Ik heb een tijdje geleden een moederbord gekocht Asus A7N8X-E Deluxe Ultra 400 (bla bla bla).
Daar zitten 3 soorten verbindingen die je kan aansluiten:
1 Nvidia nForce MCP Network Controller (10/100 Mbit)
1 Gigabit LAN Marvell (10/100/1000 Mbit)
1 WiFi
Ik heb toen namelijk bij mijn ADSL provider de MAC adres doorgegeven van de Nvidia nForce MCP onboard netwerk. Dit is allemaal goed.
Er zit op mijn pc als OS Windows XP SP2. Heb gelijk daarna alle drivers erop gezet en alle andere programma's die ik nodig had. Windows firewall staat uit, antivirus software erop, Zonealarm Pro 5.5.062.00 (deze ziet verbinding en proggies werken er goed op) erop. Kon ook gelijk gebruik maken van mijn ADSL verbinding.
Tot dan alles perfect verlopen en doet het nog steeds.
Maar naarmate van tijd merkte ik op dat heel af en toe de verbinding wegvalt (niet door Alcatel 510 ADSL modem of ISP). Er staat dan op dat ie netwerkadres wilt verkrijgen.
Na ongeveer 30 seconden (soms 1 minuut) krijgt ie weer verbinding.
Hoe kan dit gebeuren?????????? Ik zoek een oplossing!!!
Kan het aan eMule, BitTorrent liggen? Die heb ik namelijk ook erop zitten.
Hoop snel goed advies en oplossingen te krijgen.
Alvast bedankt.
Corragio
Daar zitten 3 soorten verbindingen die je kan aansluiten:
1 Nvidia nForce MCP Network Controller (10/100 Mbit)
1 Gigabit LAN Marvell (10/100/1000 Mbit)
1 WiFi
Ik heb toen namelijk bij mijn ADSL provider de MAC adres doorgegeven van de Nvidia nForce MCP onboard netwerk. Dit is allemaal goed.
Er zit op mijn pc als OS Windows XP SP2. Heb gelijk daarna alle drivers erop gezet en alle andere programma's die ik nodig had. Windows firewall staat uit, antivirus software erop, Zonealarm Pro 5.5.062.00 (deze ziet verbinding en proggies werken er goed op) erop. Kon ook gelijk gebruik maken van mijn ADSL verbinding.
Tot dan alles perfect verlopen en doet het nog steeds.
Maar naarmate van tijd merkte ik op dat heel af en toe de verbinding wegvalt (niet door Alcatel 510 ADSL modem of ISP). Er staat dan op dat ie netwerkadres wilt verkrijgen.
Na ongeveer 30 seconden (soms 1 minuut) krijgt ie weer verbinding.
Hoe kan dit gebeuren?????????? Ik zoek een oplossing!!!
Kan het aan eMule, BitTorrent liggen? Die heb ik namelijk ook erop zitten.
Hoop snel goed advies en oplossingen te krijgen.
Alvast bedankt.
Corragio