Ik heb een probleem, ik moet voor school een i-mode applicatie maken.
De bedoeling van de applicatie is dat ik dmv een txt file data op het scherm wil krijgen. Ik krijg wel de data in mijn emulator te zien maar niet in het java scherm zelf. hoe kan ik dit oplossen.
En mijn tweede probleem ik wil ook kunnen zoeken naar bepaalde regels uit hetzelfde txt file en die ook op het scherm neer zetten. Hieronder staat een stukje code wat wel werkt.
De bedoeling van de applicatie is dat ik dmv een txt file data op het scherm wil krijgen. Ik krijg wel de data in mijn emulator te zien maar niet in het java scherm zelf. hoe kan ik dit oplossen.
En mijn tweede probleem ik wil ook kunnen zoeken naar bepaalde regels uit hetzelfde txt file en die ook op het scherm neer zetten. Hieronder staat een stukje code wat wel werkt.
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
| import java.io.*; import java.awt.*; import java.awt.event.*; //import com.nttdocomo.ui.*; //import java.io.*; //import javax.microedition.io.*; class FileTestRead extends Frame { public static void main( String[] args ) { BufferedReader in; String regel; try { in = new BufferedReader( new FileReader ( "drinks.txt" ) ); while ( ( regel = in.readLine() ) != null){ System.out.println( regel ); } in.close(); } catch( FileNotFoundException e ){ System.out.println( "Kan bestand niet vinden" ); e.printStackTrace(); } catch( IOException e){ System.out.println( "IO-exceptie" ); } } } |
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 10:57 ]