Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Moderator gezocht die even naar de Shop Survey kijkt

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand even naar de voorlaatste shop survey van pczaak.nl kijken?

http://www.tweakers.net/shopsurvey/4149

Van mij mag de reactie blijven staan hoor; iedereen heeft recht op z'n eigen mening (zelfs dit soort verdraaiingen van de waarheid), maar haal op z'n minst mijn personalia eruit.

Alvast bedankt.

Ik ben geloof ik van mijn leven nog niet zo pissig geweest :(

[ Voor 4% gewijzigd door Crash op 17-12-2004 17:58 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De shop zal waarschijnlijk aan je achternaam zijn gekomen via de voornaam in je gallery. Ik heb daarom alleen je achternaam verwijderd omdat ik niet uit je gallerypagina kan opmaken wat je achternaam is. Het is een brakke redenatie die ik hier hanteer, maar ik kan mij niet anders bedenken hoe ze aan je achternaam zijn gekomen dan te kijken naar de inhoud van je verhaal + gallery.

Verwijderd

Topicstarter
Wat dacht je van: eens kijken in de administratie wie er de afgelopen maanden een dergelijk scherm heeft besteld? Cross reference met alle andere gegevens uit het verhaal... bingo!

Anyway, bedankt dat je mijn achternaam hebt weggehaald.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Volgens mij mag de laatste survey ook wel weggehaald worden, die gaat namelijk niet over een bestelling, maar is gewoon een reactie op de reactie van de shop

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Verwijderd :)

Verwijderd

Topicstarter
Als je dan consequent bent, haal je ook de reactie van de winkel zelf weg.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Lees de mail even die ik je gestuurd hebt. :) Dan kun je via de mail, op de verwijdering reageren, wanneer dat noodzakelijk is :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Zie Longbeard. Voor verdere afhandeling, indien nog nodig natuurlijk, even mailen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.