Toon posts:

A7N8X deluxe stuk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn asus a7n8x deluxe mobo nu al zo'n 2 jaar en nooit problemen mee gehad tot vanavond. Tijdens het gamen verbrak op het gegeven moment de internet verbinding en ik heb toen maar restart, maar toen bleek dat windows XP (pro) niet volledig opnieuw wilde booten (zag desktop maar geen icons of taskbar) en heb toen maar besloten om voor ee reinstall te gaan. Na de reinstall echter werkte internet nog steeds niet alhoewel ik met mijn notebook wel op internet kwam. Net toen ik de netwerk kabels wilde testen viel mijn mx500 usb uit en deed niks meer. Mijn mx310 uit de kast gehaald en die deed het ook niet (zag wel voor een seconde lang het licht oplichten). Vervolgens beide muizen op mijn notebook aangesloten en daar doen ze het wel feilloos. Ik vermoed dat er dus iets mis is met mijn mobo waarop de usb en netwerkkaarten geïntegreerd zijn. Ik heb al alle usb ports en beide netwerkverbindingen geprobeerd, maar tevergeefs. Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn en of het misschien toch ergens anders aan kan liggen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2004 23:26 ]

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10-2025
Je USB & LAN gaan via dezelfde controller, dus het is mogelijk dat die het begeven heeft.
Wel raar, dat doet ie normaal gesproken niet zomaar ff, en na 2 jaar draaien lijkt het me sterk dat die het zomaar begeeft.

Mja, als je je andere hardware uitgesloten hebt, zou je kunnen gaan voor 'n RMA (kan toch nog? M'n ASUS bordje heeft iig meer dan 'n jaar ...)

Heb je na je reinstall wel de mobo drivers geinstalleerd?

[ Voor 4% gewijzigd door SH4D3H op 17-12-2004 00:06 . Reden: Schoonheidsfoutje ]

Verwijderd

ik heb het ook gehad dat mijn lan uitviel en de sata controller niet meer herkend werd.

toen lag het aan de spanningen die van de voeding afkwamen.

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 10:49
Installeer MotherboardMonitor eens, en houd je voltagelijnen eens in de gaten. Ik weet niet precies welke lijnen door die onderdelen gebruikt worden, maar het zou best kunnen dat er 1 of andere elco oid op je moederbord defect is.