilijk te maken, en worden er steeds meer en onoverzichtelijke functies gemaakt?
Persoonlijk denk ik eerder dat het omgekeerd is, dat er juist ook veel moeite gedaan wordt om te pogen het beleid simpel en eenduidig te maken, en daarom wordt er juist veel moeite gedaan om waarschuwingen te huden...

lite-mods of regulars zijn allang afgeschaft, heel bewust.
ieder subforum kent gewoon 'moderatoren' die Waarschuwingen geven (OVW of OWV ken ik als term niet eens) en als dat niet helpt een ban zetten ...
Dat de W&G-scheidsrechter zo opviel, was gewoon omdat het redelijk in tegenspraak was met een 'vereenvoudigingsbeleid', heel erg forum-specifiek was...

Maar zou het daarom ook per definitie slecht zijn, het kan soms ook zinnig zijn dat er een 'grap' wordt uitgehaald, zonder al teveel voorbereiding om ook bestaande structuren ens te doorbreken, wat 'pep' erbij te brengen, meer eigen initiatief te vorderen van gebruikers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 14:33:
Gordijnstok, is dat niet een heel negatieve houding? En daarbij, klopt dit nu werkelijk, is dat op een realiteit gebaseerd, of gewoon een grove generalisatie van een misschien wel verkeerd beeld...?
Nee ik denk het niet. Het is ook op realiteit gebaseerd, of laten we meer zeggen geschiedenis. Mijn vergelijking met half jaar is dan ook niet correct nee, maar was eerdere gericht op het verleden. Men is in het verleden nogal los is gegaan met wijzigingen toebrengen in regels van litemod tot ow, en dat het tegenwoordig anders is maar dat neemt niet weg dat de geschiedenis toch in de gedachten blijft hangen. Daarom zullen mensen die dat nog hebben meegemaakt er ook denk ik serieuzer op hebben gereageerd.

Een beleid is er nooit op gericht om zaken moeilijker te maken, maar de wijzigingen destijds met ow's hebben dat wel gedaan. Er werd destijds niet goed nagedacht over de gevolgen, en over de acceptatietijd, en de vreemde benamingen waren olie op het vuur. Dat was destijds, .... maar het is toch blijven hangen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

[...]

;) we hebben een forum met 120.000 geregistreerde gebruikers, waarvan 30.000 wekelijks actief (SmartDoDo meent 20.00 lees ik net, maar dat is een HK-mod, die kan niet tellen) ...
Sorry, maar 30000 is het aantal users dat de afgelopen 3 maanden het forum bezocht heeft en op dit moment geactiveerd is en niet gebanned. Dat getal is een beetje z'n eigen leven gaan leiden overigens ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 14:13:
[...]

Hier wilde ik toch wel even op reageren, want dit komt me een beetje over als makkelijk afschuiven en mensen belachelijk maken van "hoe hadden die sukkels dat ooit serieus kunnen nemen". :) Het zal vast niet zo bedoeld zijn denk ik.
Ik zie Pelle erg expliciet een mea culpa namens W&G doen? :?
Gezien de geschiedenis met GoT betreffende OW's OWV's OVW's of wat dan ook voor "hoe creeer ik zoveel mogelijk bureaucratie en regeltjes" gedrag is het helemaal niet zo vreemd dat mensen zoiets serieus gaan nemen. Als dit soort zaken nooit voorkomen is het een ander verhaal, maar niet crewleden zien bij wijze van elk half jaar wel een nieuwe rechten, rollen, straffen hype ontstaan.
Da's dus onzin, sinds half 2003 is het gewoon simpel en consequent: we hebben mods, admins en MT, verder niets. Daar gaat de komende jaren ook geen verandering meer inkomen.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX

XangadiX

Topicstarter
hmja, alle nuanceringen ten spijt komt het er gewoon op neer dat ik niet tevreden ben met de gang van zaken, maar de bereidheid van alle betrokkenen om gewoon toe te geven dat deze grap minder dan geslaagd was maakt natuurlijk een heleboel goed.

Misschien heb ik geen humor zoals hier voorgesteld wordt en eerlijk gezegd past die 'slachtofferrol' zoals die hier beschreven wordt ook niet echt bij me. Iemand probeerde iets leuks te doen en dat is mislukt en ik was toevallig daar een blixemafleider voor. Jammer, helaas.
Als een klapsigaar in mijn gezicht ontploft zou ik denk ik niet grinniken, ik vind de grap te flauw voor woorden, en dat vind ik hier ook. Begrijp me niet verkeerd, ik heb er ook hard om kunnen lachen, maar humor en mensen flamen zijn in mijn boekje gewoon verschillende zaken.

Misschien moet je niet midden in de nacht uitgebreide posts gaan tikken, maar soms moet je dingen kwijt en dan wil je nog wel eens alles naar buiten gooien. Ook de mindere relevante zaken. Zoals dat je nogal en rotdag achter de rug hebt gehad.

offtopic:
genoil: ik ben met eenzelfde constructie bezig met de woningbouw

Ik ben overigens nooit van plan geweest hierom weg te lopen van tweakers, want ik vind het veelsteleuk hier, wat ik alleen probeer aan te geven is dat je moet uit kijken met op welke manier je met mensen omgaat. Uiteindelijk is er geen blijvende schade berokkend natuurlijk, dat ik op een nacht even alle frustraties wegschrijf staat los van hoe de slechte grap is uitgepakt.
Waar ik van geschrokken ben is hoe er mee omgegaan is, en hoe modjes hun macht soms kunnen en willen gebruiken. Ik denk dat we met deze hele affaire hebben geleerd dat daar gewoon voorzichtig mee omgesprongen moet worden, maar dat is al meerdere malen gezegd. En terecht.

Al met al hoop ik dat er niet nog mensen achter me aanroepen: XX? dat was toch de scheidsrechter en al die flauwekul? want dat zou ik zonde vinden.

Uiteindelijk moet er natuurlijk niets dan hulde zijn voor alle mensen die proberen de boel in goede banen te leiden. :>

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:48

SmartDoDo

Woeptiedoe

Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 14:13:
[...]

Nee, zo heb ik het ook heel niet bedoeld :)

Meer in de zin dat het geen kwaad kan om eens afstand te nemen en er dan nog eens nuchter over na te denken. Soms kom je er dan snel achter dat iets gewoon flauwekul is terwijl je er in alle enthousiastme niet bij stil had gestaan en erin zou tuimen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 21:54

Cyphax

Moderator LNX
Allereest hoop ik dat je je niet beledigd voelt, ik heb ook gereageerd in het topic. Als dat nou wel zo is wil ik je mijn welgemeende excuses aanbieden.
Ik heb eerlijk gezegd tot aan het sluiten van het topic gedacht dat het echt was. Ik ben zo goedgelovig, ik dacht hetzelfde bij de content advertising.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Lars-
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ook ik heb in het topic gereageerd.

Ten eerste: niet te geloven dat ik er in ben getrapt! :) Ik begon al achterdochtig te worden door de roze nickname en dat "het bestuur" zich niet echt tegen de kritiek verzette, niet de discussie aanging.

Ten tweede: ik hoop dat mijn post niet onder Pelle's categorie 2 valt, zo was het absoluut niet bedoeld. Mijn post was bedoeld als een serieuze, onderbouwde reactie op een m.i. slecht idee.
XangadiX, ik hoop dat je mijn reactie niet als beledigend heb gevoeld, zo was het in ieder geval nooit bedoeld. Mocht dat wel zo zijn, mijn oprechte excuses.

Everything is funny as long as it is happening to somebody else.
(Will Rogers (1879 - 1935), Illiterate Digest (1924), "Warning to Jokers: lay off the prince")
XangadiX schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 15:34:
Uiteindelijk moet er natuurlijk niets dan hulde zijn voor alle mensen die proberen de boel in goede banen te leiden. :>
Absoluut ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

"The Mediator Between Head and Hands Must be the Heart"

Quote uit - en conclusie van - de klassieke (must see) film Metropolis (1927)

Leek me wel een toepasselijke aanvulling/conclusie

[ Voor 21% gewijzigd door dadj op 17-12-2004 17:28 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 05:20:
[...]

/me typt google in in z'n browser --> niets ;)
Ga heel snel Firefox halen ;)
Pagina: 1