Toon posts:

Offtopic = onzin?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind dat het offtopic forum steeds meer op een onzin forum begint te lijken.... :(

is dit de bedoeling?

Roepieh

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:27

ALH

Nee, is vast niet de bedoeling maar wat doe je eraan he?

Volgens mij was OTF voor wat luchtigere onderwerpen dan SG maarja...

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Topicstarter
't begint daar namelijk steeds meer te lijken op onzin....en dan bedoel ik niet een beetje, maar meer 't is gewoon onzin...

erg irritant, aangezien de usertjes die altijd maar om 't onzin schreeuwen daar nu lopen te flamen :(

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
nog maar eens: wrom geen ECHT onzinforum onder de iets normale fora..
kan je alles dat twijfelachtig is verhuizen, alles dat beter verdient omhoog sturen..
enige probleem dat ik zie is dat die-hard onzinners daar ook hun iets betere topics gaan posten en dan klagen als ie omhoog gemod wordt

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Tja geven jullie de kans om te laten zien dat jullie het wel kunnen, en zolang het goed gaat blijft het OF gewoon bestaan, als het fout gaat dan gaat het weg. Dat is _jullie_ verantwoordelijkheid, niet die van ons.
Op donderdag 04 januari 2001 09:49 schreef poohbeer het volgende:
nog maar eens: wrom geen ECHT onzinforum onder de iets normale fora..
kan je alles dat twijfelachtig is verhuizen, alles dat beter verdient omhoog sturen..
enige probleem dat ik zie is dat die-hard onzinners daar ook hun iets betere topics gaan posten en dan klagen als ie omhoog gemod wordt
Jij hebt er duidelijk niets van begrepen :( waarom denk je dat we het onzinforum weg hebben gedaan, juist ja, vanwege die crep (topics op kleuterniveau, topics die totaal nergens over gaan, flames enz.) die niet op GoT thuishoort. Dat sommige nog steeds denken dat ze hier in de speeltuin zijn en alles kunnen posten wil niet zeggen dat we dat accepteren. Denk dus eerst even na voor je wat zegt...

Verwijderd

Topicstarter
go tom >:)

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 08:53 schreef ALH het volgende:
Nee, is vast niet de bedoeling maar wat doe je eraan he?

Volgens mij was OTF voor wat luchtigere onderwerpen dan SG maarja...
Euhhm.. ze mogen nu toch echt de naam gaan veranderen, want er zit heel weinig tussen stuffis generallis en onzin in en dat moet OTF zijn.. maar ja, onzinners zijn niet weg te krijgen schijnbaar duz misschien is dit wel HET moment voor naamswijziging?

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:19
Ik snap jullie nog steeds niet hoor, ik zou een forum niet laten beheersen door een paar kut-hommels... nee, laat het forum beheersen door "normale" mensen... als ik 100 topics maak met KLOOTZAK in de stuffis generalis, gaat ie ook dicht? nee, want ik ben dan een stomme user en word gebanned, zo zouden jullie bij elke stomme, rare, kuthommel moeten doen, dan moet het geen probleem zijn...
ik zelf kwam nooit in de onzin forums, maarja, in offtopic worden soms ook wel n's topics dichtgeslagen terwijl ik denk van :?

Ik hoop daarom dat stoute users gebanned worden en de goede overleven, want laatste tijd is GoT eigenlijks gewoon politieagentje-spelen. En die stoute usertjes forum post ik dus nooit,`(1 keer gedaan geloof ik)', ik heb het gevoel dat adjes niet scheel zijn, en daarom hoef ik ook niet te klikken.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

We zijn inderdaad niet scheel, maar we zien ook niet alles. Elke keer als ik het forum op ga. Ga ik eerst naar SU en daarna naar OTF om te kijken (nu is OTF het forum met mijn naampje, dus ja dat hoort erbij).

Conclusie: SU is erg handig, we hoeven niet alle fora meer in de gaten te houden.

Bericht hierboven

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik vind t wel goed gaan :)
Pagina: 1